
nikamata ahuwa yamuda malli hire ekak kiyala, park karagena hitapu nisa, thel nathuwa inne aiye keewa,
ow ban un dan ganan kiyanne thel unma haarapu lin walin pump karanawa wagemokamata ahuwa yamuda malli hire ekak kiyala, park karagena hitapu nisa, thel nathuwa inne aiye keewa,
business eka hire yana eka nemei, thel wikunana eka wenna athi
lol

2km 400 lkr keewa lolow ban un dan ganan kiyanne thel unma haarapu lin walin pump karanawa wage![]()
![]()
![]()
kalin nathi prashnayak Dan Dekamaමට හිතාගන්න බැරි, දැන් අපිට තියෙන්නේ බෙදා හැරීමේ ප්රශ්නයක්ද, නැත්තම් තෙල් නැති ප්රශ්නයක්ද කියලා![]()
okunta hena gahanna ona.. better to walk than give money to these fuckers2km 400 lkr keewa lol
