හමුදාව තෙල් බෙදාහැරීමට සූදානම් - පළමු තෙලš

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අර එරෝසන් සොන්නයට වීඩියෝ බලන්න තේරෙන්නෙ නෑ . ඕක මේ වීඩියෝ ර්ක මොකක්ද කියලවත් දන්නෙ නැතුව කෑගහන්නෙ

    දැන් ඉතින් මටවත් බැනපන් ...මමනෙ පරාල පොල්ලෙන් මිනිස්සුන්ට ගැහුවෙ...එක්කො කියමු පොලු ගෙනාවට ගැහුවෙ නැ ...ඒ පරාල නෙමේ හැරමිටි කියල..:yes::yes:
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    ඉතින් කෝ දැන් ගහපු වීඩියෝ එක .යකෝ මන් අහන්නෙ ඔය පොල්ලෙන් ගහපු වීඩියෝ එක .පොලිසියත් බැටන් පොලු අතේ තියාගෙන හිටියෙ .සිවිල් මැරයො පොලිසිය ඉන්නැද්දි ගහනව කියන්නෙ මෙන්න මේකට .මෙහෙම වීඩියෝ දාපන්


    ammo marawa aye me kapetwath genne ne mewa dakinakota. dan baba ukkun wenwa mechar hariyak karala. me anudawa 1000 n hodai mewath ekka balanakota. im not regereting voting :yes:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    :yes::yes: ඒකෙ දෙකක් නැ...මහ දවල් පොලිසිය සහ ආමි එක ඉස්සරහ මැරයො පරාල වලි ගෑනුන්ට හිටන් ගහල එලෝනව නම්...ඔය තමා මූල...ඉහලින් ආව ඔඩර් නිසා නිල හමුදා නිහඩයි...unp මැර හමුදා මිනිස්සුට ගහනව...88-89 උනෙත් ඔක....දැන් නම් රටේ ගන්ඩ දෙයක් නැ..රට විනාශයි මදැයි...ඒකාධිපතියගෙන් රට නිදහස් කරගත්ත...

    අන්න ඒකයි මාත් ගේන තර්කෙ.. හරි මහින්ද වැරදි කළා ඒකට මහින්දව ගෙදර යැව්වා. දැන් රට පාලනය කරන්නේ රනිල් නේ. ඉතින් මේකද දැන් රනිල්ගේ යහපාලනය? මිනිස්සුන්ගෙන් චන්දෙ ගන්න දීපු පොරොන්දු එකක්වත් ඉෂ්ට කලාද මේ වෙනකම්? දැන් රාජ්‍ය මර්ධනයත් පටන් අරන්. උද්ගෝෂණය කරන මිනිස්සුන්ට මැරයෝ දැම්මල ගස්සන එකද යහපාලනේ කියන්නේ? මෙහෙම ගියොත් ජන සංහාරයක් වෙලා නවතින්නේ. පරාක්‍රමබාහු යුගය සිරිකොතේ බොක වල අස්සෙන් මතුවෙන්නේ.
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    පුදුම මොලයක් නේද උබට තියෙන්නෙ..දැන් ලකාවට නැවේ තෙල් ගෙනල්ල බාල.. ස්ටොක් කරල ...ආයෙ නැවේ පටෝගෙන ඉන්දියාවට ගෙනිහින්... ආයෙ නැවෙන් බාල ඉන්දියාවෙ ටැකියට දානව....ටිකිරි මොලේ නේද??උබේ ඔය මීහරක් මොලේම තමා රටේ අගමැති රනිල කියන ගොබ්බයටත් තියෙන්නෙ...ශෝක්..

    Aiyo rozan ohoma lide watenna epa oii..CMB port 1ka profit enna india transhipment walin india gateway 1ka thamai api
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    ammo marawa aye me kapetwath genne ne mewa dakinakota. dan baba ukkun wenwa mechar hariyak karala. me anudawa 1000 n hodai mewath ekka balanakota. im not regereting voting :yes:

    හරි හරි දැන් චන්දෙ දීල මහින්දව එලෙව්වනේ මේ වගේ දේවල් නිසා. තාමත් මහින්දද රට පාලනය කරන්නේ මිනිස්සුන්ට මැරයෝ දම්මල පරාල වලින් ගහන්න?:angry:
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    අන්න ඒකයි මාත් ගේන තර්කෙ.. හරි මහින්ද වැරදි කළා ඒකට මහින්දව ගෙදර යැව්වා. දැන් රට පාලනය කරන්නේ රනිල් නේ. ඉතින් මේකද දැන් රනිල්ගේ යහපාලනය? මිනිස්සුන්ගෙන් චන්දෙ ගන්න දීපු පොරොන්දු එකක්වත් ඉෂ්ට කලාද මේ වෙනකම්? දැන් රාජ්‍ය මර්ධනයත් පටන් අරන්. උද්ගෝෂණය කරන මිනිස්සුන්ට මැරයෝ දැම්මල ගස්සන එකද යහපාලනේ කියන්නේ? මෙහෙම ගියොත් ජන සංහාරයක් වෙලා නවතින්නේ. පරාක්‍රමබාහු යුගය සිරිකොතේ බොක වල අස්සෙන් මතුවෙන්නේ.

    apo marata wada nam me anduwa hodai aduma gane minihekata kata kirime nidahasa tiyanwa. ea kale athule wanna monawada kiyala danneth ne api unta one vidiyata kabasinya kara rata.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අන්න ඒකයි මාත් ගේන තර්කෙ.. හරි මහින්ද වැරදි කළා ඒකට මහින්දව ගෙදර යැව්වා. දැන් රට පාලනය කරන්නේ රනිල් නේ. ඉතින් මේකද දැන් රනිල්ගේ යහපාලනය? මිනිස්සුන්ගෙන් චන්දෙ ගන්න දීපු පොරොන්දු එකක්වත් ඉෂ්ට කලාද මේ වෙනකම්? දැන් රාජ්‍ය මර්ධනයත් පටන් අරන්. උද්ගෝෂණය කරන මිනිස්සුන්ට මැරයෝ දැම්මල ගස්සන එකද යහපාලනේ කියන්නේ? මෙහෙම ගියොත් ජන සංහාරයක් වෙලා නවතින්නේ. පරාක්‍රමබාහු යුගය සිරිකොතේ බොක වල අස්සෙන් මතුවෙන්නේ.

    :yes::yes: අනිව මහින්ද පරදින්ඩ හේතු තිබ්බනෙ ..දැන් මනුස්සය පැරදිලා ගෙදර...විවස්තාව අනුව ආයෙ රටේ පාලනයට පත්වෙනෙත් නැනෙ...පොලිසිට බලා ඉද්දි මෙහෙම මිනිස්සුන්ට පාර දිගේ ගගහ පැන්නුවාම මැරයො unp මැරයො දාල රටට යන කල මොකක්ද.... රටට වඩා හොද පාලනයක් මිසක් තිබ්බටත් වඩා ජරාජීර්න පාලනයක්ද අවශ්ය....
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    හරි හරි දැන් චන්දෙ දීල මහින්දව එලෙව්වනේ මේ වගේ දේවල් නිසා. තාමත් මහින්දද රට පාලනය කරන්නේ මිනිස්සුන්ට මැරයෝ දම්මල පරාල වලින් ගහන්න?:angry:

    mahinda kiyanne maha bala thanhawen idimunu minihek boru kiyanwa kata arityoth kiyanne boruwak ubala wage minisunta hodai ubalawage minissu tikak aussunam athi aye iting wedak karana miniheta wedak karana denne kohomada yako ratak palanaya karanne :confused:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Aiyo rozan ohoma lide watenna epa oii..CMB port 1ka profit enna india transhipment walin india gateway 1ka thamai api

    හරි හරි ගේට්වේ එක උදවෙයි වික්කට පස්සෙ...විකුනපල්ලකො ගේට්වේ එක වෙලා වෙනස උදා වෙනව..ඔච්චරම කියලත් තේරෙන්නෙම නැත්තන් විකුනලම බලමු..රටේ සම්පත් පිටරටුන්ට විකුනද්දි හුරේ දාන උබල වගේ නරි බන්... . :confused:
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    :yes::yes: අනිව මහින්ද පරදින්ඩ හේතු තිබ්බනෙ ..දැන් මනුස්සය පැරදිලා ගෙදර...විවස්තාව අනුව ආයෙ රටේ පාලනයට පත්වෙනෙත් නැනෙ...පොලිසිට බලා ඉද්දි මෙහෙම මිනිස්සුන්ට පාර දිගේ ගගහ පැන්නුවාම මැරයො unp මැරයො දාල රටට යන කල මොකක්ද.... රටට වඩා හොද පාලනයක් මිසක් තිබ්බටත් වඩා ජරාජීර්න පාලනයක්ද අවශ්ය....
    genu wage.. nati dewal penna penna ulupanne you must retarded person in real life I'm sure about that.
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    Erozan uthara diganna bari una prashna

    Kalu juliya athi une mona maseda?

    Ranil wikke monawada?

    MR Sathosa pawara gaththe kagenda?
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Erozan uthara diganna bari una prashna

    Kalu juliya athi une mona maseda?

    Ranil wikke monawada?

    MR Sathosa pawara gaththe kagenda?
    :yes::yes: දැන් රටේ තියෙන ප්‍රශ්නෙ තමයි erozan ta මොනාද බැරි උනේ කියන එක..අනේ උබල වගේ මීහරක් බන්..
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    :yes::yes: දැන් රටේ තියෙන ප්‍රශ්නෙ තමයි erozan ta මොනාද බැරි උනේ කියන එක..අනේ උබල වගේ මීහරක් බන්..

    Prahnae ubalage credibility 1ka?

    Ranil wikka kiyala kiyadi monaeada ae kiyala ubalata ki u anna puluwan wenna oni

    MR Sathosa pawara gatha kiwama ae kagenda kiyala kiyanna puluwan wenna oni

    Ubalawage unta kiyanne labba baehapu baiyo kiyala :rofl:
     
    • Like
    Reactions: Smartm

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Prahnae ubalage credibility 1ka?

    Ranil wikka kiyala kiyadi monaeada ae kiyala ubalata ki u anna puluwan wenna oni

    MR Sathosa pawara gatha kiwama ae kagenda kiyala kiyanna puluwan wenna oni

    Ubalawage unta kiyanne labba baehapu baiyo kiyala :rofl:
    ලොල් දැන් මම ඔක්කොම මතක තියාගෙන ලියාගෙන ඉන්ඩ ඔනෙ...උබ අහද්දි කියන්ඩ...ලොල්...:rofl::rofl::rofl: ඇයි බන් උබල ඔච්චර මෝඩ...unp කාරයෙක් එක්ක කතා කරොත් ඔය වගේ රට ගොන් කතා අහන්ඩම වෙනව...ඇත්තටම ඇයි බන් උබල මෙච්චරම මෝඩ... :confused::confused::confused:
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    ලොල් දැන් මම ඔක්කොම මතක තියාගෙන ලියාගෙන ඉන්ඩ ඔනෙ...උබ අහද්දි කියන්ඩ...ලොල්...:rofl::rofl::rofl: ඇයි බන් උබල ඔච්චර මෝඩ...unp කාරයෙක් එක්ක කතා කරොත් ඔය වගේ රට ගොන් කතා අහන්ඩම වෙනව...ඇත්තටම ඇයි බන් උබල මෙච්චරම මෝඩ... :confused::confused::confused:

    Google karala hoyala dapan iwarai ne..facts nathuwa katha karala lidecwatila uba umbae kiyaddi eliyata paninawa goma:rofl:
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    ලොල් දැන් මම ඔක්කොම මතක තියාගෙන ලියාගෙන ඉන්ඩ ඔනෙ...උබ අහද්දි කියන්ඩ...ලොල්...:rofl::rofl::rofl: ඇයි බන් උබල ඔච්චර මෝඩ...unp කාරයෙක් එක්ක කතා කරොත් ඔය වගේ රට ගොන් කතා අහන්ඩම වෙනව...ඇත්තටම ඇයි බන් උබල මෙච්චරම මෝඩ... :confused::confused::confused:

    Mun upathinma modai ban..
    Oya lollo ekka katha karalath wadak na. ponnayo ne..
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    :yes::yes: අනිව මහින්ද පරදින්ඩ හේතු තිබ්බනෙ ..දැන් මනුස්සය පැරදිලා ගෙදර...විවස්තාව අනුව ආයෙ රටේ පාලනයට පත්වෙනෙත් නැනෙ...පොලිසිට බලා ඉද්දි මෙහෙම මිනිස්සුන්ට පාර දිගේ ගගහ පැන්නුවාම මැරයො unp මැරයො දාල රටට යන කල මොකක්ද.... රටට වඩා හොද පාලනයක් මිසක් තිබ්බටත් වඩා ජරාජීර්න පාලනයක්ද අවශ්ය....

    උබ මහ පිස්සු සුකන්නෙක්නෙ බන් .යකෝ ගහපු එකෙක් පෙන්නපන්කො .මේන්න මිගෙ ඔලුවට පොල්ලෙන් ගැහුව මෙන්න බලපන් කියල .තෝ මන්ද බුද්දිකයෙක්ද ඕක තේරෙන්නෙ නැත්තෙ .ඊයෙ ගුටිකාපු එකෙක් පෙන්නපා......න්
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Google karala hoyala dapan iwarai ne..facts nathuwa katha karala lidecwatila uba umbae kiyaddi eliyata paninawa goma:rofl:

    ඇයි මම ගූගල් කර කර දගලන්නෙ..මතක නම් කියුව නැත්තන් නිකා හිටිය..මොනාද මේ කතා...මෙතන විබාගයක් නැනේ..උබ මහාධිකරනයද ෆෘප් පෙන්න පෙන්න කතා කරන්ඩ ...මොනාද ඔයි මේ කියවන්නෙ .. ඇයි උබල මෙච්චරම මරි මෝඩ.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    උබ මහ පිස්සු සුකන්නෙක්නෙ බන් .යකෝ ගහපු එකෙක් පෙන්නපන්කො .මේන්න මිගෙ ඔලුවට පොල්ලෙන් ගැහුව මෙන්න බලපන් කියල .තෝ මන්ද බුද්දිකයෙක්ද ඕක තේරෙන්නෙ නැත්තෙ .ඊයෙ ගුටිකාපු එකෙක් පෙන්නපා......න්

    ඊයෙ කටවත් ගහල නැ වැඩේ ඉවරනෙ..පොලු ගෙනාවෙ බල බල ඉන්ඩ..ඒ මැරයො නෙමේ සිල් ගත්ත unp උපාසකල..හරිනෙ දැන්...ආතල්ද??
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    ඇයි මම ගූගල් කර කර දගලන්නෙ..මතක නම් කියුව නැත්තන් නිකා හිටිය..මොනාද මේ කතා...මෙතන විබාගයක් නැනේ..උබ මහාධිකරනයද ෆෘප් පෙන්න පෙන්න කතා කරන්ඩ ...මොනාද ඔයි මේ කියවන්නෙ .. ඇයි උබල මෙච්චරම මරි මෝඩ.

    Mata kisi prashnayak nae eath ubalage bi credibility prashnayak wei mokada ubane Ek bi leader. .amae thread 1ka ubai mai witharak nemai ne balanne ae nisa thaman kiyana deal back karanna facts thiyan katha karapan
     
    Last edited: