Maxxa
jeewantha05 Well-known member Feb 10, 2008 3,255 721 113 Dec 31, 2017 #42 තෙල් පිච්චෙනවා අඩු කරන්න ඔය අණේ තද කලොත් හරිද?
D Dinesh_AG Member Aug 8, 2016 356 37 0 Jan 1, 2018 #44 jeewantha05 said: තෙල් පිච්චෙනවා අඩු කරන්න ඔය අණේ තද කලොත් හරිද? Click to expand... Ehema kiyanna ba mchn. Bike eka mokakda? Carb eke brand eka eka anuwa screw eka wenas wenawa.
jeewantha05 said: තෙල් පිච්චෙනවා අඩු කරන්න ඔය අණේ තද කලොත් හරිද? Click to expand... Ehema kiyanna ba mchn. Bike eka mokakda? Carb eke brand eka eka anuwa screw eka wenas wenawa.