හලාල් සමග බලු උන බලු බලු සේනාව

siripala

Member
Oct 10, 2006
2,869
442
0
හලාල් සමග බලු උන බලු බලු සේනාව

හලාල් සමග බලු උන බලු බලු සේනාව

z_p-12-Peace.jpg


මේ ප්‍රශනය බොදු බල සේනාවට (බලු බලු සේනාව ) සහ එළකිරි එකේ ඉන්න ජාති මාමක සබැ ලෝකයේ කෙලින් හිට ගන්න බැරි පරිගණකය පිටුපස සැඟවී සිටින බියගුළු පිරිසටයි.

පසුගිය කාලයේ කෙළවරක් නැති කන්කරච්චලයක් වුයේ හලාල් ප්‍රශ්නය දැන් අඩුවී ගොසි දැන් අපිට කනක් ඇහිලා ඉන්න පුළුවන්.

ඒකාලේ ඔය බලු බලු සේනාව සහ ඔවුන්ගේ සගයින් පැවසුයේ හලාල් සඳහා ඇයි අපි වැඩිපුර ගෙවන්නේ කියල . දැන් හලාල් නැතිඋනා කියල මිල ගණන් අඩුවුණේ නැහැ නේ .දැන් හලාල් නැහැ.එත් ඒකාලේ තිබුන මිල ගනන්මයි නේ තවම . කෝ දැන් කෑගහන්න නැද්ද හලාල් නැති නිසා මිල ගණන් අඩු කරන්න කියල.

මේකෙන් ඕන පොඩි ළමයකුට තේරෙනවා හලාල් වලින් වෙනත් ජාතියකට කිසිම අසාදාරනයක් සිදු උනේ නැහැ කියල. ලෝකේ සියලුම රටවල හලාල් තියනවා ඇමරිකා එක්සත් ජනපදයේ පවා හලාල් තියනවා. මෙතනින් පැහැදිලි ලෙසම පේනවා ඔය බොරුවට සිවුරු පොරව ගත්ත පිරිසට ඕන වෙලා තියෙන්න සුළු ජාතීන්ව පගා මිරිකා දමන්න ,රටේ තවත් යුද්ධයක් ඇති කරන්න. රට අස්ථාවර කරන්න, රටේ දියුණුවට ඉරිසියා කිරීම . කිසිම දිනක මහා ජාතිය විසින් සුළු ජාතිය පග දමන්නේ නම් ඔවුනට කිසි දිනක ශ්‍රේෂ්ට ජාතියක් විය නොහැක ( පෝලන්ත කියමන )
සැලකිය යුතුයි. ඔය ජාතිවාදීන් යයි කියාගන්න පිරිස සිටින්නේ ලංකාවේ 0.00 % ගණනක ප්‍රතිශතයකි.දැන් තරුන පරපුර ඔය ජාතිවාදයට එරහිව නැගී සිටින කාලයයි මේ. එළකිරි එකෙත් ඉන්නේ ඉතාමත් අතලොස්සයි. එළකිරි සාමාජික පිරිස සමග සංසන්දනය ක්‍රම ඉතාමත් සුළු පිරිසක් ඒවගේ ලංකාවේ ජනගහනය එක්ක බැලුවමත් ගණන් ගැනීමටවත් බැරි ප්‍රතිශතයක් ඉන්න.

ඔය වගේ මෝඩ තකතීරු කාලකන්නි පිරිස නිසා තමයි ලංකාව ලෝකෙන්ම කොන් වෙලා යන්න .

මම සබැ බෞද්දයෙක් වෙමි. ඒවගේම මම සියලු ආගම් වලට සහ ජාතීන්ට ගෞරව කරමි.

 
Last edited:

imp

Member
Dec 31, 2010
1,250
76
0
mata ubat ekka prashna daganna one ne,et mata terena widiyata halal nisa gana wadi wenne ne,mokada gewana gana bedala gattama 1 item ekakata wadi wenne podi ganak..et awula,ulama eken salli ganna eka,eyalagema awashyathawata,eyala apen salli ganna eka.
 

pissu_balla

Member
Oct 3, 2010
494
104
0
හිමාල වනයේ
Macho salligewanne ulama ekata company eken. Eth company eken e gana customers lagen aya karanna naha. aya karanam melahakata adukaranna ona gana.



mata ubat ekka prashna daganna one ne,et mata terena widiyata halal nisa gana wadi wenne ne,mokada gewana gana bedala gattama 1 item ekakata wadi wenne podi ganak..et awula,ulama eken salli ganna eka,eyalagema awashyathawata,eyala apen salli ganna eka.
 

imp

Member
Dec 31, 2010
1,250
76
0
Macho salligewanne ulama ekata company eken. Eth company eken e gana customers lagen aya karanna naha. aya karanam melahakata adukaranna ona gana.

ow machn,customerslagen ganne ne,mama eka kiwwe.et ai ban company ekak ehema ulama ekata salli denne..halal muslim ayage awashyathawayak,ehenam ai muslim sanwidanayakma company walin salli ganne.antimata wenne ape salli ulama ekata denawa,halal free denawa nam or eyalata yana cost eka witarak gannawa nam shape,et mekat business ekak karagena ulama eka loku ganak hoyanawa..ekai awula.
 

Al Baik

Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,286
    12,347
    113
    Ohio, USA
    ow machn,customerslagen ganne ne,mama eka kiwwe.et ai ban company ekak ehema ulama ekata salli denne..halal muslim ayage awashyathawayak,ehenam ai muslim sanwidanayakma company walin salli ganne.antimata wenne ape salli ulama ekata denawa,halal free denawa nam or eyalata yana cost eka witarak gannawa nam shape,et mekat business ekak karagena ulama eka loku ganak hoyanawa..ekai awula.

    උලමා සබාවෙන් ගනන් හිලවු ඔක්කොම පෙන්නුවනේද රජයේ විගනන අඩිකාරිවරයට වගේම ආරක්ෂක ලේකම්ට පවා සෑම ගනන් හිලව්වක්ම පෙන්නුවා.. ඒ මේ සල්ලි ත්‍රස්ථවාදීන්ට යනවා කියලත් චෝදනා කරපු නිසා.. නමුත් ඒ හැම එකෙන්ම අන්තිමට ඔප්පු උනා ලැබෙන ගාන ලක්ශ පහලවකට කිට්ටු ගානක් කියලා ඒකත් ලන්කාවේම විද්‍යාත්මක පරීක්ශන වලටයි නිලධාරීන්ගේ වටුප්වලයි ගියාම ඉතුරුවක් නෑ... අන්තිමට මුස්ලිම් වි‍යාපාරිකයන් ලක්ශ පහලොව ගෙවලා හලාල් වැඩසටහන ක්‍රියාත්මක කරන්න ගියාම බොදු බල සේනාව කිව්වේ ඒකත් එපා කියලයි. ඒකෙන්ම තේරෙනවා මේක සල්ලි ගෙවනවට විරුද්ධව කරපු වැඩකුත් නෙවේ කියලා..
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Macho salligewanne ulama ekata company eken. Eth company eken e gana customers lagen aya karanna naha. aya karanam melahakata adukaranna ona gana.

    :rofl::rofl::rofl::rofl:

    kawda bn uba??? economics gana kisima deyak danne nati ekekne..

    na na company eken apen gana ganne na,un paduwa daragena unma gewanawa..business karayo apita adarata ne business karanne.. :rofl: ubala wage adyapanayak nati un ne me rate inne... sinhalayata kelawila giyama tamai moda hattata terenne... ane ubala wage paw sattu.. :dull::dull::dull::dull:
    anika halal epa kiyala api nm kiyanne satha ganakin or rupiyalakin badu mila adukaranna newei..
     
    Last edited:

    siripala

    Member
    Oct 10, 2006
    2,869
    442
    0
    Ok come to the points give me real facts. I know lots if things about economy and I have a degree in business sector.

    Yes according to your view company will charge every thing from the customers. Even taxes also will charge.

    I have to say tax and halal certificate fee is totally different. Ok let me elaborate you.

    Company will make thousands of products . Lets say for halal certificate they will charge 200000 per year. When we dividing from the QTY of product that fee will be a small amount. May be company will add some fee. May be cents. But we can ignore that amount.

    But Balu balu sana said why we should pay more for halal. Now no halal anymore. But the price is same.

    this is a good example. When halal activating duration halal product and no hala product price same. Not same I saw very expensive halal free products.

    SO why why why. Answer me. If you are good educated guy?






    :rofl::rofl::rofl::rofl:

    kawda bn uba??? economics gana kisima deyak danne nati ekekne..

    na na company eken apen gana ganne na,un paduwa daragena unma gewanawa..business karayo apita adarata ne business karanne.. :rofl: ubala wage adyapanayak nati un ne me rate inne... sinhalayata kelawila giyama tamai moda hattata terenne... ane ubala wage paw sattu.. :dull::dull::dull::dull:
    anika halal epa kiyala api nm kiyanne satha ganakin or rupiyalakin badu mila adukaranna newei..
     
    Last edited:

    nrjayasinghe

    Well-known member
  • Mar 7, 2007
    18,128
    3,559
    113
    46
    Buttala
    Awulak ne, Isssara Hamba hethikareta giya salli den Sinhalayanta yanne. Hambayo sinhalayanwa nethikaranna apen ekathu karapu salli den unta ne :lol:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,741
    87,151
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Ok come to the points give me real facts. I know lots if things about economy and I have a degree in business sector.

    Yes according to your view company will charge every thing from the customers. Even taxes also will charge.

    I have to say tax and halal certificate fee is totally different. Ok let me elaborate you.

    Company will make thousands of products . Lets say for halal certificate they will charge 200000 per year. When we dividing from the QTY of product that fee will be a small amount. May be company will add some fee. May be cents. But we can ignore that amount.

    But Balu balu sana said why we should pay more for halal. Now no halal anymore. But the price is same.

    this is a good example. When halal activating duration halal product and no hala product price same. Not same I saw very expensive halal free products.

    SO why why why. Answer me. If you are good educated guy?

    Mohomed siripala , I have given an answer to your question. terenne nadda kiyapu eka.. :oo:
    badu mila rupiyalakin or satha ganakin adu karanna newei mata nan halal nati karanna ona.eka me muslim anthawadinge akramanaye eka kotasak witarai.. muslim unuth kiyaddi ulama sanwidana ona na,unge halal sahatika ona na kiyala ubalatane marama amaruwak tiyenne ulama eka beraganna. :rolleyes::lol:

    halal apita ona na.itin apita aytiyak tiyenawa halal nati ewa ganna.ubala hitan inne halal hena widyathmakai kiyalane.api danna widyawata anuwa nan ehema naa.. :rolleyes: ee nisa oya halal jarawak apita ona na. pramithi sahatika mechchara tiyeddi kohewath yana anthawadiyonge jara sahatikayak mokatada?? ubala wage mohomed una ayata nan ona ati. :frown: apita ona na.

    ubala hitan inne sarwaagamika kata kiyala sarwagamika unama sadarana kiyala.sinhala rate sinhalayata bauddayata wena asadarane penne nati un ponna ballo misak minissu newei. :angry::angry:

    ubata penne nadda ewa?


    :rofl::rofl::rofl::rofl:

    kawda bn uba??? economics gana kisima deyak danne nati ekekne..

    na na company eken apen gana ganne na,un paduwa daragena unma gewanawa..business karayo apita adarata ne business karanne.. :rofl: ubala wage adyapanayak nati un ne me rate inne... sinhalayata kelawila giyama tamai moda hattata terenne... ane ubala wage paw sattu.. :dull::dull::dull::dull:
    anika halal epa kiyala api nm kiyanne satha ganakin or rupiyalakin badu mila adukaranna newei..
     
    Last edited:

    SeriousGuy

    Member
    Sep 7, 2012
    1,827
    291
    0
    Nawala
    :yes::yes::yes:
    අන්තවාදී කාක්කන්ට විරුද්ධවන හැම සිංහලයටම අපේ keyboard වීර හිඟන්නෝ සෙට් එක හම්බ ලේබලය ගහලා අල්ලහ්ටයි, අල්ලගෙ අම්මටයි, පවුලේ සැමටයි පින් අනුමෝදන් කරනවා.. :D ඒකයි උන්ගේ සැබෑ ස්වරූපය. උන්ගේ වැරැද්ද උන්ට පේන්නේ නෑ. සිංහ හම පොරව ගත්තු කැනහිල්ලු..

    රෙප් +
     
    Last edited:

    siripala

    Member
    Oct 10, 2006
    2,869
    442
    0
    සහතික ඇත්ත . ඔය keyboard වීරයින් කියන කොට්ටාශය නම් මම තඹ පයිසෙකට ගණන් ගන්න නැහැ . ඔය සිවුරට අගවුරව කරන සහ බොරු සිංහ හම පොරව ගත්ත පොරවල් කරන්නේ අපට හම්බ ( උන්ගේ බාසාවෙන් ) ලේබලය අලවන එක තමයි කරන්න.

    මොකද මම ජීවිතේට දැකල නැහැ ඔය කිසිම කෙනෙක් තරකනුකුලව පළිතුරු සපයල තියනවා. ද්වේශ සහගත අයුරින් තමයි ලියල තියෙන්න . මමනම් හිතන්න සම්පූර්ණ වැරැද්ද වෙලා තියන්න පවුල් පසුබිමෙන් මොකද දෙමවුපියෝ උගත් සහ බුද්ධිමත් වෙන්න ඕන ළමයින්ට හරි දෙයක් උගන්වන්න . එහෙම ළමයි වැරදි මාර්ගයේ ගිහින් අන්තවාදී සිත් ඇති කරගන පරිහානියට පත්වෙනවා

    මම දැකපු විදියට එළකිරි එකෙත් ඉන්න ඔය නුගත් පිරිස ඉතාමත් අතලොස්සයි .එකෙනුත් 99 % රක්ෂාවක් නොකරන සාමාන්‍යපෙළ වත් පාස් නැති පිරිසක් අද ඊයේ කොම්පියුටරයක් අල්ලලා ආව නුගත් keyboard වීරයෝපිරිසක් . හොද වෙලාවට ඕකුන්ට සිංහල Unicode තිබබ. එක තිබ්බේ නැත්නම් ඉතින් ඔය නිවට බෙරිහන් දීමත් ඉවරයි මොකෝ ඉංග්‍රීසි අකුරක්වත් පුළුවන් එවුන්ද ඉන්න.

    :P:D:D:D:D:D:D:D





    :yes::yes::yes:
    අන්තවාදී කාක්කන්ට විරුද්ධවන හැම සිංහලයටම අපේ keyboard වීර හිඟන්නෝ සෙට් එක හම්බ ලේබලය ගහලා අල්ලහ්ටයි, අල්ලගෙ අම්මටයි, පවුලේ සැමටයි පින් අනුමෝදන් කරනවා.. :D ඒකයි උන්ගේ සැබෑ ස්වරූපය. උන්ගේ වැරැද්ද උන්ට පේන්නේ නෑ. සිංහ හම පොරව ගත්තු කැනහිල්ලු..

    රෙප් +
     

    janiranga

    Junior member
  • Aug 1, 2012
    445
    17
    18
    ane gon hukanno halal ain karanna kiuwe badu mila ain karanna nemei uro... halaal sahathike gaththama eka bandayakata satha ganai vedi venne eka paribogikayata denenne ne.. eth e satha gana ekathu wela loku mudalak tope hamba hetikaraye palli hadanna yanava.. topita palli hadanna api ai salli gevanne kiyalai api ahanne... tope mole tiyenne kone kiyanne nikanda kona kepuwama mole ne.... nodakin wal ura
     
    • Like
    Reactions: suraj1132
    Sep 18, 2012
    662
    83
    0
    ane gon hukanno halal ain karanna kiuwe badu mila ain karanna nemei uro... halaal sahathike gaththama eka bandayakata satha ganai vedi venne eka paribogikayata denenne ne.. eth e satha gana ekathu wela loku mudalak tope hamba hetikaraye palli hadanna yanava.. topita palli hadanna api ai salli gevanne kiyalai api ahanne... tope mole tiyenne kone kiyanne nikanda kona kepuwama mole ne.... nodakin wal ura

    dan free ne?
    ai danne nadda okkoma statement gvt ekata check karanna dunna kiyala?