ehenam OS eke aulak aththe sure
එහමත් නෑ බං
මොන හුයන්නක්ද මන්දා බං
මොන හුයන්නක්ද මන්දා බං

ehenam OS eke aulak aththe sure

එහමත් නෑ බං
මොන හුයන්නක්ද මන්දා බං
http://www.mediafire.com/download/77st94e5x7105oz/hiddn_file_open.zip
oka run karala balanna.anika machan oyage hdd eke 15GB eken 13GB free ne.format karala thiyenne NTFS nam GB ganak yanawa ekatath.me dapu link eken try karala balanna.mata pena widihata nam NTFS format eken format karapu nisa wena one.oya okata files dammada kalin.

recover software ekak deepallako free version ekak
