හැච් බැක් කාර් ස්කුටර් හදලා තියෙන්නේ ගැන&#3540

ctooi

Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ




    පෙන්නපන් බලන්න Toyota / Honda / Nissan සමාගම් මේවා ගෑණු අයට පහසු වාහන කියල හැච්බැක් අඳුන්වලා දීල තියෙන තැනක්??

    කුරාණේ තියෙනවා 72 : 5

    අල්ලා දෙවියන් සුක්කානම හසුරුවයි ස්ත්‍රිය ඒ දෙස බලමින් සතුටු වෙයි
    ඔටුවන් වැනි විශාල රතවල සුක්කානම ස්ත්‍රිය හැසිරවීම අල්ලා දෙවියන් අනුමත නොකරයි


    ඔටුවෝ කියන්නේ සෙඩාන් වගේ වාහන ගැන ඔය කියන්නේ
     

    Bakamuna69

    Member
    Sep 30, 2015
    2,203
    362
    0
    Kandy
    ඔය මොඩිෆයි කරලා වැන් හදලා තියෙන purpose එක බණ්ඩ ප්‍රවාහනයට, අලුත් වැන් වල ෂිට් හයි කරලා එවන් නැ ලංකාවට අවහාම මෙහෙ අයියලා තමයි හයි කරගන්නේ
    :lol:

    Just-Low van tama cargo walata pawichchi karanne. Danna pukak kiyawapan moda baiya :rofl:

     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    dan uba hacth back car use karalama nadda?


    yako kollo okkomala kamthi loku vahana walta.salli tiyanwanm okkomala ova gannwa

    bike ekeak use karana kena rainy day dawasak hithata enne mokak hari kamk ne podi vhanyak tibbanm hodai kiyla

    marry karama hitenwa 6 sri car ekakwat ganna

    etakota hacth back anmmanm pukawal oluwata enne ne..thamant wade
    kara gannai ona
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    මාළු අදින්න ඇයි බන් වෑන්..? උන් lorry එහෙම හදන්නේ නැද්ද? අපරාදේ නෙ ඔච්චර ලස්සනට හදන්නේ මාළු අදින්න.. අනික freezer එකක් එහෙම ගහල හදන්න තිබ්බනේ.. side එකේ දොරවල් තියෙන්නේ මාළුන්ට නගින්න, බහින්න ලේසි වෙන්න ද?

    මාළු අදින උන් ඇති.. උන්ට එහෙ ඕවා ගණන් අඩුයි නේ.. මෙහෙ ඕව ගණන් නේ.. ඉතින් අපේ උන් මිනිස්සු දාගෙන යනවා.. සල්ලි තිබ්බ නම් අපේ උන් ඕව නොගෙන ඉදි ඉතින්.. මේවා නම් මෝඩ කතා බන්..

    :rofl::rofl::rofl:
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    Danna labbak katha karapan miniho.. GL models gahanne minissunta yanna thamai van wala.. issara apu hiace eke, super custom, grand cabin wage ewa awe passenger transport walata thamai..
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    සීතලට පුක පාලාගත්තා නේද පොන්ස් :lol:

    මෙච්චර පුක පැලිලා තියෙද්දි අනුන්ගෙන් අහනවා පුක පැලිලාද කියලා.
    අනේ හැච් බැක් පොන්ස්.

     

    sanjana89

    Banned
    Nov 30, 2016
    84
    8
    0
    ත්‍රෙඩ් එක දාපු එකා පිස්සෙක් .
    හෙහෙ .
    දැන් පොන්නය දුවන් ඇවිල්ලා රේප් කපයි :lol::lol::lol:
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    Japane kiyanne waahana hadana ratak. Ithin un waahana hadanne unge awshyathaawalata. Un maalu adinna van ekak haduwata lankawe ekekta hithenna puluwan meken ita wada deyak karanna puluwan kiyala.

    Japane ewun waahane hadaddi waahane gahala ewanne nane maalu adeemata pamanai kiyala :lol:

    minissunge awshyathawaya anuwa minissu badu pawichchi karana widiya wenas.
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    Subaru STI 2009 one of fastest sport car in STI family :P

    dcad68c38f167c31d8360efa34bbee86.jpg


    subaru__impreza_wrx_sti_2009_1_lgw.jpg
     

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,005
    8,791
    113
    In Your Heart
    Gon thread. pita ratakata gihin balapan . salli thiyena genu padinne bentley,maserati nethuwa hatchback newei ,bus long vehicle pawa genu elawana pita ratawala . dan pita ratawala godak prasidda Hatchback moko parking lesi nisa . wahana genunta piriminta kiyala wen karala nehe.lankwe gobiliyo wen karata . Salli thiyenawa nam ona wahanayak .

    Van wala delivery walata wagema passenger walata hadapu ewath thiyenawa eth lankwe anatha sinhallu delivery hapadu wan thamai seat gahan thiyan inne . loriye yanawa wage pitipasse yana ayata .. KDH anathayo
     

    Crazyeranga

    Well-known member
  • Jun 3, 2010
    6,101
    782
    113
    Paris
    මෙච්චර පුක පැලිලා තියෙද්දි අනුන්ගෙන් අහනවා පුක පැලිලාද කියලා.
    අනේ හැච් බැක් පොන්ස්.