Europe wala wedihariyak thiyenne hatchback cars, sedan bohoma adui. Ethakota e okka ganunge wahanada![]()
ඔව් බන් ඒ ඔක්කෝම ගැනුන්ගේ වාහන එතකොට අරාබියේ ඔටුවොනේ කොහොමද වෙනස නේ

Europe wala wedihariyak thiyenne hatchback cars, sedan bohoma adui. Ethakota e okka ganunge wahanada![]()


මිනිස්සුගේ ආකල්ප වෙනස් කරන්න කලින් තෝ , ඔය හිස් ඔලුවේ තියන පකේ මානසිකත්වේ අයින් කරගනින්.
ජපානේ කියන්නේ ලෝකේ දියුණුම , හොදට සල්ලි තියන රටක්.
ඒ වගේ රටක මිනිස්සු වෑන් වලින් බඩු අරන් ගිහින් , යුරෝප් වාහන වලින් බඩු ගහන්න ගියාට ඒ සෙල්ලම් මේ රටට හරියන්නේ නෑ.
ඒ රටවල් වල රෝසා බස් ගන්නේ ඔෆිස් ට්රාන්ස්පෝර්ට් වලට උනාට මේ රටේ ඔෆිස් ට්රාන්ස්පෝර්ට් යුස් කරන්නේ නෑ හැමෝම , එහෙම ආයතන වලට දෙන්නත් බෑ.
ඒ නිසා මිනිස්සුන්ට පොදුවේ යන්න රෝසා බස් දානවා.
ලේලන්ඩ් බස් එකේ ජනෙල් ඇරලා , ඒ හුලන් පාර වැදි වැදි , උදේට හවසට හිටගෙන යන මිනිහාට , සැපට ඒ,සි එකේ යන්න හම්බෙන රෝසා බස් එක ලොකු දෙයක් තමා මේ රටේ.
මිනිස්සු හදන්න කලින් , තමන් හැදිලා ඉදපන්.
ඔව් බන් ඒ ඔක්කෝම ගැනුන්ගේ වාහන එතකොට අරාබියේ ඔටුවොනේ කොහොමද වෙනස නේ![]()

Ubata mama kiyapu eka therune nadda?rosa bus hodai kiyala nemei miniho kiwwe ape rate coach ekak dammoth samahara parawal wala yanna wath puluwanda kiyapan. But api coach use karanawa Highway/ Jaffna wage route wala. Ubata resources management gana podi idea ekak wat na wageදේවල් කියල වැඩක් නැ Rosa bus හොදයි කියනවා නම් public transport වලට වගේ ඉතින් වෙසපලුවෝ ඇවිල්ලා උන් land cruiser අරන් tax උත් ගහලා කරන නාස්තියේ හැටියට![]()
ubata mokadda tiyena reason eka ewa public transportation galapenne na kiyanna. Uba engineer or wena expert kenek da.Anna ekai wade. Europe walta wada USA wenas. Ita wada middle east wenas. Meh ponzlata pissu hutanEurope wala wedihariyak thiyenne hatchback cars, sedan bohoma adui. Ethakota e okka ganunge wahanada![]()
Ubata mama kiyapu eka therune nadda?rosa bus hodai kiyala nemei miniho kiwwe ape rate coach ekak dammoth samahara parawal wala yanna wath puluwanda kiyapan. But api coach use karanawa Highway/ Jaffna wage route wala. Ubata resources management gana podi idea ekak wat na wageubata mokadda tiyena reason eka ewa public transportation galapenne na kiyanna. Uba engineer or wena expert kenek da.
Anna ekai wade. Europe walta wada USA wenas. Ita wada middle east wenas. Meh ponzlata pissu hutan


Ubata mama kiyapu eka therune nadda?rosa bus hodai kiyala nemei miniho kiwwe ape rate coach ekak dammoth samahara parawal wala yanna wath puluwanda kiyapan. But api coach use karanawa Highway/ Jaffna wage route wala. Ubata resources management gana podi idea ekak wat na wageubata mokadda tiyena reason eka ewa public transportation galapenne na kiyanna. Uba engineer or wena expert kenek da.
Anna ekai wade. Europe walta wada USA wenas. Ita wada middle east wenas. Meh ponzlata pissu hutan
උඹ වගේ මෝඩයෙක් යකෝ. අපේ ලන්කාවේ ගාර්මන්ට් කෙල්ලො ජන්ගි බ්රෙසියර් මහලා රට යවන්නෙ පිටරට උන් ඒවා යට ඇඳුම් විදියට භාවිත කරන්න. උන් ඒවා වැල ෆිල්ම් වල ඇන්ඳයි කියලා උඹ යනවද උන්ගෙ ආකල්පමය වෙනසක් ඇති කරන්න. උඹේ තියෙන්නේ තමන්ගෙ දේට වඩා අනිත් එකාගෙ දේ ඌ කරන දේ හරියි කියන මානසික මතයක්. ඕක මානසික ලෙඩක්. දොස්තර කෙනෙක් හම්බවෙයන්.![]()

Yep europe walata hatchback car wenama gahanawa Japanese ewa unath ewa lankawata enne ne. Arabiyata wenama suv wage . Eka eka rata walata galapena widihata thama owa wenne . Hatchback padinne ganu sedan padinne pirimi owanm baila raten ratata owa wenas wenas.

කියපු දේ හරියට තේරෙන්නෙවත් නැතිව සමයන් කියෝනවා. තමන්ගෙ නොහැකියාව නිසා කරකියාගන්න දෙයක් නැතිව ෆුල් ෆක් වෙච්ච ඩයල් එකක් කියලා කතාවෙන්ම තේරෙනවා.යෙක මාත්තියා ඔයාගේ අම්මා ලංකාවේ පේමන්ට් ජංගි තමා අදිනවා සුද්දියෝ ගණන් වැඩි එක තාමා අදිනවා හොද තේකොල රට යවනවා අපි කුඩු තමා බොනවා![]()
Get a life bn
කිවුවේ පබ්ලික් ට්රාන්ස්පෝට් නෙමේ කියලා![]()
බැරි කම තමයි එක හරි නමුත් මචන් මිනිස්සුන්ට හිතන්න බැරි නම් වාහන පැත්තකින් තියමු ලංකාවේ මිනිස්සුන්ට පුලුවන්ද පරිසරය අපිරිසිදු නොකර ඉන්න කන තැන විනාශ කරනවනේ එකත් බැරි කමද දුප්පත් කමද එක මෝඩකමද පර්ශ්නේ මචන් රටවල් සංවර්දනය වෙලා තියෙන්නේ දේශපාලුවෝ නිසා නෙමේ ඒ රටවල ඉන්න බුද්දිමත් මිනිස්සු නිසා රටක මිනිස්සු හොද බුද්දිමත් නම් රටවල් හැදෙනවා
නිකන් හිතපන් අනිත් රටවල් වාහන හදුවෙම නැත්තන් ලංකාවේ උන් හදන්නද අපේ බැරි කමත් හිතපන් මචන් රටක් විදිහට ලංකාවව ඇෆ්රිකව කියන රටවල් ෆේල් රටවල්
https://en.wikipedia.org/wiki/Vanඔය මොඩිෆයි කරලා වැන් හදලා තියෙන purpose එක බණ්ඩ ප්රවාහනයට, අලුත් වැන් වල ෂිට් හයි කරලා එවන් නැ ලංකාවට අවහාම මෙහෙ අයියලා තමයි හයි කරගන්නේ