fan පෙත්ත අතින් කැරකුවාම තද ගතියක් දැනෙනවද? එහෙනම් ෆෑන් එක ගලවලා මෝටරේ පිටිපස්සට ග්රීස් ටිකක් දාන්න
පිටිපස්සට නමේ දෙපතෙන්ම ගාන්න ඕනේ ටිකක්.
fan පෙත්ත අතින් කැරකුවාම තද ගතියක් දැනෙනවද? එහෙනම් ෆෑන් එක ගලවලා මෝටරේ පිටිපස්සට ග්රීස් ටිකක් දාන්න
Ei bro efficient kiyanne?TFS!!!
Eth dan gnnawa nam DC motor fan thamai bn ganna one.
Patta enary saving.
මේක චෙක් කරන විදිය කියන්න පුලුවන්ද. වීඩියෝ එකක් හරි දාපන් වටිනවා.මගෙත් ෆෑන් එකක් තියනවා ඔය වගේම ලෙඩ දෙන එකක්. රිමෝට් එකෙන් වැඩ කරන එකක්.දැන් රිමෝට් නම් නෑ. මැනුවල් වැඩ කරන්නෙ. ඔන් කරල ටික වෙලාවක් යනකල් හම් එකක් එක්ක ගොඩාක් හිමීට කැරකෙන්නෙ.ටික වෙලාවක් යද්දි හයියෙන් කැරකෙන්න පටන්ගන්නවා. හැබැයි ෆෑන් එක හෙල්ලුවාමත් ටිකක් ස්පීඩ් එක වැඩි වෙනවා. මේකෙ ලෙඩේ මොකක්ද? මම අලුත් එකක් ගන්න හැදුවෙ මේක අයින් කර. මේක දැක්කම හිතුනා පුරුදු වෙන්නත් එක්ක හදන්න.hema welema newe. samahara welawata starter winding eka kela wenawa. ethakotat oya widihatamai wenne. capacitor eka maru karanna kalin starter winding ekath check karala balanna.![]()
oya fan motors wala normally winding dekak denawa. auxiliary (starter/run) & main winding. oke man oya run kiwwa eka awl unoth hari capacitor eka awl unoth hari thama oya hum ekak awith hariyata start wenne nette.මේක චෙක් කරන විදිය කියන්න පුලුවන්ද. වීඩියෝ එකක් හරි දාපන් වටිනවා.මගෙත් ෆෑන් එකක් තියනවා ඔය වගේම ලෙඩ දෙන එකක්. රිමෝට් එකෙන් වැඩ කරන එකක්.දැන් රිමෝට් නම් නෑ. මැනුවල් වැඩ කරන්නෙ. ඔන් කරල ටික වෙලාවක් යනකල් හම් එකක් එක්ක ගොඩාක් හිමීට කැරකෙන්නෙ.ටික වෙලාවක් යද්දි හයියෙන් කැරකෙන්න පටන්ගන්නවා. හැබැයි ෆෑන් එක හෙල්ලුවාමත් ටිකක් ස්පීඩ් එක වැඩි වෙනවා. මේකෙ ලෙඩේ මොකක්ද? මම අලුත් එකක් ගන්න හැදුවෙ මේක අයින් කර. මේක දැක්කම හිතුනා පුරුදු වෙන්නත් එක්ක හදන්න.
machn ade uba nm pattane...
mageth fan eke awlk thibba hena himin karakune.speed na.fan ekak gnna hitiye nxt week.
me post eka dakala parana fan ekaka capacitor ekak galawala maru kala.
menna yaka wage wada.
bt fan eke thatu karakeddi nkn kiri kiri saddayak enwa.therennne na makakda kiyla itn
kln apu hulan walata wada dn 1st eka dammama enwa bn![]()
![]()
ඔයා කියන්නේ size එකෙන් අඩු Fan ගැනද ?
Ei bro efficient kiyanne?
AC -> DC conversion ekedith considerable power loss 1k wenawane.
Off grid Solar unit 1k tiyenawanm onna aulak ne.
5w???Ehema wenava athi loku system wala machan.
Mama 16 inch DC motor fan ekak use karanawa dan 6yrs. 28W max speed eke. Patta vidiayata hulan thiyenawa.
1x speed eke 5W yanne. Normal fan ekak 15W-20W vithara gannawa 1x speed eke.
මචන් කලින් තිබ්බ capacitor එකට සමානද බලන්න නැත්තම් කොයිල් එක පිච්ච්න්න පුළුවන්.
සද්දයක් එන්නේ මචන් ඔකේ ග්රීස් වගේ ඒවා වේලිලා ඇත්තේ. ග්රීස් ටිකක් දාගන්න මචන් මොටරේ අතුලට ඕක අනිවාර්යෙන් කරන්න නැත්තම් ඕක ගෙවුනොත් නිකන් ම නතර වෙයි