හිරේදී මට පු# ඇරියා .. please උදව් කරපල්ලා .!

ryandok

Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    math daws 7k athulata damam 2001 wali seen eke walikada xxx ka aduranwa uba dakka neh da ara nikan vip wage podi salli karayoo wage inne wena room kuddo ekka newi wenama seen untak ohomada salakili ?
    uba saban kallata kondee kapuwada ? gedara kauru hari eddi kauruth kiwwe nadda eka eka awa genna kiyala hek kohomada athule bandanagara niladarin inna hati ona deyak un gawa thiyenawa salli denna ona hek kattiya ekka hina wela hityoth hari ban puke arinne enn naha ehema 2ta nawila hiyoth nam enawa vip wage room thiyena unta wenama nanna thiyenne mama nam jokaa pitin naweee, eka amuthu experience ekak ban


    අම්මටහුඩු :shocked::shocked::shocked:
     

    Sithira Weerasinghe

    Well-known member
  • Jun 28, 2015
    8,404
    658
    113
    කඩුවෙල
    ඕවා ඔහොම තමා බන්. මතකද ගල්කිස්සෙ හරි රත්මලානෙ හරි එකෙක් වෙන ගෑනියෙක් එක්ක යාලුවෙලා දරු පවුල ගිණිතියලා මැරුවා? අන්න උට ගූ ගැහුවලු හිරේ උන්. තව සිංහල කොටියෙක් හිරේ දැම්මම ඌගෙ හකු ඇටේ කැඩෙන්න ගැහුවලු. රේප් කේස් වලට ඇතුලට යන උන්ට පුක් පාර වදිනවමයි.

    ඕවා හිරේදි සාමන්ය දේවල්. මගෙ අදහස නම් මනුස්සයෙක් සම්පූර්ණ වෙන්න නම් හිරේ ඉන්න ඕන සුමානයක් හරි. සමාජෙ තවත් එක පැතිකඩක්. වෙන උන්ටත් ඕවා වෙනවා, උන් නඩු දාන්න යන්නෙ නෑ. මොකද බන්ධනාගාරෙ උප සංස්කෘතිය තමා ඔය.
     
    ඕවා ඔහොම තමා බන්. මතකද ගල්කිස්සෙ හරි රත්මලානෙ හරි එකෙක් වෙන ගෑනියෙක් එක්ක යාලුවෙලා දරු පවුල ගිණිතියලා මැරුවා? අන්න උට ගූ ගැහුවලු හිරේ උන්. තව සිංහල කොටියෙක් හිරේ දැම්මම ඌගෙ හකු ඇටේ කැඩෙන්න ගැහුවලු. රේප් කේස් වලට ඇතුලට යන උන්ට පුක් පාර වදිනවමයි.

    ඕවා හිරේදි සාමන්ය දේවල්. මගෙ අදහස නම් මනුස්සයෙක් සම්පූර්ණ වෙන්න නම් හිරේ ඉන්න ඕන සුමානයක් හරි. සමාජෙ තවත් එක පැතිකඩක්. වෙන උන්ටත් ඕවා වෙනවා, උන් නඩු දාන්න යන්නෙ නෑ. මොකද බන්ධනාගාරෙ උප සංස්කෘතිය තමා ඔය.

    සිරකරුවෝ ද මනුශ්‍යයෝ ය :dull: :dull:
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    Eka ekata shot eka dipan aliyata anakota. Pukata yakadekin anala marala dapan. Wena karanna deyak na. Ube kallage thaththatah oka ma karapan
     

    iresh041

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    6,166
    1,693
    113
    Dream World
    දැන් ඉතින් අර අම්මා පුක පලා ගතිපු එකෙකුට දූ දෙන එකක් නෑ කොහොමත්...:sorry:
     

    Sithira Weerasinghe

    Well-known member
  • Jun 28, 2015
    8,404
    658
    113
    කඩුවෙල
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;19872852 said:
    සිරකරුවෝ ද මනුශ්‍යයෝ ය :dull: :dull:

    ඒකනම් එහෙම තමා මචන්, හැබැයි ඕවාට නඩු කේස් අදින්නෙ නැතුව හිටියොත් තම හොද. මොකද හිරේදි ඕවා සාමාන්ය දේවල්. ඔයිට වඩා අන්ත වැඩ සිද්ද වෙනව හිර ගෙවල් ඇතුලෙ. ආයෙත් රථවාහන කේස් එකකට හරි සුමානෙකට දෙකකට ඇතුලට ගියොත් මුට පුකක් තියන්න වෙනවා රීකන්ඩිෂන්ඩ්
     

    Sithira Weerasinghe

    Well-known member
  • Jun 28, 2015
    8,404
    658
    113
    කඩුවෙල
    දැන් ඉතින් අර අම්මා පුක පලා ගතිපු එකෙකුට දූ දෙන එකක් නෑ කොහොමත්...:sorry:

    :sorry::sorry::sorry:
    කොලුකාරයෙකුට දුව දීල දුවගෙ ජීවිතේ අපායක් කරන්න අම්ම කැමති නෑනෙ