yako 20k gewala okata yanne puke dath apu ewun thama. hoda wade. 20k thiyanawa nam kala bila baduwak gahala pandara street race ekakuth padala yanne api ehemanan. lol oi

yako 20k gewala okata yanne puke dath apu ewun thama. hoda wade. 20k thiyanawa nam kala bila baduwak gahala pandara street race ekakuth padala yanne api ehemanan. lol oi
oya 20 000 ta drinks freeda machanla
salli wedi wunama mindset wenas wenawa ban....owata godak yanne podi kale idan melo kattak kan nethuwa ohe parentslage business wala auto directorsla wena boys and girls...unta ithin karanna wena wedakuth nane...unta benala wedak ne ithin....unta ithin 20k kiyanne apita rs20 wage athi...
ඔව් ටිකක් උන් දෙනවා.ඒක ටේබල් එකට මදි.වොඩ්කා,විස්කි වයින් වගේ.මම කාර් එකේ ජොනී බ්ලැක් ලේබල් භාගයක් තියාගෙන හිටියේ.මම ඒක විටින් විට ගිහින් ගැහුවා.ඔය හොටෙල් වල තියෙන ඒවට බාල ඒවා මික්ස් කරලා දෙන්නේ.නැත්නම් උන්ට පාඩුයි.
salli vadi nisa nevei.amaruven ekatu karapu salli tikakin 31 pissuvak keliya.ekat habak.

Shots 5k free machan PastMixer kiyala ekak thiyenawa kama walata dana. eka mix karala thama free shot denne. Ehema naththam mun serama bonnama enawa ne 20k deela.oya 20 000 ta drinks freeda machanla