100% true,
Mannam dim nam dim, head nan head. Reta drive karala ma head eka ahata gahan hitiyath awlak ne.
Head eka gahala muna thibbama ain karan balla wage yanawa.
Dimo batta geth dim ekak en nedda manda.
Mannam dim nam dim, head nan head. Reta drive karala ma head eka ahata gahan hitiyath awlak ne.
Head eka gahala muna thibbama ain karan balla wage yanawa.
Dimo batta geth dim ekak en nedda manda.




okunta dada gahanna widiyak nadda?