ගොඩක් උන්ගේ පලවෙනි වාහනේ... යන්නේ හෙමින්... dim කරන්නේ නෑ .
මගේ wife ලයිසන් ගත්ත මුල් දවස් වල රෑට තනියෙන් ගිය දවසක හෙඩ් ලයිට් දාන්න දන්නේ නැතුව ලයිට් ලිවෙර් එක උඩට ඇදගෙන (Head Flash ) තමයි ගෙදර ගිහින් තියෙන්නේ
.
හිතපන්කෝ ඉතින් අපේ Driving Instuctors ල කොච්චර හොඳට driving කියලදෙනවද කියල.....
මගේ wife ලයිසන් ගත්ත මුල් දවස් වල රෑට තනියෙන් ගිය දවසක හෙඩ් ලයිට් දාන්න දන්නේ නැතුව ලයිට් ලිවෙර් එක උඩට ඇදගෙන (Head Flash ) තමයි ගෙදර ගිහින් තියෙන්නේ
. හිතපන්කෝ ඉතින් අපේ Driving Instuctors ල කොච්චර හොඳට driving කියලදෙනවද කියල.....









