හොටෙල් එකේ ඉන්ටෙර්නෙට් පට්ට ස්ලෝව් බන්... Please Hel
මචන්සලා... මම හොටෙල් එකක් වැඩේට අවා. මෙහෙ ඉන්ටෙර්නෙට් පට්ට ස්ලෝව් බන්. skype කෝල් එකක් වත් ගන්න බැ බන්. මම group policy ගිහින් වැඩි කල. එත් හරි යන්නේ නැ බන්.
වෙන මොනාහරි විදිහක් කියපන්කො. cyclone කියල soft එකක් තියෙනවා නේද? මට එක තියෙන torrent එකක් හම්බුනා. එකත් down වෙන්නනේ නැ බන්.
මොන හරි විදිහක් කියපන්කො.please ,
Bump එකක්වත් ගෙන යමන්.
මචන්සලා... මම හොටෙල් එකක් වැඩේට අවා. මෙහෙ ඉන්ටෙර්නෙට් පට්ට ස්ලෝව් බන්. skype කෝල් එකක් වත් ගන්න බැ බන්. මම group policy ගිහින් වැඩි කල. එත් හරි යන්නේ නැ බන්.
වෙන මොනාහරි විදිහක් කියපන්කො. cyclone කියල soft එකක් තියෙනවා නේද? මට එක තියෙන torrent එකක් හම්බුනා. එකත් down වෙන්නනේ නැ බන්.
මොන හරි විදිහක් කියපන්කො.please ,
Bump එකක්වත් ගෙන යමන්.


