2 meals ban. Godak walawata dinner and breakfast. Wanas karala ganath puluwan dinner and lunch
2 meals ban. Godak walawata dinner and breakfast. Wanas karala ganath puluwan dinner and lunch
100% harima answer eka.
Buffet nam Dinner/Lunch ganna eka lankawe ekek nisa worth.
BB ithin thiyenne podi dewal (Roti/Pan/Nuddles/kiribath/English menu). Rs: 200k yanne na hariyata baluwoth 1kenk ta.
BB Double kiyanne mokadda bn ethakota ?
ah..ela...Bed and Breakfast machan.
Hotel aka anuwa wanas wanawa some hotels has differaceah..ela...
HB Double AND FB Double wala price wala lokuwenasak thiyeda ?
Hotel aka anuwa wanas wanawa some hotels has differace
Kohomath 3000 waga wanasak tiyanawa

ah..ela...
HB Double AND FB Double wala price wala lokuwenasak thiyeda ?
Ow.. Buffet denawa nam normally 1pax 5000-8000 wage charge karanawa lunch walata vitharak giyoth Galadari/Cinnamon/Jetween wage hotels wala. Hodama de HB yanna machan. 3welama kanna amararu. Bada pirenawa buffet thiyena hotels wala.

rata kanne nththm BB - Bed & breakfastHavasa hatata gihin ude kema kaala eliyata avoth mokakda ganna ona
100% harima answer eka.
Buffet nam Dinner/Lunch ganna eka lankawe ekek nisa worth.
BB ithin thiyenne podi dewal (Roti/Pan/Nuddles/kiribath/English menu). Rs: 200k yanne na hariyata baluwoth 1kenk ta.
Common Hotel Terms
Bed and Breakfast = Full day Room + Breakfast
HB (Half Board) = Full Day Room + Breakfast + Lunch or Dinner
FB (Full Board) = Full Day Room + Dinner + Breakfast + Lunch
PP = Per Person
Twin Sharing = Dennek ekka share karaganna
PP Twin Sharing = Dennek ekka yanna one habai ekkenekge rate eka. (6000PP kiwwoth, Per head Room eke dennek aniwa one ekkenekta 6000, dennatama 12000)