hoda educated qualified un ona tharam innawa. sudu lassana un naaneහොඳ උන් ඉන්නවා..
hoda educated qualified un ona tharam innawa. sudu lassana un naaneහොඳ උන් ඉන්නවා..
innawa bnhoda educated qualified un ona tharam innawa. sudu lassana un naane
කලටි පොලයක් වගේ හැමෝම හොල්ලල බලලා තියල ගිය තේරිච්ච එකක් කරගහන්නෙ නැතුව එඩියුකේටඩ් ගතිගුණ හොඳ, ෆැමිලි එක හොඳ එකක් කර ගහපං. ඔය ලස්සන තියෙන්නෙ අවුරුදු කීපයයි නේ.hoda educated qualified un ona tharam innawa. sudu lassana un naane
kohomad bn mehem venne? weekend eketh gedar wada walat time yanaw, office thiyenneth wfh idala hitala thama office ekat yanne, ane mnda mokak karanna d kiyala![]()
Ubata rata yanna ehema idea ekak nadda bn?
Oya magul okkoma amathaka karala dala, hoda ratakata gihin athal eke ehen kellek set kara gena aluth life ekak patan ganin
ලස්සන වැඩිය හොයන්න එපා බං. තලෙළු එකක් බලපන්. ලස්සන කළු ඒවත් ඉන්නවාhoda educated qualified un ona tharam innawa. sudu lassana un naane
WORDShoda amba gahen watenna kalin kollo polu dala kadanawa ne![]()
මටත් තියෙන්නේ ඔය ප්රශ්නෙම තමා.kohomad bn mehem venne? weekend eketh gedar wada walat time yanaw, office thiyenneth wfh idala hitala thama office ekat yanne, ane mnda mokak karanna d kiyala![]()
ගොඩක් උන් අර injection ගහල ඉන්නේ. අපේ පැත්තේ උන් දැන් හොයන්නවත් බැහැ ගොඩක් සුදු කෙල්ලෝ ඉන්නේ. ඉස්සර උන් හෙන කලුයිhoda educated qualified un ona tharam innawa. sudu lassana un naane
. උන්ගේ ළමයි උන්ගේ කලින් පාට හැබැයි.7 years love කරලා කෙලවී ඇත, ඒකි වෙන එකෙක් marry කළා, උබේ ප්රශ්නෙමයි මට තියෙන්නෙ, ආයෙ හොයාගන්න එක.සෑහෙන ප්රශ්නයක වැටිල ඉන්නෙ කියන්න කනගාටුයි මිත්ර වරුනි.
අවුරුදු 10+ කරපු කෙල්ලගෙ සීන් එක ඉවර උනා දැන් නිකන් පොල්ලෙක් ගැහුව වගේ සීන් එකක ඉන්නෙ. අවුරුදු 30යි ආය මුල ඉදන් පටන් ගන්න වෙනවනෙ කියල හිතෙනකොට සෑහෙන අවුල්. ජිවිතෙ අනික් දේවල් ඔක්කොම හරියට ගොඩ දාගත්ත මේක කෙල උන එක ගැන නම් පට්ටම අවුල්
මට ඉස්කොලෙ යන කාලෙ අහම්බෙන් සෙට් වෙලා යාලු උන කෙල්ලගෙ සම්බන්දෙ.
ඉවර වෙලා මාස කීපයක් වෙනව නමුත් වැඩි ගානක් තිබ්බෙම නෑ. එක පාරම හෙන ගැහුව වගේ රියලයිසේශන් එකක් ආව හරි විදියට ඉමොශනලි සෙට් වෙන ලස්සනයි ඔක්කොම තියන ගෑනියෙක් කොහොම හොයා ගන්නද කියල. ෆක් වෙලා ඉන්නෙ
දැන් කොහොමද වයසක උන් කෑලි දාගන්නෙ ? ලහිපිටද මොකක්ද මගුල බලන්න වෙයිද ගුපියනේ ?![]()
![]()

Ithin ehenam ohen kellek set karaganinko.අවුරුදු ගානක් ජීවත් වෙන්නෙ වෙන රටක බන්. මේ උට්ට කෙල වෙන්න බලපැවෙත් ඒක. දැන් ඉවරයි බන් මම ඒක අත ඇරල ඉවරයි. මගෙත් වරද බන් ලංකාවෙ රෙද්ද අල්ලන් හිටපු එක
------ Post added on Jan 16, 2023 at 6:21 AM
.onawada bn oya clubs societies poddak kiyapanko balannaWayasa kiyada? mama Gen z, early 2000s wala. mn danna environment ekenam oona tarm sudu lassna cheese bole wage, well educated, kisima affair ekak tibila nathi hoda elegant gahanu lamai inawa.. ekak hari giye nattan tawa ekak, oona widihta replace karana puluwn..owa ganan gana epa bro.. Mehe Church ekaka/ societies/clubs tikakta join wela blna.. good luck !!
උගෙ ප්රශ්නෙයි උබෙ ප්රශ්නෙමයි මටත් තියෙන්නෙ .4 ක එකක් ඉවර් කලා October වල. ආයෙ හොයාගන්නත් ඕනෙ දැන් 287 years love කරලා කෙලවී ඇත, ඒකි වෙන එකෙක් marry කළා, උබේ ප්රශ්නෙමයි මට තියෙන්නෙ, ආයෙ හොයාගන්න එක.![]()
I need tht too.onawada bn oya clubs societies poddak kiyapanko balanna