හොද කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්නෙ කොහොමද

pasansnoop

Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    තව සැරයක් අහල බලපන් ඒකිගෙන් හොඳට හිතල බලල කියන්න කියපන්..
    එහෙමත් අකමැති නම් වෙන කෙනෙක්ට ට්‍රයි එකක් දීපන්..
    කොල්ලෙක්ට 30 කියන්නේ වයසකද බන්.. මට 33ක් තාම කෙල්ලෙක් නෑ
     

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    ඒක තමා ඉතින් ලැබීම කියන්නෙ. එක එක අයට එක එක විදියට දේවල් ලැබෙන්නෙ.

    මම අරන් ආව නම් සැප දෙනව ඉතින් ලොවෙත් නැති වෙන්න.

    දැන් ඉතින් පෝලිමෙ ඉදන් පෙට්‍රල් ටික ගහගෙන ඉන්න එක තියෙන්නෙ

    ගනන් ගන්න එපා බං මගේ යාලුවෙකුත් අවුරුදු 9යි affiar එකට ජූනි මාසේ බදින්න hall book කරලා ඔක්කොම කරලා wedding එක cancel ගෑනිගේ පැත්තෙන් අම්ම කේස් එකක් ඇදලා අරූට හොද ගානකට හිකිලත් එක්ක තියෙන්නේ දැන් ඉතින් අරූගේ හිත shape එකේ අපි හදනවා. මං නම් හිතන්නේ පට්ට චාන්ස් එකක් ඔය ලැබිලා තියෙන්නේ තව ටිකක් හොද පොඩි කෙල්ලෙක් සෙට් කරන් ආතල් එකේ ජීවිතේ ගෙනියන්න

    Machan that's not the answer. You don't have to give up. I have a plan for myself and just like all the previous shit I went through in my life I will definitely will overcome this and also will be in much better position, I have that confidence to start over again. I was broke AF few years ago in a foreign country but now ive come a long way.

    I'm going to love myself for a bit and then we will see how things turn out. You should do the same. 😉


    Don't give a f about most of those. My previous girl is also not a top in cast. Some of my family members care about that shit but not me.
    ------ Post added on Mar 26, 2022 at 9:16 AM


    Yup

    Mama kiyalath 30year virgin kenek newei ne bun 🤷‍♂️ ewa nam prashna newei 🤣
    ------ Post added on Mar 26, 2022 at 9:18 AM
    machan that's the spirit good luck for future brother
    ------ Post added on Apr 28, 2022 at 11:32 AM
     
    • Love
    Reactions: speedmalli

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,620
    17,705
    113
    Auckland
    ගනන් ගන්න එපා බං මගේ යාලුවෙකුත් අවුරුදු 9යි affiar එකට ජූනි මාසේ බදින්න hall book කරලා ඔක්කොම කරලා wedding එක cancel ගෑනිගේ පැත්තෙන් අම්ම කේස් එකක් ඇදලා අරූට හොද ගානකට හිකිලත් එක්ක තියෙන්නේ දැන් ඉතින් අරූගේ හිත shape එකේ අපි හදනවා. මං නම් හිතන්නේ පට්ට චාන්ස් එකක් ඔය ලැබිලා තියෙන්නේ තව ටිකක් හොද පොඩි කෙල්ලෙක් සෙට් කරන් ආතල් එකේ ජීවිතේ ගෙනියන්න


    machan that's the spirit good luck for future brother
    ------ Post added on Apr 28, 2022 at 11:32 AM

    කෙල්ල එක්ක ලගදි කතා කරා. බැදල මාස 2 1/2යි. දැන් නම් ගෑනිට ටිකක් regret වගේ තේරුන විදියට. migrate වෙන්න ඔනෙ කතාවක් කියනව :rolleyes: Ausi Canada ගැන බලනව කියනව :rolleyes::baffled:

    පට්ටම naive කොච්චර හොදට ඉගෙන අරන් හොද රස්සාවක් කරත්. මම කෙල්ලට සෑහෙන්න කතා කරපු දේවල් කිසිම විදියකින් ඔලුවට ගිහින් නැති සීන් එකක් තියෙන්නෙ. ලංකාවෙ ආර්ථිකේ ෆක් වෙනව කියල මම ගෑනිට කිවෙ 2020 අන්තිමට. දැන් තමා තේරිලා තියෙන්නෙ අනාගතයක් නෑ කියල රටේ ඉදල. නිකන් රෙසිඩන්සි විසා එක ගහන් එන්න තිබුන ඉතින් :rolleyes:

    දැන් නම් මම moved on :yes:
     

    scurvy

    Well-known member
  • Oct 2, 2008
    35,396
    41,435
    113
    GraphicsGods.com
    www.graphicsgods.com
    සෑහෙන ප්‍රශ්නයක වැටිල ඉන්නෙ කියන්න කනගාටුයි මිත්‍ර වරුනි.

    අවුරුදු 10+ කරපු කෙල්ලගෙ සීන් එක ඉවර උනා දැන් නිකන් පොල්ලෙක් ගැහුව වගේ සීන් එකක ඉන්නෙ. අවුරුදු 30යි ආය මුල ඉදන් පටන් ගන්න වෙනවනෙ කියල හිතෙනකොට සෑහෙන අවුල්. ජිවිතෙ අනික් දේවල් ඔක්කොම හරියට ගොඩ දාගත්ත මේක කෙල උන එක ගැන නම් පට්ටම අවුල්

    මට ඉස්කොලෙ යන කාලෙ අහම්බෙන් සෙට් වෙලා යාලු උන කෙල්ලගෙ සම්බන්දෙ.

    ඉවර වෙලා මාස කීපයක් වෙනව නමුත් වැඩි ගානක් තිබ්බෙම නෑ. එක පාරම හෙන ගැහුව වගේ රියලයිසේශන් එකක් ආව හරි විදියට ඉමොශනලි සෙට් වෙන ලස්සනයි ඔක්කොම තියන ගෑනියෙක් කොහොම හොයා ගන්නද කියල. ෆක් වෙලා ඉන්නෙ

    දැන් කොහොමද වයසක උන් කෑලි දාගන්නෙ ? ලහිපිටද මොකක්ද මගුල බලන්න වෙයිද ගුපියනේ ? :( :rolleyes:
    Honda kello set kraganna merila epadiyan kalu ketha ponnayo :P
     
    • Haha
    Reactions: speedmalli

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,620
    17,705
    113
    Auckland
    mechchara me nuwara cute kello iddi 😒 mm hoda wade...

    School crush එකක් ටෝක් කරා, මගේ වයසම ඒ දවස් වල ආසයි බයයි සීන් එකේ හිටපු ලස්සන Kandy කෙල්ලෙක් අහම්ම්බෙන් ෆේස්බුක් එකෙන් සෙට් වෙලා. ඒකි බැදල ඩිවොසුත් වෙලා. අපරාදෙ ලස්සන එකී UK ගිහින් හොදට ඉන්නව දැන් :(
     
    • Sad
    Reactions: Hamu mahaththaya1

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    කෙල්ල එක්ක ලගදි කතා කරා. බැදල මාස 2 1/2යි. දැන් නම් ගෑනිට ටිකක් regret වගේ තේරුන විදියට. migrate වෙන්න ඔනෙ කතාවක් කියනව :rolleyes: Ausi Canada ගැන බලනව කියනව :rolleyes::baffled:

    පට්ටම naive කොච්චර හොදට ඉගෙන අරන් හොද රස්සාවක් කරත්. මම කෙල්ලට සෑහෙන්න කතා කරපු දේවල් කිසිම විදියකින් ඔලුවට ගිහින් නැති සීන් එකක් තියෙන්නෙ. ලංකාවෙ ආර්ථිකේ ෆක් වෙනව කියල මම ගෑනිට කිවෙ 2020 අන්තිමට. දැන් තමා තේරිලා තියෙන්නෙ අනාගතයක් නෑ කියල රටේ ඉදල. නිකන් රෙසිඩන්සි විසා එක ගහන් එන්න තිබුන ඉතින් :rolleyes:

    දැන් නම් මම moved on :yes:
    love to hear that my man, මගේ ගෑනිත් ඔච්චර තමයි බං හමං ඔය ටික කියන්නේ ගෝඨ පත් උන වෙලාවේ ඉදන්ම ටැක්ස් කට් කරලා ඩොලර් එක කැප් කරන්න ගද්දිම මන් දැනගත්තා කබ්බගේ පරන සෙල්ලම දාන්න යන්නේ කියලා. ඒ උනාට ගෑනිට සාර්ථකව ඔය ටික තේරුම් කරලා දීලා migrate වෙන්න කැමති කරගන්න අවුරුදු දෙකක්ම ගියා
     
    • Like
    Reactions: speedmalli

    Gayan109

    Active member
  • May 11, 2022
    200
    183
    43
    Same to me bro, sad to hear your story, but have to face the truth 😔,
    When it's getting over, emotions hit the mind in high level. With the time they getting zero,
    You have to find another one before getting zero, otherwise you'll be a robot 🤖. That's the reality..
     
    • Like
    Reactions: Sams.Ryo

    Sams.Ryo

    Well-known member
  • Dec 7, 2014
    2,553
    973
    113
    31
    Colombo
    තමන්ගෙ පෙනුමට ගැලපෙනවද
    ගමන්ගෙ පවුල් පසුබිමට ගැලපෙනවද
    තමන්ට වඩා/සමානව ඉගෙනගෙන තියනවද
    Attitude එක තමන්ට ගැලපෙනවද

    Boob or Ass or Foot or Hip ඕකත් තමන් කැමති කැටගරි එකේද? 😁

    ඕව තමයි බලන්න ඕනෙ
    ඕවා ඔක්කොම බලන්න මචන් අපිට චොයිසස් ගොඩක් නෑනේ. කෙල්ලොන්ට නම් ඕනේ වෙලාවක කොල්ලෙක් හොයාගන්න පුලුවන්. ඒත් කොල්ලොන්ට බඳීන්න වෙන්නේ උන්ට කැමති වෙන උන් එක්කනේ. හැම එකාගෙන්ම අහ අහ යන්නත් බෑනේ බන් මේ වැඩත් එක්ක.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,066
    113
    සේදවත්ත
    ගෝඩ් ගේව් යුර් අ චාන්ස් පුතා ස්ටේ සිංගල් , බැන්ග් චික්ස් , එර්න් මනී, ට්‍රැවල් , පාටි, ඩ්‍රග්ස් දෙන් ඇට් 40 මැරි අ 20 ඔර්ල්ඩ් චික් .

    බට් ස්ටේ අවේ ෆ්‍රොම් හොම් ඇන්ඩ් පේරන්ට්ස් කොස් දේ ෆක් යුර් මයින් ෆො ඔල්ඩ් ස්කුල් මැරිඩ් විත් කිඩ්ස් ලේසි බෝරින් ලයිෆ් ස්ටයිල්. ස්ටේ සිංගල් මච් ඇස් පොසිබල් ඇන්ඩ් මේක පැසිව් ඉන්කම්. සෝ යූ ගායිස් කැන් එන්ජෝයි ලයිෆ් විත් ෆැමලි ආෆටර් දැට්
     
    • Like
    Reactions: speedmalli

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    ස්ලෝනොස්කියා ට කියලා යුක්රේන් කෑල්ලක් සෙට් කාරගනින් බං🤣🤣🤣
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,066
    113
    සේදවත්ත
    උබ හොයන්නෙ 25-30 අතර කෙල්ලෙක්නෙ. අන්ටච්ඩ් ඒවා නම් හොයාගන්න එක ලේසි නෑ පුතී. උබේ ටයිප් එකට සෙට් වෙනව නම් අදහස් ගැලපෙනව නම් ගතිගුණ හොඳයි නම් කරන් පලයන්. ගුඩ් ලක්.
    අඩෝ තාම ආසියානු කුහක ලිංගික මානසිකත්වය ටිකක් තියේ නේ අපේ උන්ගේ . ගායිස් බැන්ග් ලොට් චික්ස් බට් ගල්ස් කැනොට් බෑන්ග් මෙනි ගායිස්. අඩෝ එතකොට ඔය කොල්ලො ගහන කෙල්ලො එලියන්ලද . පත්තිනි අම්මෙක් අරන් මුල ඉදන් කියල දීලා අඩල වැලපිලා රිදිලා ඉමෝශනල් අපිව ඩැමේජ් කරන් අම්මා බලන්න ගිහින් ඔය විදියට බෑ අනේ ඊයා මල ජරාව ඇයි ඔහොම කරන්න කියන්නේ ඒ ජරා විඩියෝ වල ඒවා මට වෑ කරන්න වැතිරිලා ඉන්න මලමිනි වගේ ඒවා සෙට් උනාම සැප හැබැයි පතිවත මැවිලා පේනවා මතු ජීවිතේම 😂😂

    ස්ලෝනොස්කියා ට කියලා යුක්රේන් කෑල්ලක් සෙට් කාරගනින් බං🤣🤣🤣
    ඇයි මයිල් තියන චීන කෑලී කට හැකර රසියන් කෑලී හොද නැද්ද
    ------ Post added on Sep 24, 2022 at 11:19 AM
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    අඩෝ තාම ආසියානු කුහක ලිංගික මානසිකත්වය ටිකක් තියේ නේ අපේ උන්ගේ . ගායිස් බැන්ග් ලොට් චික්ස් බට් ගල්ස් කැනොට් බෑන්ග් මෙනි ගායිස්. අඩෝ එතකොට ඔය කොල්ලො ගහන කෙල්ලො එලියන්ලද . පත්තිනි අම්මෙක් අරන් මුල ඉදන් කියල දීලා අඩල වැලපිලා රිදිලා ඉමෝශනල් අපිව ඩැමේජ් කරන් අම්මා බලන්න ගිහින් ඔය විදියට බෑ අනේ ඊයා මල ජරාව ඇයි ඔහොම කරන්න කියන්නේ ඒ ජරා විඩියෝ වල ඒවා මට වෑ කරන්න වැතිරිලා ඉන්න මලමිනි වගේ ඒවා සෙට් උනාම සැප හැබැයි පතිවත මැවිලා පේනවා මතු ජීවිතේම 😂😂
    ඩේටින්ග්, ලිවින්ග් ටුගෙදර් කල්චර් එක මෙහෙ නෑනේ. ඒවා ආවොත් ඔය ගතිය ඇරිලා යනවා.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,066
    113
    සේදවත්ත
    ඩේටින්ග්, ලිවින්ග් ටුගෙදර් කල්චර් එක මෙහෙ නෑනේ. ඒවා ආවොත් ඔය ගතිය ඇරිලා යනවා.
    නැ බන් තියනවා . අනාදිමත් කාලෙත් තිබ්බා . තාම ගම් වල ඩේටින් ලිවින් ටුගෙදර් තමා කසාද සහතික නෑ . හොර අඹුවන් , යුන්ග් ගර්ල් බැන්ගිග් ඕන තරම් ඔය අනුරාධපුර පොලොන්නරුව මැදිරිගිරියේ තියනවා . ඩේටින් නැත්තේ ඇයි ඔය උබල දාගන්න ඕක්කම කෙල්ලො ඩේටින් තමා . ඔය නෑ කියන හැම එකක්ම සමාජ විරෝධී ලේබල් ගහලා ලංකාවේ අම්බානක වෙනවා .