හොඳ ඉන්ටර්නෙට් කනෙක්ෂන් එකක් 1000ට අඩු.

darshanaawesome

Junior member
  • Apr 15, 2024
    33
    15
    8
    Wattala
    හායි යාලුවනේ මට හොඳ ඉන්ටර්නෙට් කනෙක්ෂන් එකක් suggest කරන්නකො 1000/1500 අතර prepaid. Voice කෝල් data තමා priority එක. මන් දැනට පාවිච්චි කරන්නේ එයාර්ටෙල් ලාගේ freedom පැක් එක, shape ඒත් සමහර වෙලාවට සිග්නල් පොඩ්ඩක්වත් නෑ.
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    හායි යාලුවනේ මට හොඳ ඉන්ටර්නෙට් කනෙක්ෂන් එකක් suggest කරන්නකො 1000/1500 අතර prepaid. Voice කෝල් data තමා priority එක. මන් දැනට පාවිච්චි කරන්නේ එයාර්ටෙල් ලාගේ freedom පැක් එක, shape ඒත් සමහර වෙලාවට සිග්නල් පොඩ්ඩක්වත් නෑ.

    Try Starlink. :-)
     
    • Like
    Reactions: darshanaawesome