what about Motorola droid turbo 2
http://www.gsmarena.com/motorola_droid_turbo_2-7713.php
ubata wena camera ekak thiyenawanam oka gaththata kamak naha.motorola phones wala camera quality awul..
what about Motorola droid turbo 2
http://www.gsmarena.com/motorola_droid_turbo_2-7713.php
ubata wena camera ekak thiyenawanam oka gaththata kamak naha.motorola phones wala camera quality awul..

Samsung Galaxy S6 Edge+
Samsung Galaxy S7 & S7 Edge Release wenawa nea next year mulaathakal idapan
![]()
Note 5,LG G4



awlak ne ban..bump ekata thanks....man danne nah bn pohon gana![]()

HTC ONE M9+ eka ganin machn.... htc vala sounds supiri, cam ekanam galaxy tharam honda na, mata kohomath edge eka diravan na bn, boruvata gaana vadi eka vitharai.
සොහොන;19387665 said:ව්10 පුතා ව්10![]()
V10 hondai wage mata nan![]()
HTC ONE M9+ eka ganin machn.... htc vala sounds supiri, cam ekanam galaxy tharam honda na, mata kohomath edge eka diravan na bn, boruvata gaana vadi eka vitharai.
සොහොන;19387665 said:ව්10 පුතා ව්10![]()
V10 hondai wage mata nan![]()




bump. mama use karanne sonyerickson c510 ekak ban thama![]()



M9 chatar ban... onna March wala M10 enawa... iwasala ekata giya nan hari



You must spread some Reputation around before giving it to kellsupun again.bump