හොස්ටින් ගිව් අවේ 2018 සීසනල් ඔෆර් FREE HOSTING

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    හොස්ටින් ගිව් අවේ 2018 සීසනල් ඔෆර් FREE HOSTING

    තීරණය කළා 10 දෙනෙක්ට අවුරුද්ධක කාලයක් සදහා නොමිලේ වෙබ් හොස්ටින් ලබා දෙන්න

    1GB SSD web Space
    10GB Bandwidth
    Cpanel/Light speed server

    පොඩි වෙබ් එකක් වර්ඩ්ප්‍රෙස් බ්ලොග් එකක් හොස්ට් කරන කෙනෙක්ට හොදටම ඇති

    අවශ්‍යතා

    1. ඩොමේන් නේම් එකක්
    2. ඊමේල් ඇඩ්රස් එකක්
    3. එළකිරි සීනියර් මෙම්බර් කෙනෙක් වීම

    වැඩි බයිලා ඕනේ නැ අවශ්‍ය කෙනෙක් ඉන්නවා නම් මෙතන පොස්ට් එකක් දාල මට පිඑම් එකක් එවන්න විස්තරත් එක්ක

     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    තවම එක්කෙන්ක්ට දුන්නේ
    හොස්ටින් අකවුන්ට් එක හදන්න ඩොමින් නේම් එකයි ඊමේල් එකක්යුඉ ඕනේ වෙනවා
    ඒ දෙකත් එක්ක විස්තර එවන්න මම හදල දෙන්නම්
     

    banda065

    Well-known member
  • Apr 20, 2007
    4,513
    6,210
    113
    තීරණය කළා 10 දෙනෙක්ට අවුරුද්ධක කාලයක් සදහා නොමිලේ වෙබ් හොස්ටින් ලබා දෙන්න

    1GB SSD web Space
    10GB Bandwidth
    Cpanel/Light speed server

    පොඩි වෙබ් එකක් වර්ඩ්ප්‍රෙස් බ්ලොග් එකක් හොස්ට් කරන කෙනෙක්ට හොදටම ඇති

    අවශ්‍යතා

    1. ඩොමේන් නේම් එකක්
    2. ඊමේල් ඇඩ්රස් එකක්
    3. එළකිරි සීනියර් මෙම්බර් කෙනෙක් වීම

    වැඩි බයිලා ඕනේ නැ අවශ්‍ය කෙනෙක් ඉන්නවා නම් මෙතන පොස්ට් එකක් දාල මට පිඑම් එකක් එවන්න විස්තරත් එක්ක


    I got one Thankz machan
     

    nandana2014

    Junior member
  • Oct 20, 2013
    131
    9
    18
    machan puluwananam matath one.thama igena gannawa.testing walata use karanna hosting thiyanawanam hodai.donain ekak nam ganna puluwan.elazzzzzzzzzzzzz
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    wordpress site walata free denna epa ban. wp walata resource godak use wenawa. oken wenne server eke anith site aul wena eka, ethakota complaints wadi, ubata support dennath wenawa ethakota. cloudlinux nam aulak nathi wei, hodama de wp hosting wenama dena eka.,
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    wordpress site walata free denna epa ban. wp walata resource godak use wenawa. oken wenne server eke anith site aul wena eka, ethakota complaints wadi, ubata support dennath wenawa ethakota. cloudlinux nam aulak nathi wei, hodama de wp hosting wenama dena eka.,

    godak heavy sites normally danna ba machan 1 GB space ekka
    resource limit karala denne ekai
    begineer kenekta normal wordpress site ekak host kara ganna puluwan awulak na
     

    FREEZZEER

    Well-known member
  • Apr 1, 2016
    3,127
    1
    670
    113
    On the mars..
    තීරණය කළා 10 දෙනෙක්ට අවුරුද්ධක කාලයක් සදහා නොමිලේ වෙබ් හොස්ටින් ලබා දෙන්න

    1GB SSD web Space
    10GB Bandwidth
    Cpanel/Light speed server

    පොඩි වෙබ් එකක් වර්ඩ්ප්‍රෙස් බ්ලොග් එකක් හොස්ට් කරන කෙනෙක්ට හොදටම ඇති

    අවශ්‍යතා

    1. ඩොමේන් නේම් එකක්
    2. ඊමේල් ඇඩ්රස් එකක්
    3. එළකිරි සීනියර් මෙම්බර් කෙනෙක් වීම

    වැඩි බයිලා ඕනේ නැ අවශ්‍ය කෙනෙක් ඉන්නවා නම් මෙතන පොස්ට් එකක් දාල මට පිඑම් එකක් එවන්න විස්තරත් එක්ක


    Math gatta thank a lot machan ;)
     

    JKVithanage

    Member
    Dec 8, 2011
    7
    3
    3
    තීරණය කළා 10 දෙනෙක්ට අවුරුද්ධක කාලයක් සදහා නොමිලේ වෙබ් හොස්ටින් ලබා දෙන්න

    1GB SSD web Space
    10GB Bandwidth
    Cpanel/Light speed server

    පොඩි වෙබ් එකක් වර්ඩ්ප්‍රෙස් බ්ලොග් එකක් හොස්ට් කරන කෙනෙක්ට හොදටම ඇති

    අවශ්‍යතා

    1. ඩොමේන් නේම් එකක්
    2. ඊමේල් ඇඩ්රස් එකක්
    3. එළකිරි සීනියර් මෙම්බර් කෙනෙක් වීම

    වැඩි බයිලා ඕනේ නැ අවශ්‍ය කෙනෙක් ඉන්නවා නම් මෙතන පොස්ට් එකක් දාල මට පිඑම් එකක් එවන්න විස්තරත් එක්ක


    Thank you bro! :love: