ළමා අපචාරකයින්ට refugee දෙන මුස්ලිම් රට. මුන් නං සාපයක්

kukku baba

Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    8e8264d0-ae8c-11f0-b0ec-2949909959e5.png.webp


    කුක්කුබබා සහ මිනිස්නොමිනිස් ගෝලයෝ රැත්තට උපහාර පිණිස

    Ex-soldier jailed for 83 child sex abuse crimes
    Ow එකෙක් දෙකෙක් කරන්න පුළුවන්, අවූලක් නෑ කියමුකෝ. තිපිලාගේ ආගමේ වැරද්ද තියෙන්නේ උඹලා ඔක්කෝටම child abuse කරන්න වරම දීලා තියෙනවා නේ. මුස්ලිම් නොවෙන උන්ව මැරුවොත් වර්ජින් ලා 72 කුත් හම්බ වෙනවා ලු 🤣 අනේ පකො.
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: redux

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,021
    21,236
    113
    playan kari ballo yanna
    thopilata lagadima kelawena
    sinhalla buddhist ammage redda :lol:
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    එතකොට මුහම්මද් ට වයස අවුරුදු 54දී වයස අවුරුදු 9 ක අයේෂා කියන කුඩා ගැහැණු දරුවා සමග සමග ලිංගිකව හැසිරෙන එක වරදක් නෙවෙයි ද බන් ?

    Sahih මුස්ලිම් පොත් 008, අංකය 3310: ' A'isha (අල්ලාහ් ඇය සමඟ සතුටු) වාර්තා කලේ ය

    (බුහාරි කිතාබුල් ඉල්ම් වෙළුම.2, හදීස් 77
    "මට තවමත් මතකයි, මට වයස අවුරුදු පහේදී, මුහම්මද් නබිතුමාණන් තම මුඛය සෝදාගෙන මගේ මුඛයට වතුර කෙළ ගැසුවා"

    එතකොට මේවා ළමා අපචාර නෙවෙයි ද බන් ?


    ඇයි බන් උඹලගේ මොහොම්ඩ් (සල්) නබීතුමන්ගෙ සියලු බිරින්දෑවරුන් වැන්දඹුවන් උනේ (අයීශා හැර ) ? අනික ගොඩක් අය එතුමාටත් වඩා වයසක අය උනේ මොකෝ ?

    1. උබල වගෙම එයත් ඇන්ටොන්ට හරිම ආසයි. නබීතුමන්ට 25 වෙනකොට තමයි ඉස්සල්ලම කසාදෙ කරගෙත්තෙ 40 ඇන්ටෙක් එක්ක. එයාගෙ නම කදීජාහ්. ලොකු බිස්නස් කාරියෙක් හොන්දේ. අපෙ තුමන් එයාගෙ තුන්වෙනි කසාදෙ. ඒකනිසා වෙල් එක්ස්පීරියන්ස් ඇන්ටි කෙනෙක්. :rolleyes::rolleyes:

    2. දෙවනි එක්කෙනා තමයි සව්දා. එක් දරු මවක්. තඩි උස එකක්(BBW).මෙයා ටිකක් වයසක නිසා වැඩේට සෙට් උනේ නෑ. ඒක නිසා නබිතුමා මෙයාට ඩිවොස් කේස් එකක් ගෙනාවා. ගෑනි පස්සෙ කිව්වලු මගේ ටර්න් එක අයීෂට දෙන්නම ඩිවොස් වෙන්න බෑ කියල. :P:P

    3. නබීතුමා මුල් කසාදෙ හැර අනිත් ඔක්කොම ටික කරගත්තෙ 50 පස්සෙ තමයි. අරාබි වියග්‍ර බොල. පොඩිම එක්කෙනාට අවුරුදු හයයි (Ayshah). අවුරුදු නවය වෙනකොට ඩිස්කි ඩිඩින් එක් කරාලු මෙයාට (කොන්ඩයගෙ අයියා වගේ නේ?)

    අයීශා හැර ඔහුගේ සියලු බිරින්දෑවරුන් වැන්දඹුවන් වීම විවාදාත්මකයි.
    අඩෝ @Al Baik මෙහෙවරෙන් සෙනිකව. ඇවිල්ලා මීක් කියපන්. මොනවද පකෝ මේ නබි වලත්තුවාගේ පාහර වැඩ? නොදකින් වලත්තු ඌරා
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: hi.dushan

    amjad18

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,858
    936
    113
    Ow එකෙක් දෙකෙක් කරන්න පුළුවන්, අවූලක් නෑ කියමුකෝ. තිපිලාගේ ආගමේ වැරද්දා තියෙන්නේ උඹලා ඔක්කෝටම child abuse කරන්න වරම දීලා තියෙනවා නේ. මුස්ලිම් නොවෙන උන්ව මැරුවොත් වර්ජින් ලා 72 කුත් හම්බ වෙනවා ලු 🤣 අනේ පකො.
    G3zkdhzWYAAaXiN

    දැන් චූ කරලා ගිහින් බුදියගනින්
     
    • Haha
    Reactions: redux

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,975
    18,123
    113
    @redux ගෝත්‍රික හම්බ වේසිගෙ පුතා 🤣
    title එක දැකල රෙද්ද උස්සන් ආව නේ කතෝලික බැල්ලිගෙ පුතෝ? මතකනේ? හෙට අම්ම පාදිලියා ලඟට යනකොට ඩොලර් 2000 අරන් යන්න ඕනේ 1200 නෙමෙයි
     
    • Haha
    Reactions: Al Baik

    hi.dushan

    Well-known member
  • Jun 29, 2009
    9,098
    10,678
    113
    ඇයි මචන් පෙඩෝලට ඊශ්රායලෙන් වීස දෙන්නේ?
    ඇයි බන් උඹලා පෙඩෝ කෙනෙක් දේශනා කරපු , පෙඩෝ වලට අනුබලදෙන ආගමක් අදහන්නේ ?
     

    kukku baba

    Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    ඇයි බන් උඹලා පෙඩෝ කෙනෙක් දේශනා කරපු , පෙඩෝ වලට අනුබලදෙන ආගමක් අදහන්නේ ?
    අනිවා, මුන් විස්වස කරන්නේ Warlord කෙනෙක් දේශනා කරපු ආගමක්.

     
    • Like
    Reactions: hi.dushan