ළමා අපචාරකයින්ට refugee දෙන මුස්ලිම් රට. මුන් නං සාපයක්

redux

Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,120
    113
    තොගේ කුරානේ මොහොමඩ් කියපන් පොඩි ළමයිව rape කරන්න එපා කියලා.
    හරි බන් මොහොමඩ් කියන්නේ ස්ත්‍රී දූෂකයෙක් තමයි. දැන් මට කියපන් ඇයි ඊශ්රායාලේ pedo ලට refugee දෙන්නෙ කියල?
     

    kukku baba

    Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    හරි බන් මොහොමඩ් කියන්නේ ස්ත්‍රී දූෂකයෙක් තමයි. දැන් මට කියපන් ඇයි ඊශ්රායාලේ pedo ලට refugee දෙන්නෙ කියල?
    තෝ එක ගිහිල්ලා ඊශ්‍රායල්න් අහපන්.
     
    • Haha
    Reactions: redux

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo


    දැන් kukku baba එයි රෙද්ද උස්සන් title එක දැකල :love2:

    තෙරෙන්නැත් නිසා අස්න්නේ..මේ ජූස්ලා ගැනදකියන්නේ පලස්තීන එවුන් ගැනද කියන්නේ ළමා අපචාර කරනව කියල?
     

    kukku baba

    Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    තෙරෙන්නැත් නිසා අස්න්නේ..මේ ජූස්ලා ගැනදකියන්නේ පලස්තීන එවුන් ගැනද කියන්නේ ළමා අපචාර කරනව කියල?
    Palasthine un gana
     

    starcred007

    Well-known member
  • Jul 4, 2020
    1,801
    2
    2,072
    113
    On a Cloud
    එතකොට මුහම්මද් ට වයස අවුරුදු 54දී වයස අවුරුදු 9 ක අයේෂා කියන කුඩා ගැහැණු දරුවා සමග සමග ලිංගිකව හැසිරෙන එක වරදක් නෙවෙයි ද බන් ?

    Sahih මුස්ලිම් පොත් 008, අංකය 3310: ' A'isha (අල්ලාහ් ඇය සමඟ සතුටු) වාර්තා කලේ ය

    (බුහාරි කිතාබුල් ඉල්ම් වෙළුම.2, හදීස් 77
    "මට තවමත් මතකයි, මට වයස අවුරුදු පහේදී, මුහම්මද් නබිතුමාණන් තම මුඛය සෝදාගෙන මගේ මුඛයට වතුර කෙළ ගැසුවා"

    එතකොට මේවා ළමා අපචාර නෙවෙයි ද බන් ?


    ඇයි බන් උඹලගේ මොහොම්ඩ් (සල්) නබීතුමන්ගෙ සියලු බිරින්දෑවරුන් වැන්දඹුවන් උනේ (අයීශා හැර ) ? අනික ගොඩක් අය එතුමාටත් වඩා වයසක අය උනේ මොකෝ ?

    1. උබල වගෙම එයත් ඇන්ටොන්ට හරිම ආසයි. නබීතුමන්ට 25 වෙනකොට තමයි ඉස්සල්ලම කසාදෙ කරගෙත්තෙ 40 ඇන්ටෙක් එක්ක. එයාගෙ නම කදීජාහ්. ලොකු බිස්නස් කාරියෙක් හොන්දේ. අපෙ තුමන් එයාගෙ තුන්වෙනි කසාදෙ. ඒකනිසා වෙල් එක්ස්පීරියන්ස් ඇන්ටි කෙනෙක්. :rolleyes::rolleyes:

    2. දෙවනි එක්කෙනා තමයි සව්දා. එක් දරු මවක්. තඩි උස එකක්(BBW).මෙයා ටිකක් වයසක නිසා වැඩේට සෙට් උනේ නෑ. ඒක නිසා නබිතුමා මෙයාට ඩිවොස් කේස් එකක් ගෙනාවා. ගෑනි පස්සෙ කිව්වලු මගේ ටර්න් එක අයීෂට දෙන්නම ඩිවොස් වෙන්න බෑ කියල. :P:P

    3. නබීතුමා මුල් කසාදෙ හැර අනිත් ඔක්කොම ටික කරගත්තෙ 50 පස්සෙ තමයි. අරාබි වියග්‍ර බොල. පොඩිම එක්කෙනාට අවුරුදු හයයි (Ayshah). අවුරුදු නවය වෙනකොට ඩිස්කි ඩිඩින් එක් කරාලු මෙයාට (කොන්ඩයගෙ අයියා වගේ නේ?)

    අයීශා හැර ඔහුගේ සියලු බිරින්දෑවරුන් වැන්දඹුවන් වීම විවාදාත්මකයි.

    උඹලගේ මොහොමඩ් නබිතුමාට වගේ අවුරුදු 9 ක කුඩා ගැහැණු දරුවෝ සමග සමග ලිංගිකව හැසිරෙන තරම් මොලේ විකුර්ති වෙලා නෑ අපිට

    මොහොමඩ් නබී තුමාගෙ පස්වන බිරිඳගේ නම සෙනාබ්.

    මෙකනම් ටිකක් අප්සට් කතාවක්.

    මෙයා සයිඩ් කියන මොහොමඩ් හදාගත්ත පුතෙක්ගෙ නෝනා කෙනෙක්. දවසක් පුතාව බලන්න ගෙදරට ගියාම නෝන තනියම ඇදේ නිදාගෙන ඉන්නව දකිනවලු. කිරි ටොයි කෙල්ලෙක් රතු පාට දුහුල් සලුවක් ඇගේ ඔතාගෙන හන්සයො දෙන්නත් බගෙට ඇරගෙන ඉන්නකොට මැසේන්ජර්ගෙ සිල් බිදුනලු.;)


    සීන් එකට එන්ටර් වෙනකොට කෙල්ල අකමැති උනාලු. පස්සෙ පුතා ආවම තාත්තගෙ පට්ටන්තරේ කිව්වලු. ඒකත් ඉතින් දුවන් ගිහින් තාත්තට කිව්වලු, අවුලක් නැ ඕනනම් ශෙයාර් කරගමු කියල.:baffled:

    මුගේ මේ නපුන්සක සීන් එකට කෙල්ලට මල පැනලලු හිටියෙ. දෙන්නත් එක්ක එක දිගට රන්ඩු වෙලා ඔන්න ඩිවෝස් උනාලු. ඔහොම ඉන්නකොට ආයිත් කෙල්ලට කියන්නෙ නැතිවම ලොක්ක ආවලු ගේ ඇතුලටම. කෙල්ල ඇහුවලු අනේ මාමෙ මෙහෙම හරි නෑ නේද කියල. බය වෙන්න එප කෙල්ලෙ අල්ලාහ් අපි වෙනුවෙන් සාක්කි දරයි කියල හරහට දාල දුන්නලු ඉතින්.:rofl:

    මෙ කොටු පැනපු සීන් එකට ෆලෝවර්ස්ලට පට්ට අවුල්ලු. වැඩේ කුජීත වේගෙන එන බව දැන ගත්තු ගමන් මෙන්න මෙහෙම කිව්වලු.:angry:

    "මට අල්ලහ් දෙවියන් පවසා සිටියා ඉස්ලාම් බක්තිකයන් පුතාලගෙ නෝනලත් එක්ක එකට හිටියට අවුලක් නෑ කියල. # Quran 33.37 ;)

    අදටත් මේක ඉන්ශා අල්ලාහ් කියල ඔක්කොම ඉස්ලාම් බක්තිකයො පිලිගන්නවලු.:confused:

    :D:D:D
    එක මෝඩයෙක් නාකි හම්පඩ ගෑනුන්ගෙන් ඇබියුස් වෙලා මොලේ කචල් වෙලා අන්තිමට අවු. 09ක ගෑනු ළමයෙක් රේප් කරනවා. තවත් මොලේ කචල් වෙලා ඉද්දි දෙයියෝ පෙනිලා ආගමක් කියලා රෙද්දක් අරන් දෙසනවා. ඌටත් වඩා මෝඩයෝ රැලක් දැන් ඒක උස්සන් යනවා... උන්ටම ගැලපෙන අනෙක් මෝඩයෝ සෙට් එක තමා යුදෙව්වෝ... ගොන්නුයි මීහරකුයි වගේ....
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    එතකොට මුහම්මද් ට වයස අවුරුදු 54දී වයස අවුරුදු 9 ක අයේෂා කියන කුඩා ගැහැණු දරුවා සමග සමග ලිංගිකව හැසිරෙන එක වරදක් නෙවෙයි ද බන් ?

    Sahih මුස්ලිම් පොත් 008, අංකය 3310: ' A'isha (අල්ලාහ් ඇය සමඟ සතුටු) වාර්තා කලේ ය

    (බුහාරි කිතාබුල් ඉල්ම් වෙළුම.2, හදීස් 77
    "මට තවමත් මතකයි, මට වයස අවුරුදු පහේදී, මුහම්මද් නබිතුමාණන් තම මුඛය සෝදාගෙන මගේ මුඛයට වතුර කෙළ ගැසුවා"

    එතකොට මේවා ළමා අපචාර නෙවෙයි ද බන් ?


    ඇයි බන් උඹලගේ මොහොම්ඩ් (සල්) නබීතුමන්ගෙ සියලු බිරින්දෑවරුන් වැන්දඹුවන් උනේ (අයීශා හැර ) ? අනික ගොඩක් අය එතුමාටත් වඩා වයසක අය උනේ මොකෝ ?

    1. උබල වගෙම එයත් ඇන්ටොන්ට හරිම ආසයි. නබීතුමන්ට 25 වෙනකොට තමයි ඉස්සල්ලම කසාදෙ කරගෙත්තෙ 40 ඇන්ටෙක් එක්ක. එයාගෙ නම කදීජාහ්. ලොකු බිස්නස් කාරියෙක් හොන්දේ. අපෙ තුමන් එයාගෙ තුන්වෙනි කසාදෙ. ඒකනිසා වෙල් එක්ස්පීරියන්ස් ඇන්ටි කෙනෙක්. :rolleyes::rolleyes:

    2. දෙවනි එක්කෙනා තමයි සව්දා. එක් දරු මවක්. තඩි උස එකක්(BBW).මෙයා ටිකක් වයසක නිසා වැඩේට සෙට් උනේ නෑ. ඒක නිසා නබිතුමා මෙයාට ඩිවොස් කේස් එකක් ගෙනාවා. ගෑනි පස්සෙ කිව්වලු මගේ ටර්න් එක අයීෂට දෙන්නම ඩිවොස් වෙන්න බෑ කියල. :P:P

    3. නබීතුමා මුල් කසාදෙ හැර අනිත් ඔක්කොම ටික කරගත්තෙ 50 පස්සෙ තමයි. අරාබි වියග්‍ර බොල. පොඩිම එක්කෙනාට අවුරුදු හයයි (Ayshah). අවුරුදු නවය වෙනකොට ඩිස්කි ඩිඩින් එක් කරාලු මෙයාට (කොන්ඩයගෙ අයියා වගේ නේ?)

    අයීශා හැර ඔහුගේ සියලු බිරින්දෑවරුන් වැන්දඹුවන් වීම විවාදාත්මකයි.
    මුස්ලිම් උන්ව සුද්ද කරනව නෙමෙයි. ඒත් අවුරුදු 1000-2000 කට කලින් context එක නොදැන ඕවා කතා කරල වැඩක් නෑ.
    ඒ කාලෙ මුස්ලිම් නෙමෙයි සිංහලුත් ඇතුලුව ලෝකෙම උන් ඕනෙනන් උපරිම අවුරුදු 10-12 වෙනකන් ඉවසන්න ඇති කෙල්ල මල්වර වෙනකන්.
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    මුස්ලිම් උන්ව සුද්ද කරනව නෙමෙයි. ඒත් අවුරුදු 1000-2000 කට කලින් context එක නොදැන ඕවා කතා කරල වැඩක් නෑ.
    ඒ කාලෙ මුස්ලිම් නෙමෙයි සිංහලුත් ඇතුලුව ලෝකෙම උන් ඕනෙනන් උපරිම අවුරුදු 10-12 වෙනකන් ඉවසන්න ඇති කෙල්ල මල්වර වෙනකන්.
    හරි යකෝ ඒ කාලේ හිටපු උන් අමු ගෝත්‍රිකයන් කියලා හිතමුකො. ඒත් දැන් කාලේ උන් ඇයි එහෙම කරන්නෙ?
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    හරි යකෝ ඒ කාලේ හිටපු උන් අමු ගෝත්‍රිකයන් කියලා හිතමුකො. ඒත් දැන් කාලේ උන් ඇයි එහෙම කරන්නෙ?
    ඒක හරි. ලංකාවෙ තාමත් නීතියෙන් අඩු වයස් කෙල්ලො බඳින්න පුලුවන් මුස්ලිම් උන්ට.
     

    kukku baba

    Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    හරි යකෝ ඒ කාලේ හිටපු උන් අමු ගෝත්‍රිකයන් කියලා හිතමුකො. ඒත් දැන් කාලේ උන් ඇයි එහෙම කරන්නෙ?
    එළි පිට මෙහෙම නම්


     
    Last edited:

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    මේ අර Cyber security ලොක්කෙක් ඇමරිකාවට ඇවිත් pedo සීන් එකක් කරන්න ඇවිත් පොලිසියට අහුවෙලා පැනල ගියපු රට නේද? :rofl:

    An Israeli government official charged with soliciting a minor believed he was meeting a 15-year-old girl for “sexual contact”, according to police – and brought a condom to the planned rendezvous in Las Vegas.

    https://www.theguardian.com/us-news/2025/aug/19/israeli-official-soliciting-minor-las-vegas
     
    • Haha
    Reactions: redux

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,931
    26,470
    113
    උන්ට ඕනේ නම් ඕන එකෙක්ට refugee දේ, තොගේ තුන් කාලෙ පයියට තියෙන රුදාව මොකක්ද?
    උන්ට ඕනේ නම් කටාර් වලට ගිහිල්ලා බෝම්බ හෙලලා එයි. ඇයි තොට අමරුද?

    මේ සේරම අල්ලගෙ කැමැත්තට වෙන දේවල්, කවුරුත් ඒවට රුදා ඇති කරගන්න ඕනේ නෑ. මාශා අල්ලාහ් !
    @Al Baik
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,120
    113
    @hi.dushan කෝ මේ ඊශ්රයාලේ ළමා අපචාරකයොන්ට පුක දෙන කල්ලතෝනි වේසිගෙ පුතා. මෙහෙ වරෙන්
     

    weer 11

    Well-known member
  • Jan 14, 2018
    4,261
    5,688
    113
    හරි බන් මොහොමඩ් කියන්නේ ස්ත්‍රී දූෂකයෙක් තමයි. දැන් මට කියපන් ඇයි ඊශ්රායාලේ pedo ලට refugee දෙන්නෙ කියල?
    මොහොමඩ් කියන්න ස්ත්‍රී දුෂකයෙක්ද😂 එහෙම ආගමක්ද උඹල අදහන්නේ🤣🤗
     
    • Like
    Reactions: Draco Malfoy

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,120
    113
    මොහොමඩ් කියන්න ස්ත්‍රී දුෂකයෙක්ද😂 එහෙම ආගමක්ද උඹල අදහන්නේ🤣🤗
    ඔව් මොහොමඩ්ට ඊශ්‍රයලෙන් වීස එකක් ගන්න පුළුවන් දැන්.
     

    kukku baba

    Well-known member
  • Nov 14, 2009
    17,791
    15,541
    113
    Lankawe
    මොහොමඩ් කියන්න ස්ත්‍රී දුෂකයෙක්ද😂 එහෙම ආගමක්ද උඹල අදහන්නේ🤣🤗
    @redux තුන් කාලා අද තමා හොඳටම කක්කා නාන්නේ අල්ලා වෙනුවෙන්, @Al Baik වත් නෑ support එකට.🤣🤣🤣🤣.
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,348
    113
    Ohio, USA
    ZGr6TnY.jpg

    5hrAr55.jpg

    GAf9Hhb.jpg

    zQWJdwl.png

    B7J9ToJ.gif

    YvMjbwm.jpg

    E5AUGnh.png

    kFRONEP.jpg