ෆයිසර් එන්නත ගහපු ලාංකිකයෙක්ගේ අත්දැකීම

  • Apr 15, 2014
    5,817
    4,928
    113
    මෙහෙම බාල බේත් මොටද බොලන් අපි සල්ලි දීලා ගෙන්නගෙන ගහගන්නේ ?





    Screenshot_2021-01-05-20-45-32.png


    Screenshot_2021-01-05-21-02-52.png
     
    Last edited:
  • Apr 15, 2014
    5,817
    4,928
    113
    මොනවාද බං තියෙන බෙහෙත්
    පැණියේ සාදික්කා හා මී පැණි වලට අමතර අනික් බේත් දෙක අඩංගු වෙන බේත් ජාති ඕන තරම් තියෙනවා - සුවධරණී එකක් - සුදර්ශන පව්ඩර් එක එකක් - පස් පංගුව එකක් - තව තියෙනවා හැටහුටහමාරක් - ඕවා ඔක්කොම රජයේ ආයුර්වේද රෝහල් වල අවුරුදු 50කටත් කලින් ඉඳලා පාවිච්චි කෙරිලා තහවුරු වුණ බේත් :yes:
     
    • Like
    Reactions: INCORRECT

    Hashan dis

    Well-known member
  • Sep 10, 2008
    15,010
    657
    113
    මම මේක කියන 3 වෙනි ත්‍රෙඩ් එක මේ වගේ මෝඩ චූන් ත්‍රෙඩ් වලින් බොරුව සමාජගත කරලා මිනිස්සු බය කරන නිසයි මම ආයිමත් කියන්නේ මගේ wife pfizer vaccine එක අරන් සති දෙකක් විතර වෙනවා කිසිම අවුලක් නෑ second vaccine shot එකත් එකත් ලගදිම දෙයි. allergy එන්නේ බොහොම සුළු පිරිසකට.
     
  • Apr 15, 2014
    5,817
    4,928
    113
    මම මේක කියන 3 වෙනි ත්‍රෙඩ් එක මේ වගේ මෝඩ චූන් ත්‍රෙඩ් වලින් බොරුව සමාජගත කරලා මිනිස්සු බය කරන නිසයි මම ආයිමත් කියන්නේ මගේ wife pfizer vaccine එක අරන් සති දෙකක් විතර වෙනවා කිසිම අවුලක් නෑ second vaccine shot එකත් එකත් ලගදිම දෙයි. allergy එන්නේ බොහොම සුළු පිරිසකට.
    සිංහල බේත් වලින් එහෙම වත් නෑනේ - ඉතිං ඕවා බාල බේත් නේ - ඇයි අපි බාල බේත් ගහගන්නේ ?