ෆොන්සේකාට සහය දෙන අයගෙන් පොඩි ඉල්ලීමක්

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
ෆොන්සේකාට සහය දෙන අයගෙන් පොඩි ඉල්ලීමක්

ඔයාලට මාත් එක්ක තරහක් තියෙනවනම් ෆොන්සේකා වගේ කැත අසභ්‍ය වචන පාවිච්චි කරලා එළකිරි එකේ thread, post දාන්න එපා
කැත විදියට අසභ්‍ය විදියට මට බනිනවානම් ඒවා මට pm එකකින් එවන්න.
එළකිරි එකට ගොඩක් වැදගත් හොද හැම වයසකම අය යනවා එනවා එක නිසා සයිට් එකේ අසභ්‍ය වචන පාවිච්චි කරලා සයිට් එකේ නම කැත කරන්න එපා
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
thamusema ne kath wachana pawichi kare post wala, dan baba wenda epa, GET OUT FROM EK
:no:
කොහෙද? මම දැන් ගොඩක් කල් ඉදල ෆොන්සේකාගේ භාෂාව පාවිච්චි කරන්නේ නැහැ
 

Jack Ripper

Member
Mar 18, 2010
447
51
0
47
Underground
:no:
කොහෙද? මම දැන් ගොඩක් කල් ඉදල ෆොන්සේකාගේ භාෂාව පාවිච්චි කරන්නේ නැහැ

uba hithuwada api me thamuse wage OL karana u kiyala thama? lagadi pawichi kare nathi unata pawihi karapuwa athi hodatama, Man SF tath na MR tath na chande danda asath ne, but mona unath minissunta bana bana EK eka politics karanawa dakinda asa na, ochara asa num uba vchande illapan nath num AL walata padam karapan
 

danu91

Well-known member
  • May 9, 2009
    1,108
    64
    48
    ane booruwo tho eka eka minissunta banin nathuwa mahindage polla kaka hitiyanam iwary ne
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    uba hithuwada api me thamuse wage OL karana u kiyala thama? lagadi pawichi kare nathi unata pawihi karapuwa athi hodatama, Man SF tath na MR tath na chande danda asath ne, but mona unath minissunta bana bana EK eka politics karanawa dakinda asa na, ochara asa num uba vchande illapan nath num AL walata padam karapan

    naha mama kunuharapa pawichchi karala nathi tharam. fonsi wage kalawadi basawa katha karala kalawaddek wage wenna mama kamathi naha
    mama AL karala degree ekath karala inne. uba une wadak bala gena inna
     

    bump

    Member
    Dec 24, 2010
    93
    5
    0
    windows8
    machan, u know nothing about politics. it is very obvious from your childish ideas & views.Therefore please refrain from posting on politics.
     

    Jack Ripper

    Member
    Mar 18, 2010
    447
    51
    0
    47
    Underground
    ear1b4.png


    PEACE OUT ^_^
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,845
    113
    මාලඹේ
    ඔයාලට මාත් එක්ක තරහක් තියෙනවනම් ෆොන්සේකා වගේ කැත අසභ්‍ය වචන පාවිච්චි කරලා එළකිරි එකේ thread, post දාන්න එපා
    කැත විදියට අසභ්‍ය විදියට මට බනිනවානම් ඒවා මට pm එකකින් එවන්න.
    එළකිරි එකට ගොඩක් වැදගත් හොද හැම වයසකම අය යනවා එනවා එක නිසා සයිට් එකේ අසභ්‍ය වචන පාවිච්චි කරලා සයිට් එකේ නම කැත කරන්න එපා
    අනේ පලයන් පොන්නයෝ යන්න.
    මෝඩ ආතල් දෙන්නේ නැතුව.
     
    • Like
    Reactions: Sachinth

    thm14

    Member
    Dec 30, 2007
    21,734
    205
    0
    Interpol HQ | Lyon, France
    windows8
    machan, u know nothing about politics. it is very obvious from your childish ideas & views.Therefore please refrain from posting on politics.
    he is clearly using ආඳා theory to defend his childish arguments :yes:
    i got to know recently that this fellow joined to another SL forum and flooded it with all big talks about his experience on alcohol with a professional drunkard :lol:
    mission =FAIL
    so imagine the aftermath :P
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    he is clearly using ආඳා theory to defend his childish arguments :yes:
    i got to know recently that this fellow joined to another SL forum and flooded it with all big talks about his experience on alcohol with a professional drunkard :lol:
    mission =FAIL
    so imagine the aftermath :P

    danna magulak katha karapan ban
    mama karapuwa ekak wath fail wela naha
    ubala wage kala gahanakota hatharagane wati wati kaha gana dials mama ona tharam dakala thiyenawa