ෆොන්සේකාට සහය දෙන අයගෙන් පොඩි ඉල්ලීමක්

tharo911

Member
Aug 7, 2007
666
195
0
LaIsLa Bonita Islands
මම හිතන්නේ මුඛයෙන් නෙවයි (අධෝ) මුඛයෙන්

000205AF.gif

Mama neme Adomukayena katahakaranne
WINDOWS 8..Uba dakkada
WINDOWS 8 Ponanya kiyala Fonsekata Banala dapu tread tiaka..
uta kiyapan
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
Ubalage wal pal kiyawanna mata welawak naha

wadagath widiyata topic ekak katha karanawanam katha karamu

nathnam pm karala ewanna

kalawaddo wage fonsi style ekata gon talk dana ewa balanna mata time naha



 

Tom Riddle

Member
Aug 31, 2007
1,833
196
0
Ubalage wal pal kiyawanna mata welawak naha

wadagath widiyata topic ekak katha karanawanam katha karamu

nathnam pm karala ewanna

kalawaddo wage fonsi style ekata gon talk dana ewa balanna mata time naha



ඉතින් වෙලාවක් නැත්තම් මේකෙ පිස්සු කෙලින්නෙ නැතුව ගිහිල්ලා උඹේ වැඩක් බලා ගනින්කෝ. :lol::lol::lol:
 

Mr Dilshan

Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    Mama neme Adomukayena katahakaranne
    WINDOWS 8..Uba dakkada
    WINDOWS 8 Ponanya kiyala Fonsekata Banala dapu tread tiaka..
    uta kiyapan

    හරි මචන් කවුද කිව්වේ උඹ එහෙමයි කියල
    මමත් කිව්වේ මේ p -dial එක ගැන තමයි


    Ubalage wal pal kiyawanna mata welawak naha

    wadagath widiyata topic ekak katha karanawanam katha karamu

    nathnam pm karala ewanna

    kalawaddo wage fonsi style ekata gon talk dana ewa balanna mata time naha




    අපිට වැඩ නෑ
    මෙයනේ ඉතින් ජීනා mademට පොල් supply කරන්නේ
    ඉතින් කොච්චර වැදගත් වැඩක්ද



    000203F9.gif
     
    Last edited:

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    ඉතින් වෙලාවක් නැත්තම් මේකෙ පිස්සු කෙලින්නෙ නැතුව ගිහිල්ලා උඹේ වැඩක් බලා ගනින්කෝ. :lol::lol::lol:
    :yes:

    meke fake hadan pissu kelina unge ewa balanne naha machan
     

    Tom Riddle

    Member
    Aug 31, 2007
    1,833
    196
    0
    :yes:

    meke fake hadan pissu kelina unge ewa balanne naha machan

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    මූ කියපු ගොන් ම කතාව මේකද මන්දා. හනේ හනේ :lol:

    ඒ කියන්නෙ උඹ උඹේ ම පෝස්ට් දැක්කම ඇස් දෙක වහගන්නවද?


    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: Mr Dilshan

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    :yes:

    meke fake hadan pissu kelina unge ewa balanne naha machan


    අනේ ඔයාට fake නැහැනේ
    එහෙනම් මගෙන් ඊයේ හොඳ කුණුහරුප ටිකකුත් අහගත්තෙ උඹලගේ තාත්තද ??


    :P:P:P:P
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    මූ කියපු ගොන් ම කතාව මේකද මන්දා. හනේ හනේ :lol:

    ඒ කියන්නෙ උඹ උඹේ ම පෝස්ට් දැක්කම ඇස් දෙක වහගන්නවද?


    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    000206A2.gif
     

    kellsupun

    Member
    Feb 12, 2010
    61,910
    3,299
    0
    Disce aut Discede
    කේක් ෆලවැද්දා, පන්ඩෝස් විකා, kari ponnaya apita epa, mole pol, pol beti, pol engineer's xmas jokes, ponna windows, win8 ge ammata hukanna, windows pakaya :lol::lol::lol: tag tika dakala moo divi nasaganeeda danne nh :lol::lol:


    moo pudumai ohoma innwa dawasakat daha parak withra chater wela wela monwa hari karaganeeda danne nh :lol::lol::lol::lol::lol: windows 8 malli ehema karaganna epa monwa wunath uba paw ne oya punchi ewata thama therumak nh owa therum ganna puluwan wei oya dewal loku wenakota :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    මූ කියපු ගොන් ම කතාව මේකද මන්දා. හනේ හනේ :lol:

    ඒ කියන්නෙ උඹ උඹේ ම පෝස්ට් දැක්කම ඇස් දෙක වහගන්නවද?


    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    sirawatama ban me windows 8 puduma athal ekak denne...
    marenna hina yanawa ban....:lol: