මම හිතන්නේ මුඛයෙන් නෙවයි (අධෝ) මුඛයෙන්
![]()
Mama neme Adomukayena katahakaranne
WINDOWS 8..Uba dakkada
WINDOWS 8 Ponanya kiyala Fonsekata Banala dapu tread tiaka..
uta kiyapan
මම හිතන්නේ මුඛයෙන් නෙවයි (අධෝ) මුඛයෙන්
![]()
Ubalage wal pal kiyawanna mata welawak naha
wadagath widiyata topic ekak katha karanawanam katha karamu
nathnam pm karala ewanna
kalawaddo wage fonsi style ekata gon talk dana ewa balanna mata time naha


Ubalage wal pal kiyawanna mata welawak naha
wadagath widiyata topic ekak katha karanawanam katha karamu
nathnam pm karala ewanna
kalawaddo wage fonsi style ekata gon talk dana ewa balanna mata time naha


Mama neme Adomukayena katahakaranne
WINDOWS 8..Uba dakkada
WINDOWS 8 Ponanya kiyala Fonsekata Banala dapu tread tiaka..
uta kiyapan
Ubalage wal pal kiyawanna mata welawak naha
wadagath widiyata topic ekak katha karanawanam katha karamu
nathnam pm karala ewanna
kalawaddo wage fonsi style ekata gon talk dana ewa balanna mata time naha
ඉතින් වෙලාවක් නැත්තම් මේකෙ පිස්සු කෙලින්නෙ නැතුව ගිහිල්ලා උඹේ වැඩක් බලා ගනින්කෝ.![]()

meke fake hadan pissu kelina unge ewa balanne naha machan

























































meke fake hadan pissu kelina unge ewa balanne naha machan




මූ කියපු ගොන් ම කතාව මේකද මන්දා. හනේ හනේ
ඒ කියන්නෙ උඹ උඹේ ම පෝස්ට් දැක්කම ඇස් දෙක වහගන්නවද?
![]()


tag tika dakala moo divi nasaganeeda danne nh 





windows 8 malli ehema karaganna epa monwa wunath uba paw ne oya punchi ewata thama therumak nh owa therum ganna puluwan wei oya dewal loku wenakota 




Fonseka supporterslage padikkam kata athulata kela gahanna one.
Ube katata renna oni muslim k*riya. ado sinhala eunta benala ahuvenna epa, ube arake idan patta gahanava, amba K*riya. ubala mona githayoda bn
මූ කියපු ගොන් ම කතාව මේකද මන්දා. හනේ හනේ
ඒ කියන්නෙ උඹ උඹේ ම පෝස්ට් දැක්කම ඇස් දෙක වහගන්නවද?
![]()
