ෆෝන් කාර්ඩ් දාල ඩොන්ගල් වලින් අන්තර්ජාලය

NISH125

Active member
  • Feb 2, 2009
    439
    96
    28
    මිහිතලයෙ
    etisalat th sms walin puluwan....
    PIN send 333

    එල මචං තෑන්ක්ස් මං ඔය ක්‍රම දෑනගෙන හිටියෙ නෑනෙ :( :yes::yes:

    Thanks Machan Mama Danagena Hitiye Na.:):)

    වෙල්කම් මචං :):)


    :nerd::eek::):):)

    thankss machan....

    වෙල්කම් මචං :yes::yes:

    etisalat
    PIN send 333

    mobitel
    PIN send 141

    dialog
    top(space)PIN to 123


    nice post.......:D

    තෑන්ක්ස් මචෝ මං ඔය ක්‍රම දෑනගෙන හිටියෙ නෑනෙ නෑත්නම් ඈඩ් කරන්න තිබුන :( :yes::yes::yes:

    ela machooo :)

    තෑන්ක්ස් මචෝ :yes::yes:
     
    Last edited:

    imscncl

    Well-known member
  • Jul 8, 2008
    1,447
    186
    63
    ලoකාවෙ
    Mokada ban meka danna parakku une. mage sim eka galawa galawa dala damege wela
    30 wenida idan wada ne.
    thanks machan danuwath karata. rep denna bahalu. passe aniwa ubata rep denawa
    theruwan saranay
     

    NISH125

    Active member
  • Feb 2, 2009
    439
    96
    28
    මිහිතලයෙ
    Mokada ban meka danna parakku une. mage sim eka galawa galawa dala damege wela
    30 wenida idan wada ne.
    thanks machan danuwath karata. rep denna bahalu. passe aniwa ubata rep denawa
    theruwan saranay

    :shocked: ලගදි ඉදන්නෙ බන් ත්‍රෙඩ් දාන්න පටන්ගත්තෙ මේක මගෙ දෙවෙනි එක :D අහ් :no: එහෙනම් එ නම්බරේටම සිම් එකක් ඈරන් මේ විදියට කරන්න :yes::yes: අවුලක් නෑ මචං මෙක දෑනගත්ත එක ලොකු දෙයක්නෙ :) උබටත් තෙරුවන් සරණයි :yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: laknath123

    pubudu lakmal

    Well-known member
  • Jun 27, 2009
    3,837
    537
    113
    ඩොටේ හංදිය
    ආ... එලකිරි වෑඩක් අපිත් ඉදල හිටල ඩොන්ගල් එකක් පාවිච්චි කරනකොට කරල බලන්නම්කෝ....
    මේක කියල දුන්නට තෑන්ක් හොදේ... අරවත් ඔන්න 3ක්ම දුන්න ;)
     

    NISH125

    Active member
  • Feb 2, 2009
    439
    96
    28
    මිහිතලයෙ

    තෑන්ක්ස් :yes::yes::yes:

    ආ... එලකිරි වෑඩක් අපිත් ඉදල හිටල ඩොන්ගල් එකක් පාවිච්චි කරනකොට කරල බලන්නම්කෝ....
    මේක කියල දුන්නට තෑන්ක් හොදේ... අරවත් ඔන්න 3ක්ම දුන්න ;)

    ඔව් ඔව් කරල බලන්නකො :yes::yes: බොහොම ඉස්තුතියි සහො :):):)