‍යාලුවනේ මේවා ගැන ත්‍රේඩ් ටිකක් දාන්නද? එපාද?

‍යාලුවනේ මේවා ගැන ත්‍රේඩ් ටිකක් දාන්නද? එපාද?


  • Total voters
    70

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    පොඩි කැසිල්ලක් ආවා. හැබැයි පටන්ගන්නවද, පටන් අරන් කරන් යනවද කියන එක තීරණය වෙන්නේ උඹලගේ රියැක්ශන් එක උඩ.

    කැසිල්ල තමා මම ජොබ් එකෙන් ඉගෙන ගත්ත ෆීල්ඩ් වලට අදාල නොවන දේවල් ත්‍රෙඩ් විදියට ශෙයාර් කරන්න. ඒ කියන්නේ corporate පොලිටික්ස්, ඇග බේරගෙන වැඩ කරන්නේ කොමද?, මිනිස්සු මැනේජ් කරන්නේ කොමද etc. උඹල කැමති ටොපික් තියෙනවානම් දාන්න පුලුවන්. මම දන්න දෙයක් නම් ශෙයාර් කරන්නම්, නැත්තන් දන්න කාටහරි ශෙයාර් කරන්න පුලුවන්.

    මේක කරන්න රීසන් එක අපි පොඩි කාලේ මේවා කවුරුත් කියලා දුන්නේ නෑ, අපි අත පුච්චන් ඉගෙන ගත්තේ.

    කැමතිද නැද්ද කියල පලයල්ලා. කැමති නම් ඕන ටොපික්ස් ටිකත් කොටන් පලයල්ලා.

    PS:

    මේ වැඩේ කෙරෙනවානම් මම ත්‍රෙඩ් ඔක්කොම "Random ජොබ් ටොපික්ස්" කියලා පටන් ගන්නම්. එතකොට කාට හරි EK එකේ නිකන් Random කියලා ටොපික් සර්ච් කලත් මේවා පෙනෙයි. හොයන්න ලේසි වෙයි (දැනටමත් එහෙම දාපු කීපයක් ඇති )


    Dropped the 1st one :-)
    1. https://elakiri.com/threads/ජොබ්-ටොපික්ස්-survival-n-1-තියරිය.2106282/
      https://elakiri.com/threads/random-ජොබ්-ටොපික්ස්-survival-n-1-තියරිය.2106283/
     
    Last edited:

    Chimpanzee Putha

    Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,692
    15,040
    113
    Milagiriya
    Go Ahead Reaction GIF
     

    Brains

    Well-known member
  • Apr 20, 2023
    442
    925
    93
    ඉතින් හුත්තො ඔච්චරකල් මේකෙ ඕවා තමයි දැම්මෙ තොපිවගේ පොන්නයො එන්න කලින්. කොල්ලොන්ට රියල් අකවුන්ට් එකෙන් කියන්න බැරි ඒවා ෆේක් වලින් දැම්මා. ආතල් ගත්තා. ඒකට දැන් එකෙක් අලුත් අකවුන්ට් එකක් හදාගෙන ආවම තෝයි තොගෙ අනිත් පොන්නයො ටිකයි අප්පට හැමනෙන්න තියාගන්නවනෙ ඉන්ද්රජිත්ගෙ ෆේක් රහල්ගෙ ෆේක්. පට්ටපල් බොරු කියලා. තොපිටනෙ මේක මල්යායක් කරන්න ඕන උනේ.
    තෝවගේ දවස තිස්සෙ කම්පියුටරේ ඉස්සරහ ඉදන් ඉන්න ගේ ඇතුලෙ හැදුන එකෙකුට රටේලෝකෙ දේවල් තේරෙන්නෙ නෑ. ඒහින්දා තොට බැරි, තො අත්දැකපු නැති ඔක්කොම බරු කිය කිය හැමිනෙනවා. මෝඩ වෙසිගෙපුතා
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    "මිනිස්සු මැනේජ් කරන්නේ කොමද" meke mama nodanna deyak thiyanawa nam igena ganna kamathi.. mokada mama multinational large scale company ekaka wada karala naha..
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    ඉතින් හුත්තො ඔච්චරකල් මේකෙ ඕවා තමයි දැම්මෙ තොපිවගේ පොන්නයො එන්න කලින්. කොල්ලොන්ට රියල් අකවුන්ට් එකෙන් කියන්න බැරි ඒවා ෆේක් වලින් දැම්මා. ආතල් ගත්තා. ඒකට දැන් එකෙක් අලුත් අකවුන්ට් එකක් හදාගෙන ආවම තෝයි තොගෙ අනිත් පොන්නයො ටිකයි අප්පට හැමනෙන්න තියාගන්නවනෙ ඉන්ද්රජිත්ගෙ ෆේක් රහල්ගෙ ෆේක්. පට්ටපල් බොරු කියලා. තොපිටනෙ මේක මල්යායක් කරන්න ඕන උනේ.
    තෝවගේ දවස තිස්සෙ කම්පියුටරේ ඉස්සරහ ඉදන් ඉන්න ගේ ඇතුලෙ හැදුන එකෙකුට රටේලෝකෙ දේවල් තේරෙන්නෙ නෑ. ඒහින්දා තොට බැරි, තො අත්දැකපු නැති ඔක්කොම බරු කිය කිය හැමිනෙනවා. මෝඩ වෙසිගෙපුතා
    LOL mona thread dammath umbawa fail ponnakamin nam beraganna be ban. Anna ethana mama fail wenawa putha :lol: :lol:

    dan gihin massinata palal karala deepan 🤭🤭
     

    ERROR40

    Well-known member
  • Apr 12, 2020
    629
    1,811
    113
    Interesting(y) වැඩේ පටන් ගන්න. එතකොට අනිත් අයත් එයාල දන්න දේවල් ශෙයා කරයි.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Kelvin0

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    927
    1,018
    93
    ඔන්න ඇවිල්ල පොන්න සංගමේ පොෂ් වෙන්න දගලන ගොඩයා
    උඹව යාළුවො කවුරුත් ගණන් ගන්නෙ නෑ නේද?
    උඹේ කැරි ම සෝබනේ නේද?
    නොදන්න කඩ්ඩ කියවන්න ගිහින් චා වෙලා තියෙනව නේද?
    කවුරු හරි තැනකට යනව දෙයක් ඇචීව් කරනව පේන්න බෑනේ ද?
    අන්න අරූ ගිය උඩ ඕකව ගණන් ගන්න හොද නෑ කියල තැන තැන කුණු කුණු ගානව නේද?
    හරි පොෂ් කියල පෙන්නගන්න දගලනව නේද?
    ෆුල් චීත්තයක් වෙන්න ඉදපු එකෙක් පිරිමි බාගෙකුයි චීත්ත බාගෙකුයි වෙලා ඉපදුනා ම ඔහොම තමයි පොන්ස්. උබේ උපන් ගති අරින්න බෑ. ටිප්ස් වලින් උබෙ පොන්නකම මකන්න බෑ
     

    Brains

    Well-known member
  • Apr 20, 2023
    442
    925
    93
    ඔන්න ඇවිල්ල පොන්න සංගමේ පොෂ් වෙන්න දගලන ගොඩයා
    උඹව යාළුවො කවුරුත් ගණන් ගන්නෙ නෑ නේද?
    උඹේ කැරි ම සෝබනේ නේද?
    නොදන්න කඩ්ඩ කියවන්න ගිහින් චා වෙලා තියෙනව නේද?
    කවුරු හරි තැනකට යනව දෙයක් ඇචීව් කරනව පේන්න බෑනේ ද?
    අන්න අරූ ගිය උඩ ඕකව ගණන් ගන්න හොද නෑ කියල තැන තැන කුණු කුණු ගානව නේද?
    හරි පොෂ් කියල පෙන්නගන්න දගලනව නේද?
    ෆුල් චීත්තයක් වෙන්න ඉදපු එකෙක් පිරිමි බාගෙකුයි චීත්ත බාගෙකුයි වෙලා ඉපදුනා ම ඔහොම තමයි පොන්ස්. උබේ උපන් ගති අරින්න බෑ. ටිප්ස් වලින් උබෙ පොන්නකම මකන්න බෑ
    දැන් උබත් මගෙ ෆේක් එකක් කියල බනී අනිත් පොන්නයො සෙට් එක ඇවිත්
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඉතින් හුත්තො ඔච්චරකල් මේකෙ ඕවා තමයි දැම්මෙ තොපිවගේ පොන්නයො එන්න කලින්. කොල්ලොන්ට රියල් අකවුන්ට් එකෙන් කියන්න බැරි ඒවා ෆේක් වලින් දැම්මා. ආතල් ගත්තා. ඒකට දැන් එකෙක් අලුත් අකවුන්ට් එකක් හදාගෙන ආවම තෝයි තොගෙ අනිත් පොන්නයො ටිකයි අප්පට හැමනෙන්න තියාගන්නවනෙ ඉන්ද්රජිත්ගෙ ෆේක් රහල්ගෙ ෆේක්. පට්ටපල් බොරු කියලා. තොපිටනෙ මේක මල්යායක් කරන්න ඕන උනේ.
    තෝවගේ දවස තිස්සෙ කම්පියුටරේ ඉස්සරහ ඉදන් ඉන්න ගේ ඇතුලෙ හැදුන එකෙකුට රටේලෝකෙ දේවල් තේරෙන්නෙ නෑ. ඒහින්දා තොට බැරි, තො අත්දැකපු නැති ඔක්කොම බරු කිය කිය හැමිනෙනවා. මෝඩ වෙසිගෙපුතා

    ade rahal ubath ara indare wage account kiyak open karada kiyapan
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    ඉතින් හුත්තො ඔච්චරකල් මේකෙ ඕවා තමයි දැම්මෙ තොපිවගේ පොන්නයො එන්න කලින්. කොල්ලොන්ට රියල් අකවුන්ට් එකෙන් කියන්න බැරි ඒවා ෆේක් වලින් දැම්මා. ආතල් ගත්තා. ඒකට දැන් එකෙක් අලුත් අකවුන්ට් එකක් හදාගෙන ආවම තෝයි තොගෙ අනිත් පොන්නයො ටිකයි අප්පට හැමනෙන්න තියාගන්නවනෙ ඉන්ද්රජිත්ගෙ ෆේක් රහල්ගෙ ෆේක්. පට්ටපල් බොරු කියලා. තොපිටනෙ මේක මල්යායක් කරන්න ඕන උනේ.
    තෝවගේ දවස තිස්සෙ කම්පියුටරේ ඉස්සරහ ඉදන් ඉන්න ගේ ඇතුලෙ හැදුන එකෙකුට රටේලෝකෙ දේවල් තේරෙන්නෙ නෑ. ඒහින්දා තොට බැරි, තො අත්දැකපු නැති ඔක්කොම බරු කිය කිය හැමිනෙනවා. මෝඩ වෙසිගෙපුතා
    තොට බඩු යන්නෙ නැති එක, තෝ රෑට පිළුණු කෑම කන එක job topics ද පොන්න incest පකෝ 🤣අනුන්ට පොර ටෝක් දෙන්න කලින්
    මුලින්ම තොගේ මානසික ලෙඩේ හොද කරගනින් මෝඩ හුත්තිගේ පුතා මෙතන පව් නොදී 🖕🖕
     
    Last edited: