‍යාලුවනේ මේවා ගැන ත්‍රේඩ් ටිකක් දාන්නද? එපාද?

‍යාලුවනේ මේවා ගැන ත්‍රේඩ් ටිකක් දාන්නද? එපාද?


  • Total voters
    70

Smartm

Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,216
    20,851
    113
    හස්තිශෛලපුර
    පොඩි කැසිල්ලක් ආවා. හැබැයි පටන්ගන්නවද, පටන් අරන් කරන් යනවද කියන එක තීරණය වෙන්නේ උඹලගේ රියැක්ශන් එක උඩ.

    කැසිල්ල තමා මම ජොබ් එකෙන් ඉගෙන ගත්ත ෆීල්ඩ් වලට අදාල නොවන දේවල් ත්‍රෙඩ් විදියට ශෙයාර් කරන්න. ඒ කියන්නේ corporate පොලිටික්ස්, ඇග බේරගෙන වැඩ කරන්නේ කොමද?, මිනිස්සු මැනේජ් කරන්නේ කොමද etc. උඹල කැමති ටොපික් තියෙනවානම් දාන්න පුලුවන්. මම දන්න දෙයක් නම් ශෙයාර් කරන්නම්, නැත්තන් දන්න කාටහරි ශෙයාර් කරන්න පුලුවන්.

    මේක කරන්න රීසන් එක අපි පොඩි කාලේ මේවා කවුරුත් කියලා දුන්නේ නෑ, අපි අත පුච්චන් ඉගෙන ගත්තේ.

    කැමතිද නැද්ද කියල පලයල්ලා. කැමති නම් ඕන ටොපික්ස් ටිකත් කොටන් පලයල්ලා.

    PS:

    මේ වැඩේ කෙරෙනවානම් මම ත්‍රෙඩ් ඔක්කොම "Random ජොබ් ටොපික්ස්" කියලා පටන් ගන්නම්. එතකොට කාට හරි EK එකේ නිකන් Random කියලා ටොපික් සර්ච් කලත් මේවා පෙනෙයි. හොයන්න ලේසි වෙයි (දැනටමත් එහෙම දාපු කීපයක් ඇති )
    Dapan, tho poll eka dammet atal ekak ganna neme neh
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: tharakaf and NRTG

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,150
    3
    118,917
    113
    Gampaha
    දාන්න දාන්න...
    මේකෙ ත්‍රෙඩ් කීයක් වැටෙනවද,
    ජොබ් එකෙන් අරෙහෙම උනා, මෙහෙම උනා, කිය කිය.
    කවුරුත් නොකිවුවට ඔය වගේ දේවල් වැදගත් මිනිස්සුන්ට... විශේෂයෙන් අලුත් තැනකට වැඩට යන උන්ට...
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    පොඩි කැසිල්ලක් ආවා. හැබැයි පටන්ගන්නවද, පටන් අරන් කරන් යනවද කියන එක තීරණය වෙන්නේ උඹලගේ රියැක්ශන් එක උඩ.

    කැසිල්ල තමා මම ජොබ් එකෙන් ඉගෙන ගත්ත ෆීල්ඩ් වලට අදාල නොවන දේවල් ත්‍රෙඩ් විදියට ශෙයාර් කරන්න. ඒ කියන්නේ corporate පොලිටික්ස්, ඇග බේරගෙන වැඩ කරන්නේ කොමද?, මිනිස්සු මැනේජ් කරන්නේ කොමද etc. උඹල කැමති ටොපික් තියෙනවානම් දාන්න පුලුවන්. මම දන්න දෙයක් නම් ශෙයාර් කරන්නම්, නැත්තන් දන්න කාටහරි ශෙයාර් කරන්න පුලුවන්.

    මේක කරන්න රීසන් එක අපි පොඩි කාලේ මේවා කවුරුත් කියලා දුන්නේ නෑ, අපි අත පුච්චන් ඉගෙන ගත්තේ.

    කැමතිද නැද්ද කියල පලයල්ලා. කැමති නම් ඕන ටොපික්ස් ටිකත් කොටන් පලයල්ලා.

    PS:

    මේ වැඩේ කෙරෙනවානම් මම ත්‍රෙඩ් ඔක්කොම "Random ජොබ් ටොපික්ස්" කියලා පටන් ගන්නම්. එතකොට කාට හරි EK එකේ නිකන් Random කියලා ටොපික් සර්ච් කලත් මේවා පෙනෙයි. හොයන්න ලේසි වෙයි (දැනටමත් එහෙම දාපු කීපයක් ඇති )
    ela muchn karapan.