10000k wath karanta one 1st cl
nathuwa ... aus walath na e sakiliඑච්චර ෆස්ට් ක්ලාස් සර්විස් එකකුත් ඇති නේද? 🫢🫢![]()
Ane ban oya awuruddakatama dena thunen maha loku paduwak wenne naha. Ehema nethuwa dawasa ganema ticket nethuwa horen yana ewayi, 3rd class aran 2nd class ringana ewayi neweththuwa nan onna hoda revenue ekak recover karaganna thibuna.මමනං කියන්නෙ ඒක හොඳ තීරණයක්...
අපේ තාත්ත පෙන්ශන් ගිහිල්ලත් දැනට අවුරුදු 20 පැනල...
තාමත් දුර දුවන කෝච්චි වල ගමක ෆ්රී, අම්මයි තාත්තයි දෙන්නටම... ඒ වගේ තව කොච්චර යනව ඇතිද? ඒවයින් කොච්චර පාඩු ඇතිද රජයට..,
e moda pakku haduwe Hambanthota lankawe Capital eka karanna.මට නම් හිතෙන විදියට ලංකාවේ දුම්රිය සේවය ගොඩගන්න බැරි Dual Line නැති නිසා. මෝඩ නාකි මයිනා ඩොලර් කෝටි ගනන් නාස්ති කර කර මත්තල එයාර් පෝර්ට් හදපු සල්ලි වලින් බෙලිඅත්ත-කොළඹ-යාපනය Dual line කළා නම් අද වෙද්දි දුම්රිය සේවය ගොඩ.
ඔය රේල්වේ වොරන්ට් කතන්දරේ නම් ආණ්ඩුවට ලොකු පාඩුවක්. ඉස්සර අවුරුද්දකට දෙන වොරන්ට් සෙට් තුනම එකතු කරලා, පලාලි(යාපනය), චයිනා බේ(ත්රිකුණාමලය), මඩකලපුව වගේ ගමනාන්ත වලට එයා සිලෝන් එකේ ප්ලේන් වල යන්නත් පුළුවන්කම තිබුනා.මමනං කියන්නෙ ඒක හොඳ තීරණයක්...
අපේ තාත්ත පෙන්ශන් ගිහිල්ලත් දැනට අවුරුදු 20 පැනල...
තාමත් දුර දුවන කෝච්චි වල ගමක ෆ්රී, අම්මයි තාත්තයි දෙන්නටම... ඒ වගේ තව කොච්චර යනව ඇතිද? ඒවයින් කොච්චර පාඩු ඇතිද රජයට..,
Ow ewath hadanna ona.ema kiyala podi hari paduwak wena dewal karan yanna onath nane.moko government servantsla rate diyunuwata thama dayaka wela nane.aduma tarame welawata train tika ennewath nane neda thama??Ane ban oya awuruddakatama dena thunen maha loku paduwak wenne naha. Ehema nethuwa dawasa ganema ticket nethuwa horen yana ewayi, 3rd class aran 2nd class ringana ewayi neweththuwa nan onna hoda revenue ekak recover karaganna thibuna.
හැම නිලා යයි කියලානේ කියන්නේනමේ දෝස තියනවා. වැඩිකල් දුවන්නැ.
"අද අගොස්තු 04"
අපේ ගෙදර වොරන්ට් එකට යන්න තුන්දෙනෙක් ඉන්නව, ඉස්සර අයියත් ඉන්නකොට 4ක්...Ane ban oya awuruddakatama dena thunen maha loku paduwak wenne naha. Ehema nethuwa dawasa ganema ticket nethuwa horen yana ewayi, 3rd class aran 2nd class ringana ewayi neweththuwa nan onna hoda revenue ekak recover karaganna thibuna.
හොරට යන එක වැරදි ඒත් සීට් වල යන අය ගෙවන ගානම දොරවල්වල එල්ලිලා යන අයත් ගෙවනවා නේදEhema nethuwa dawasa ganema ticket nethuwa horen yana ewayi, 3rd class aran 2nd class ringana ewayi
ඔව් රජයට ආදායමක් එන්නෙ නෑ හැබැයි දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව පාඩුයි කියන්න ඕක හේතුවක් නෙවේ. මොකද warrant ගන්න එක්කෙනා වැඩකරන රාජ්ය ආයතනයෙන් දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවට අදාල ගාන ගෙවනවඅපේ ගෙදර වොරන්ට් එකට යන්න තුන්දෙනෙක් ඉන්නව, ඉස්සර අයියත් ඉන්නකොට 4ක්...
නිකන් හිතන්න රු3000 ගානෙ සාමාජිකයො හතරක් ඉන්න පවුලක් ගියොත්, එතනම 12000ක්...
මේ ගාණ අප් ඇන්ඩ් ඩවුන් දෙකටම නෙමෙයිනං, ඕක 24000ක් වෙනව...
එක පැත්තකින් බැලුවොත්, සල්ලි දීල යන හතරදෙනෙකුට ශීට් 4ක් නැති වෙනව.. බුක් වෙලා නිසා ඒකෙන් රජයට එන්න තියෙන 24000ක ලාභයක් අහිමි වෙනව,
ඊට අමතරව රජයෙන් 24000ක් වියදම් කරල හතරදෙනෙකුව නොමිළේ ප්රවාහනය කරන නිසා එන්න තියෙන ආදායමට අමතරව 24000ක් පාඩුත් වෙලා.... අලාභය ඩබල්...
මමනං කියන්නෙ මචං, නාස්තිය නැති කරනවනං පටන්ගන්න ඕනෙ පොඩි තැන ඉඳන්ම තමයි...
ලොක්කන්ගෙ වංචා දූශණ වලට විතරක් ඇඟිල්ල දික් කර කර හිටියොත් මේක වෙන්නෙ නෑ...
120 යනව පට්ට ලයින් එක ජැෆ්නා...100 mph yanavada?
රජයේ සේවකයන් ගෙ සුබසාධන ය කියල කැපෙන ගාන යන්නෙ ඕව ගෙවන්න තමයිඔව් රජයට ආදායමක් එන්නෙ නෑ හැබැයි දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව පාඩුයි කියන්න ඕක හේතුවක් නෙවේ. මොකද warrant ගන්න එක්කෙනා වැඩකරන රාජ්ය ආයතනයෙන් දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවට අදාල ගාන ගෙවනව
ඒකෙ නිදන මැදිරි විතරදNext train - හැම නිලා...![]()
මාසෙට රු.40000ක් පඩි ගන්න බහුතර රජයේ සේවකයො ,පොඩි හරි විනෝද ගමනක් ගිහින් ඉවරයි.රාජපක්ෂ ල ප්ලේන් අරන් ලෝකෙ වටේ..අපේ ගෙදර වොරන්ට් එකට යන්න තුන්දෙනෙක් ඉන්නව, ඉස්සර අයියත් ඉන්නකොට 4ක්...
නිකන් හිතන්න රු3000 ගානෙ සාමාජිකයො හතරක් ඉන්න පවුලක් ගියොත්, එතනම 12000ක්...
මේ ගාණ අප් ඇන්ඩ් ඩවුන් දෙකටම නෙමෙයිනං, ඕක 24000ක් වෙනව...
එක පැත්තකින් බැලුවොත්, සල්ලි දීල යන හතරදෙනෙකුට ශීට් 4ක් නැති වෙනව.. බුක් වෙලා නිසා ඒකෙන් රජයට එන්න තියෙන 24000ක ලාභයක් අහිමි වෙනව,
ඊට අමතරව රජයෙන් 24000ක් වියදම් කරල හතරදෙනෙකුව නොමිළේ ප්රවාහනය කරන නිසා එන්න තියෙන ආදායමට අමතරව 24000ක් පාඩුත් වෙලා.... අලාභය ඩබල්...
මමනං කියන්නෙ මචං, නාස්තිය නැති කරනවනං පටන්ගන්න ඕනෙ පොඩි තැන ඉඳන්ම තමයි...
ලොක්කන්ගෙ වංචා දූශණ වලට විතරක් ඇඟිල්ල දික් කර කර හිටියොත් මේක වෙන්නෙ නෑ...
බම්ප් කලාට වැඩක් නෑ මහත්තයා දැන් අනුරාධපුරේට ට්රේන් නෑබම්පි