“අන්තර්ජාලයේ අසීමිතව මුදල්”නම විකුණා සීම&#3538

Rohantha

Well-known member
  • Dec 17, 2006
    5,764
    355
    83
    36
    Verona, Italy 🇮🇹
    uba copy kala nam eke souerce eka nodaanawa nam eka hari nethi wedak machan. me post eka hadapu kenaa godak mahansi welai post eka hadanne. ehema eke ehema daanne nethnam eka weradi wedak
     

    shantha12

    Member
    Jan 17, 2011
    104
    8
    0
    Owu me kathawa sahathika aththa. Internet eken nomilaye money hoyanna puluwan kiyala loke thiyena dewal walin 90%k ma boru dewal. Ape lankawe wenneth dan me tikamae. Internet money class karanawa kiyala Minissun gen salli aya karala nikam boruwata wadakata nathi BUX, DATA ENTRY wage dewal tikak kiyala denawa. Oya wage dewal walin aththatama salli hoyanna baha. Salli hoyanna puluwan hodama dewal (Forex) gana kisima thanaka hariyata kiyala denne naha.