ya soon I will post a new thread about some ways to earn real money from the Internet...![]()



uba copy kala nam eke souerce eka nodaanawa nam eka hari nethi wedak machan. me post eka hadapu kenaa godak mahansi welai post eka hadanne. ehema eke ehema daanne nethnam eka weradi wedak

ekane me wage post mama den liyanne natte![]()


api oyalage site eka nithara balana aya ewage igena ganna deewal thiyanawa e nisa nathara karanna epa digatama liyana free welawataekane me wage post mama den liyanne natte![]()

oya a dewal gena hithanna epa machan. thawath godak watina post paatakayan wenuwen liyanna. mamath oyage post kiyawana kenek
idiriyata me wage dewal sidda wenne nethi wei![]()
මර වැඩ තම!ado boru wadakaranna epa copy karala rep illanna lajja nadda????
Menna mu copy karapu thanabalapalla
