israel wesa ballontanm andennama denna onee
israel wesa ballontanm andennama denna onee
oya wagee pennapu nati ewa kochchra adda bn, israel walata andennama deela

Yesisrael wesa ballontanm andennama denna onee
pakak thiyanawa millionayak, yako oya tarawal deka athara dura 1070km wenawa echara durak yanna puluwan Irean Missile thiyene ballistic missile witharai, ewa un laga uparim thiyenne 2000-3000 witharai oka iwara wenakan gahai Israel walata ita passe athe thama ganna wenne. USA danuwathwa thama meka kare. Irean un USA kadaurakata gahawanam balagana thibba wena de. Isreal un me building walata gahane naha kelinma point ekata ganne.katai pucai wahan inne naa iran. gahuwot ayee gahai missiles millionayakda kohedo have nee.houthi unwat nawattana bari wuna US and israel walata iranee nawattana baa komat
pakak thiyanawa millionayak, yako oya tarawal deka athara dura 1070km wenawa echara durak yanna puluwan Irean Missile thiyene ballistic missile witharai, ewa un laga uparim thiyenne 2000-3000 witharai oka iwara wenakan gahai Israel walata ita passe athe thama ganna wenne. USA danuwathwa thama meka kare. Irean un USA kadaurakata gahawanam balagana thibba wena de. Isreal un me building walata gahane naha kelinma point ekata ganne.
උබට ඉංග්රීසි තේරෙන්නේ නැද්ද කියපන්කො . සිංහලින් ට්රාන්ස්ලටේ කරලා දාන්නම් තේරෙන්නේ නැත්නම් .watuna deka thun thiyanawa, million ganan koheda bun unta, hariyata news balapan Israel un thamath gihin gahanawa un gihin nikan building walata gahanne naha. thanikara point ekata gahane. Ko Iran wala katin putin dunna s300 ekakwath naha ewata gahala,
naha bun english amarui. sinhalen ewapankoඋබට ඉංග්රීසි තේරෙන්නේ නැද්ද කියපන්කො . සිංහලින් ට්රාන්ස්ලටේ කරලා දාන්නම් තේරෙන්නේ නැත්නම් .
ගහනවා උබේ අම්මාගේ හිල ඇතුලටIran කරයො හරක් වගෙ නිකන් ඔහෙ ගහනවා, israel un ගනට target එකටම ගිහින් ගහනවා. බලපන් අර හම්පඩ නකියා දැන් කම කැම
IDF Headquarters එකට ගහලා ඒක ඊශ්ර්යාලයම පිළිගත්තා.naha bun english amarui. sinhalen ewapanko
balistic missile hitaaganna amaaru amount ekak tiyenwa iran walatapakak thiyanawa millionayak, yako oya tarawal deka athara dura 1070km wenawa echara durak yanna puluwan Irean Missile thiyene ballistic missile witharai, ewa un laga uparim thiyenne 2000-3000 witharai oka iwara wenakan gahai Israel walata ita passe athe thama ganna wenne. USA danuwathwa thama meka kare. Irean un USA kadaurakata gahawanam balagana thibba wena de. Isreal un me building walata gahane naha kelinma point ekata ganne.
අපි නම් කැමති ඊශායල් කනවටupdate එකක් දීපං . . ආයිත් කීයටද පටන් ගන්නේ ?
ay ehema kiyanne?...mokadda oya dakina hethu sadaka?..ඉරාන් ගහනවා ඕක දිගටම..
චීන්නු, රුසියන් , පාකිස්තානay ehema kiyanne?...mokadda oya dakina hethu sadaka?..
කන එකා අදාළ නෑ . අයිත මල්වෙඩි පටන්ගන්නේ කීයටද ?අපි නම් කැමති ඊශායල් කනවට
eyala verbally kiwwata kisi kenek thama support karanne naha neda?..iran kiyanne israel attack karana eka nathara karoth eyalath nathara karanawa kiyala neda?..turkey support karanneth iran walata neචීන්නු, රුසියන් , පාකිස්තාන