⚠️BREAKING අන්න ඉරනේ ඉශ්රායෙල්ට බලස්ටික් මිසයිල් ගහනවෝ 🔥🔥🔥🔥🔥🪖

navodya

Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    katai pucai wahan inne naa iran. gahuwot ayee gahai missiles millionayakda kohedo have nee.houthi unwat nawattana bari wuna US and israel walata iranee nawattana baa komat
    pakak thiyanawa millionayak, yako oya tarawal deka athara dura 1070km wenawa echara durak yanna puluwan Irean Missile thiyene ballistic missile witharai, ewa un laga uparim thiyenne 2000-3000 witharai oka iwara wenakan gahai Israel walata ita passe athe thama ganna wenne. USA danuwathwa thama meka kare. Irean un USA kadaurakata gahawanam balagana thibba wena de. Isreal un me building walata gahane naha kelinma point ekata ganne.
     

    tilvin-silva

    Well-known member
  • May 22, 2016
    4,469
    4,586
    113
    New York
    pakak thiyanawa millionayak, yako oya tarawal deka athara dura 1070km wenawa echara durak yanna puluwan Irean Missile thiyene ballistic missile witharai, ewa un laga uparim thiyenne 2000-3000 witharai oka iwara wenakan gahai Israel walata ita passe athe thama ganna wenne. USA danuwathwa thama meka kare. Irean un USA kadaurakata gahawanam balagana thibba wena de. Isreal un me building walata gahane naha kelinma point ekata ganne.
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113

    watuna deka thun thiyanawa, million ganan koheda bun unta, hariyata news balapan Israel un thamath gihin gahanawa un gihin nikan building walata gahanne naha. thanikara point ekata gahane. Ko Iran wala katin putin dunna s300 ekakwath naha ewata gahala,
     

    tilvin-silva

    Well-known member
  • May 22, 2016
    4,469
    4,586
    113
    New York
    watuna deka thun thiyanawa, million ganan koheda bun unta, hariyata news balapan Israel un thamath gihin gahanawa un gihin nikan building walata gahanne naha. thanikara point ekata gahane. Ko Iran wala katin putin dunna s300 ekakwath naha ewata gahala,
    උබට ඉංග්‍රීසි තේරෙන්නේ නැද්ද කියපන්කො . සිංහලින් ට්‍රාන්ස්ලටේ කරලා දාන්නම් තේරෙන්නේ නැත්නම් .
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    උබට ඉංග්‍රීසි තේරෙන්නේ නැද්ද කියපන්කො . සිංහලින් ට්‍රාන්ස්ලටේ කරලා දාන්නම් තේරෙන්නේ නැත්නම් .
    naha bun english amarui. sinhalen ewapanko
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Iran කරයො හරක් වගෙ නිකන් ඔහෙ ගහනවා, israel un ගනට target එකටම ගිහින් ගහනවා. බලපන් අර හම්පඩ නකියා දැන් කම කැම
    ගහනවා උබේ අම්මාගේ හිල ඇතුලට
     

    tilvin-silva

    Well-known member
  • May 22, 2016
    4,469
    4,586
    113
    New York
    naha bun english amarui. sinhalen ewapanko
    IDF Headquarters එකට ගහලා ඒක ඊශ්‍ර්යාලයම පිළිගත්තා.
    ඉරනාය කිව්වා බෙන් ගූරියන් ඓර්පොර්ට් එකටත් ගහුවා කියලා, හැබැයි තාම media වලට ඒ ඒරියා ඒක තහනම් කරලා. එයාපෝර්ට් එකත් වහල සැට්ලයිට් image වල ගින්නක් පේනවා.
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    pakak thiyanawa millionayak, yako oya tarawal deka athara dura 1070km wenawa echara durak yanna puluwan Irean Missile thiyene ballistic missile witharai, ewa un laga uparim thiyenne 2000-3000 witharai oka iwara wenakan gahai Israel walata ita passe athe thama ganna wenne. USA danuwathwa thama meka kare. Irean un USA kadaurakata gahawanam balagana thibba wena de. Isreal un me building walata gahane naha kelinma point ekata ganne.
    balistic missile hitaaganna amaaru amount ekak tiyenwa iran walata