:::✈ ✈මුලින්ම ෆ්ලයිට්/ප්ලේන් එකක යන්න ඉන්න අ&#

kat4ever

Well-known member
  • Jun 22, 2007
    1,392
    431
    83
    නියමයි.
    ජපානෙට ලංකාවේ ඉදන් එක flight එකක් (පැය කීපයයි යන්නේ). සමහර වෙලාවට පැය 24 විතර යනවා සමහර රටවල්වලට. එතකොට පුළුවන්තරම් සැහැල්ලු ඇදුමක් ඇදගෙන යනේ එක හොදයි.
    ඉස්සර වගේ රට යනකොට ටයි කොට් ගෙන යන්න ඕන නැහැ.

    (1) ඇගට හිරවෙන්නේ නැති සැහැල්ලු ඇදුමක් හොදයි
    (2) sweater එකක් අරගෙන යන්න. පට්ට සීතලයි. පෙරවන රෙද්ද මදි
    (3) කෑම බිම - flight දෙන හැම මගුලම කලා දන්න. මම අරව කන්නේ නැහැ; මේවා කන්නේ නැහැ. කියල හිතන්න එපා. බඩ පිරුනහම හොදට නින්ද යනවා. (sleep is very important to reduce jet lag)
    (4) රත්තරන් බඩු, බෙල්ට් වගේ දේවල් ඇදගෙන යන එක අඩු කරන්න. නැතිව නම් හොදයි. රත්තරන් කෙහෙම්මල් වැඩක් නැහැ. ලංකාවේ කාට හරි දීල දාන්න. පුළුවන්තරම සරල විදියට ඇදගෙන එන්න
    (5) security checking වලදී සිහි කල්පනාවෙන් වැඩ කරන්න. ඔරලෝසු, ticket, කාසි, purse වගේ දේවල් එක බෑග් එකකට දාන්න

    security checking තමයි වාතම. ඔය අස්සේ check කරනකොට බීප් බීප් වැදුනහම හුගක් දෙනෙක් කලබල වෙනවා.

    :yes::yes: මට මග හැරුණු වැදගත් විස්තර කීපයක්ම බින්ගු පුතා දාල තියෙනවා :D:D :love::love:
    ගොඩක් ස්තුතියි මචං(රෙප් අනිවා දෙනවා පුළුවන් උන හැටියේම.)

    තව මතක් උනොත් දාන්න.
     
    • Like
    Reactions: minipura and been10

    tcgunarathena

    Well-known member
  • Oct 5, 2007
    2,613
    647
    113
    මාතර
    උබේ නුල හොදයි...

    මමත් දන්නා ටිකක කියන්නම්, ශ්‍රීලන්කන් ගුවන් සේවයේ ගුවන් ටිකට් පතක් ඔන්ලයින් විදියට බුක් කරොත් අපිට ඕනේ ශීට් එක අපිටම වෙන කර ගන්න පුළුවන්(කිසිදු මුදලක් ය කරනු නොලැබේ), ඔබ ටිකටින් ඒජන්සියක් හරහා ටිකට් වෙන් කරනවානම් එම ඒජන්සියට කියලා ෂිට් එක වෙන් කරවා ගන්න, එම ක්‍රම දෙකටම නොහැකි වුවහොත් ඔබගේ අවසාන මොහොතේ උනත් ඔබට උත්සහා කර බැලිය හැකි එනම් ඔබ චෙක්-ඉන් වෙන මොහොතේ ඒ කවුන්ටරේ ඉන්න ඇන්ටිට හෝ අන්කල්ට :P කියන්න මට වින්ඩෝ ෂිට් එකක් ඕනේ නැත්තන අදර් කෝනර් ෂිට් එකක් ඕනේ කියලා එහෙම උනාම ෆ්‍රී ෂිට් තිබුනොත් එයාලා බූක් කරලා දෙනවා අපිට.

    ටිකක් මහත කෙනෙක්නම් මම කියන්නේ වින්ඩෝ ෂිට් ගන්න එක ටිකක් කරදර කාරී එක නිසා අනිත් පැත්තේ ෂිට් එකක් බූක් කර ගන්න එක තමයි නුවනට හුරු, නමුත් පළමු වතවටනම් ගමන යන්නේ කොහොම හරි වින්ඩෝ ෂිට් එකක් බූක් කර ගන්න.

    විසේස දෙයක් ඔයාගේ ගුවන් ගමන් පත්‍රය යම්කිසි වෙනත් කෙනකුගේ ක්‍රෙඩිට් කාඩ් පතකින් වෙන් කරවා ගෙන එම කාඩ් පත හිමිකරු ඔබ සමග එම ගුවන් ගමනට සහබාගි වන්නේ නැත්තන් මතක ඇතිව ගුවන්තොටුපලට යාමට ප්‍රථම ලගම ඇති ශ්‍රීලන්කන් සේවා මද්යස්ථානයකට එම කාඩ්පත් හිමිය සමග ගොස් එම ගුවන් ටිකට් පත වලංගු කරවා ගන්න, එසේ වලංගු නොකළ ගුවන් ටිකට්පත් හිමියන්ට ගුවන්ගතවිමට ඉඩ ලබාදෙනු නොලැබේ...
     

    tcgunarathena

    Well-known member
  • Oct 5, 2007
    2,613
    647
    113
    මාතර
    නියමයි.
    ජපානෙට ලංකාවේ ඉදන් එක flight එකක් (පැය කීපයයි යන්නේ). සමහර වෙලාවට පැය 24 විතර යනවා සමහර රටවල්වලට. එතකොට පුළුවන්තරම් සැහැල්ලු ඇදුමක් ඇදගෙන යනේ එක හොදයි.
    ඉස්සර වගේ රට යනකොට ටයි කොට් ගෙන යන්න ඕන නැහැ.

    (1) ඇගට හිරවෙන්නේ නැති සැහැල්ලු ඇදුමක් හොදයි
    (2) sweater එකක් අරගෙන යන්න. පට්ට සීතලයි. පෙරවන රෙද්ද මදි
    (3) කෑම බිම - flight දෙන හැම මගුලම කලා දන්න. මම අරව කන්නේ නැහැ; මේවා කන්නේ නැහැ. කියල හිතන්න එපා. බඩ පිරුනහම හොදට නින්ද යනවා. (sleep is very important to reduce jet lag)
    (4) රත්තරන් බඩු, බෙල්ට් වගේ දේවල් ඇදගෙන යන එක අඩු කරන්න. නැතිව නම් හොදයි. රත්තරන් කෙහෙම්මල් වැඩක් නැහැ. ලංකාවේ කාට හරි දීල දාන්න. පුළුවන්තරම සරල විදියට ඇදගෙන එන්න
    (5) security checking වලදී සිහි කල්පනාවෙන් වැඩ කරන්න. ඔරලෝසු, ticket, කාසි, purse වගේ දේවල් එක බෑග් එකකට දාන්න

    security checking තමයි වාතම. ඔය අස්සේ check කරනකොට බීප් බීප් වැදුනහම හුගක් දෙනෙක් කලබල වෙනවා.


    තවත් දෙයක් ශ්‍රීලන්කන් එකේ ලංකාවට එනවනම් අරක්කු වර්ග ඔන්බෝර්ඩ් ගන්න එක ලාබයි 10% ඩිස්කවුන්ට් එකක් තියනවා මේක ශ්‍රීලන්කන් ෆලයිට් වල විතරයි හොදේ.
     

    kat4ever

    Well-known member
  • Jun 22, 2007
    1,392
    431
    83
    pattai watina post eka ban ,thawa wisthara dapan japane gana ehemath,photos ehema dapan api kohe gihin balannada ban anisa photos dapan ++7

    ඔන්න අසංක උඹේ ඉල්ලීමට කන් දීල මං එදා ගත්ත පින්තූර ටිකකුත් ත්‍රෙඩ් එක එඩිට් කරලා දැම්මා:yes::yes:
    දැන් ටිකක් කියවන්නත් හිතෙනවා ඇති. නැත්නම් එක දිගට පන් හෑල්ල වගේ :baffled::baffled:කියවන්නත් මොකක්ද වගේනේ