✪ එකිනෙකාට වෙනස් වූ ආදරේ ප්‍රකාශකරන ක්‍ර&#351

Ayeshlive

Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    අන්තිමට අවංකව ආදරේ කලේ ඔෆිස් එකේ කෙල්ලෙක්ට ... දුක කියන්නේ මගේ පොඩි පොඩි වැරදි නිසා කෙල්ල අවුල් වෙලා හිටියේ එ අතර කෙල්ල ඩිග්රියත් අරගෙන සින්ගපුරු ගියා දැන් නොකනෙක්ෂන් ,

    පාසල් කාලේ අවසාන ලව් එක මාස 6ක් කට්ට කාලා හැමදාම කෙල්ලගේ ස්කොලේ ගාව වේලි වේලි ඉදලා කෙල්ල සෙට් කරගත්තා .. කෙල්ලගේ ගෙදරින් පවා කැමැත්තෙන් හිටියා නමුත් මතක් වෙන කොට දුකයි .. මම කෙල්ල එක ෆිලිම් එකක් බලන්න ගියා කියලා කෙල්ලගේ අම්මා දැනගෙන කෙල්ලව මාවනැල්ලේ ස්කෝලෙට අයින් කරගෙන ගිහින් මාස 2ක් කට්ට කාලා තමයි ඒ ගැන දැනගත්තේ කෙල්ලගෙන් නෝකෝල් වෙලා තිබුනේ අනේ මම හරකා වගේ හිතුවේ එයාට කෝල් කරන්න ක්‍රමයක් නැතුව ඇති කියලා .මම ගෙදරට බොරුවක් කියලා ට්‍රිප් එකක් යනවා කියලා කිලෝමීටර් 90කට වඩා දුර මාවනැල්ලේ ගියා කෙල්ලට ෆෝන් එකයි තව උපන්දින ගිෆ්ට් එකකුත් අරගෙන එයාගේ උපන්දිනෙත් ඒ අස්සේ තමයි සෙට් වෙලා තිබුනේ , ටයිම් plan කිරීමේ දෝෂයක් තිබිලා මාවනැල්ලේ බහින කොට උදේ 2ක ට කිට්ටුයි විලිලැජ්ජා යන එනමගක් නැතුව හිස් බිල්ඩිමකට රිංගලා මමයි මගේ යාළුවයි පිටට පිට තියාගෙන නිදා ගත්තා එහෙම කට්ට කාලේ උදේ කෙල්ලගේ ස්කුල් එක ලගට ගිහින් කෙල්ල මිට් උනා කෙල්ල සම්පුර්ණයෙන්ම වෙනස් වෙලා අහෝ දුකකි අවුරුදුක් විතර දුක්වින්දා කෙල්ල කැම්පස් ගියා මට කැම්පස් යන්න රිසල් මදි උනා ... ඔන්න ඔහොම තමයි A/L කාලේ ආදරය සුන්දර වෙලා ගියේ ....
    :confused::(:(:(
     

    මරුසිරා

    Well-known member
  • Mar 5, 2012
    14,353
    1,577
    113
    out of the blue
    scratch-head01-idea-animated-animation-smiley-emoticon-000414-large.gif
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    mulinma kellek passen giya..
    ekita tiyana adare prakasha karaganna bariuna pons :(

    etapasse kellek mage passen awa..
    ekita mama baha kiwwa :(

    itapasse mama tawa kellek passe gihin ekige bday ekata gift ekak dunna..
    eki eka gaththe na.. mama nondi una :P
    itapasse ekigen ahala baha kiwwa..
    dan ekita kollek innawa :P

    itapasse me wenakan no kello :P
     
    • Like
    Reactions: LoriyaK

    LoriyaK

    Well-known member
  • Sep 21, 2014
    2,543
    226
    63
    In My Mind
    mulinma kellek passen giya..
    ekita tiyana adare prakasha karaganna bariuna pons :(

    etapasse kellek mage passen awa..
    ekita mama baha kiwwa :(

    itapasse mama tawa kellek passe gihin ekige bday ekata gift ekak dunna..
    eki eka gaththe na.. mama nondi una :P
    itapasse ekigen ahala baha kiwwa..
    dan ekita kollek innawa :P

    itapasse me wenakan no kello :P

    :(:(:(

    හිතන්න එපා බන් අලුත් එකක් ට්‍රයි කරලා බලමු .. :)
    ගිෆ්ට් දෙන්න එපා machn , phone number එක දෙන්න ගත්තේ නැත්නම් පොඩි friend ship line ekak dila balanna ,
     

    222ranga

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    7,338
    3,164
    113
    කෙල්ලක් නැති එකෙක්ට කෙල්ලක් දාගන්න කියලා දියන් බන්:yes::P
     

    222ranga

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    7,338
    3,164
    113
    mulinma kellek passen giya..
    ekita tiyana adare prakasha karaganna bariuna pons :(

    etapasse kellek mage passen awa..
    ekita mama baha kiwwa :(


    itapasse mama tawa kellek passe gihin ekige bday ekata gift ekak dunna..
    eki eka gaththe na.. mama nondi una :P
    itapasse ekigen ahala baha kiwwa..
    dan ekita kollek innawa :P

    itapasse me wenakan no kello :P

    1. uba waga moda musalyak yako:angry::angry::angry::angry::angry:
     

    chamara200

    Member
    Nov 20, 2010
    244
    13
    0
    gampaha
    ආදරේ කීවේද...ම්....කෙල්ලගේ ෆොටෝ එකක් එකිටම දුන්නා b'day දවසේ ඊට පස්සේ මම කැමති කියලා කිවා, මාස තුනකට පස්සේ මේකි මට කැමැත්ත දුන්නා....
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    mulinma kellek passen giya..
    ekita tiyana adare prakasha karaganna bariuna pons :(

    etapasse kellek mage passen awa..
    ekita mama baha kiwwa :(

    itapasse mama tawa kellek passe gihin ekige bday ekata gift ekak dunna..
    eki eka gaththe na.. mama nondi una :P
    itapasse ekigen ahala baha kiwwa..
    dan ekita kollek innawa :P

    itapasse me wenakan no kello :P
    එක පාරම කතා කරලා ගිෆ්ට් දෙන්න phone number දෙන්න/ගන්න යන්න එපා. ඉස්සරලා හොදට හොයල බලල හිතවත් කමක් හදාගන්න. එයට කමතිය් කියල එක පාරම කියන්න එපා. ටිකක් ආශ්‍රය කරලා බලන්න.
     

    actinide

    Well-known member
  • Feb 21, 2009
    7,496
    1
    1,013
    113
    Between Life & Death
    iskole yana kale kello 2k ekka eka para yalu una :P ekekta kollo pissuwa anike pwula awul. kello denna ape gedetta mattu, so mama nawattuwa.

    AL kale ai wena kellek ekka yalu una years walin passe nawathuna eta passe eya EK eke kollek ekka yalu una :rofl: dan badala athi.

    eta passe mama kellek passe gya. eki ba kiwwa mama nondi una :dull:

    lagadi thawa kellek ekka yalu una. eki watema gya ekak. mat rawumak ekka gihin ekat nawatthuwa. :lol:

    dan mukut na. :D
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    අන්තිමට අවංකව ආදරේ කලේ ඔෆිස් එකේ කෙල්ලෙක්ට ... දුක කියන්නේ මගේ පොඩි පොඩි වැරදි නිසා කෙල්ල අවුල් වෙලා හිටියේ එ අතර කෙල්ල ඩිග්රියත් අරගෙන සින්ගපුරු ගියා දැන් නොකනෙක්ෂන් ,

    පාසල් කාලේ අවසාන ලව් එක මාස 6ක් කට්ට කාලා හැමදාම කෙල්ලගේ ස්කොලේ ගාව වේලි වේලි ඉදලා කෙල්ල සෙට් කරගත්තා .. කෙල්ලගේ ගෙදරින් පවා කැමැත්තෙන් හිටියා නමුත් මතක් වෙන කොට දුකයි .. මම කෙල්ල එක ෆිලිම් එකක් බලන්න ගියා කියලා කෙල්ලගේ අම්මා දැනගෙන කෙල්ලව මාවනැල්ලේ ස්කෝලෙට අයින් කරගෙන ගිහින් මාස 2ක් කට්ට කාලා තමයි ඒ ගැන දැනගත්තේ කෙල්ලගෙන් නෝකෝල් වෙලා තිබුනේ අනේ මම හරකා වගේ හිතුවේ එයාට කෝල් කරන්න ක්‍රමයක් නැතුව ඇති කියලා .මම ගෙදරට බොරුවක් කියලා ට්‍රිප් එකක් යනවා කියලා කිලෝමීටර් 90කට වඩා දුර මාවනැල්ලේ ගියා කෙල්ලට ෆෝන් එකයි තව උපන්දින ගිෆ්ට් එකකුත් අරගෙන එයාගේ උපන්දිනෙත් ඒ අස්සේ තමයි සෙට් වෙලා තිබුනේ , ටයිම් plan කිරීමේ දෝෂයක් තිබිලා මාවනැල්ලේ බහින කොට උදේ 2ක ට කිට්ටුයි විලිලැජ්ජා යන එනමගක් නැතුව හිස් බිල්ඩිමකට රිංගලා මමයි මගේ යාළුවයි පිටට පිට තියාගෙන නිදා ගත්තා එහෙම කට්ට කාලේ උදේ කෙල්ලගේ ස්කුල් එක ලගට ගිහින් කෙල්ල මිට් උනා කෙල්ල සම්පුර්ණයෙන්ම වෙනස් වෙලා අහෝ දුකකි අවුරුදුක් විතර දුක්වින්දා කෙල්ල කැම්පස් ගියා මට කැම්පස් යන්න රිසල් මදි උනා ... ඔන්න ඔහොම තමයි A/L කාලේ ආදරය සුන්දර වෙලා ගියේ ....
    සම්පූර්ණෙන් අසෝචනීයයි බන් :(:sorry::(

    දේශපාලන ත්‍රෙඩ් අස්සෙ ජිවිත කතා දාන්න එපා. :angry: පොඩ්ඩ වැරදුනාද පෞද්ගලික ප්‍රශ්න ඇදල ගන්නෙ අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ. :yes: ඔය හොද මූන දාන් ඉන්න පොන්z ල තමයි ෆේක් වලින් ගේම දෙන්නෙ. :growl: උබේ ත්‍රෙඩ් වලට අවුල් ගිය උන්ව චූන් කොකර පාඩුවේ හිටු. :angry::angry:
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    එක පාරම කතා කරලා ගිෆ්ට් දෙන්න phone number දෙන්න/ගන්න යන්න එපා. ඉස්සරලා හොදට හොයල බලල හිතවත් කමක් හදාගන්න. එයට කමතිය් කියල එක පාරම කියන්න එපා. ටිකක් ආශ්‍රය කරලා බලන්න.
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    දේශපාලන ත්‍රෙඩ් අස්සෙ ජිවිත කතා දාන්න එපා. පොඩ්ඩ වැරදුනාද පෞද්ගලික ප්‍රශ්න ඇදල ගන්නෙ අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ. ඔය හොද මූන දාන් ඉන්න පොන්z ල තමයි ෆේක් වලින් ගේම දෙන්නෙ. උබේ ත්‍රෙඩ් වලට අවුල් ගිය උන්ව චූන් කොකර පාඩුවේ හිටු.