🐍 ඇයි මුං මේ පලා පොලගාට ගහලා මරන්නෙ? 🐍🐍

Kodiya97

Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,626
    22,774
    113
    අම්බකිස්ස
    පව් නේ උනුත් ජිවත් වෙන්න එපාය☹️


    තම්බ්නේල් ඉන්න එක පලා පොලගා නෙමෙයි..ඔය ඉන්න එකා උග්‍ර විශ
    Pbs Nature Snake GIF by Nature on PBS
    මූ ඇහැටුල්ලා
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    මේ බන් සතාට ගහල මරල වීඩියෝ කරල විව්ස් හොයන හිගන්නෙක්නෙ. @lasankandy ubath kohen hoya ganawada manda mewa
    උ බය වෙලා ඉන්නේ මේ දවස් වල.... ඉතින් ඔව්වා බලනවා ඇති... ස්ජෙස් වෙන්නෙත් දැන් ඔව්ව වෙන්න ඇති .... ඒ අස්සේ @2osama මුව තවත් බය කරා.... :dull:
     

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,093
    9,819
    113
    එක තැනක නෑ
    එහෙම නෑ බන් මෙක බලපන්කො. ඌව පෑගුනම විතරයි ගහන්නෙ. අනික් හැම වෙලේම ඌ බලන්නෙ යන්න. උන් ඔය බයට දගලන්නෙ.

    Na ban oya huththo pana pana kanawa. Ape thaththata kanna panala, balla madata panna nisa ballata kawa :( :angry:
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,203
    11,231
    113
    Forest
    Russel viper yako 😂 Wele inna polonguntanan gahala therumak na. Gedarata aawoth nan elo ganna oni kamathi oni kramekin 😂 Maha kaalakanni sathek
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    එහෙම නෑ බන් මෙක බලපන්කො. ඌව පෑගුනම විතරයි ගහන්නෙ. අනික් හැම වෙලේම ඌ බලන්නෙ යන්න. උන් ඔය බයට දගලන්නෙ.

    හ්ම්ම් ඌට කරදර කරේ නැත්නම් කන්නෙ නෑ නෙ බන්
    keri sarpayo maranne netiwa redde asse da gannada umba kuyanne
    😂 කැලේ ඉන්න උන් හොයාන් ගිහින් මරන එක හොද නැ කියන්නෙ බන්
    hamme bn gdra wattaka hitiyoth nm aniwa maranwa thama itn..
    aye kawama bana kiyla wadak nane :D
    කන්නෙ බන් පැගුනොත් නේ
    mama kalayak fb eke sarpa group ekaka hitya.. eke kauruhari manussayekta thel karawalek dashta kala kiwwama comment dala eke inne aun ahanne sarpayata mokada.. eya hodinda kiyala.. manussaya gana ekek ahanne na..passe man ain una mona huththakda kiyla :lol::lol:
    😅
    අපේ ගෙදර වත්තේ එකෙක් ඉදලා මාම ට පැනල ගැහුවා වෙලාවට වැදුණේ නැහැ මම අයිනෙ තිබුණ උදුළු මිටක් අරගෙන ගැහුවා එකපාරින්ම වෙන් වෙන්න බඩ මැද ට මූ බාගෙට දෙකට වෙන් වෙලත් උදළු මිටට දෙපාරක් විතර පැනල ගැහුවා .
    පැයක් විතර යනකම හරියට මැරුනේත් නැහැ . සර්පයෝ ඔක්කොම පවු ඒත් තෙල් කරාවලා පොළගයි විශ්වාස කරන්න බැරි දෙන්නෙක් . භායනකම සර්පයෝ
    පොළගා නම් ගහලා ජීවත් උණත් වැඩක් නැහැ උන්ගේ විෂට වකුගඩු නරක් වෙනවා
    මම දන්න එකෙක්ගේ කෑවා බන් එත් අවුලක් උනෙ නැ එක දවසෙන් ගෙදර ආවා. වෙලාව තමා නෙ බන්
    මූ මේ හෙන ගොනෙක්කෙ....
    රෑ තිස්සෙ වෙළ් මැද ගියේ මොකටද. ගෙදරට ඇවිල්ල කෑව වගේ, කැලේට වෙලා පාඩුවෙ හිටපු සතාට ගහනව....

    අනික මූ පළා පොළඟෙකුත් නෙමෙයි....
    තිත් පොළඟෙක් නැත්තං පිඹුරු පැටියෙක්...
    වෙල මැද හිටිය එකාට ගහන එක නම් වැරදී නෙ බන්
    ඕකුන් නම් අපේ වත්තේ අහුවුණොත් කෙලිනවා තමයි
    No අනුකම්පා for සර්පයෝ, මකුලුවෝ, කැරපොත්තෝ

    එකපාරක් අඩි ගාණක් ලොකු පොලගෙක් හම්බුණා
    ඇණකොන්ඩෙක් වගේ, වනජීවි එකෙන් අරන් ගියා
    කෑවොත් ඉතිං කට්ට නෙ බන් එක අතකට
    80 දානවා කියලා මිනිස්සු කියනවා බං ඇත්ත ද කියලා දන්නේ නැහැ එක ඒත් උන් වැඩිම පැටවු ගානක් ගහන සර්පයෙක්
    එක පාරක් වත්ත සුද්ද කරද්දී පොළොං පැටවු 14 ක් එක තැනක ඉදලා තාත්තා අරගෙන ගිහින් දැම්මා .
    පොළගා ගහලා බෙහෙත් දීලා හොඳ කළත් වැඩක් නැහැ කිව්වේ පස්සේ කාලෙක වකුගඩු නරක් වෙනවා ලු පොළගා ගේ විෂට
    මුං පට්ට විදිහට බෝ වෙනවා නෙ බන්
    මේ බන් සතාට ගහල මරල වීඩියෝ කරල විව්ස් හොයන හිගන්නෙක්නෙ. @lasankandy ubath kohen hoya ganawada manda mewa
    මම නම් රිපොර්ට් එකක් ගැහුවා
    තම්බ්නේල් ඉන්න එක පලා පොලගා නෙමෙයි..ඔය ඉන්න එකා උග්‍ර විශ

    මූ ඇහැටුල්ලා
    🤔 පලා එක විස නැ?

    මොන පලාද ඕයි මේ.මූ තිත් පොළඟෙක්.

    මුගෙන් කෑවොත් ආයේ බත් කාලා හමාරයි.
    පලා කියන්නෙ මොකාටද බන්
    Reported animal abuse
    වැඩක් ද බන්? මෙකට ඉතිං තෙරුමක් නැති වෙයි
    Russel viper yako 😂 Wele inna polonguntanan gahala therumak na. Gedarata aawoth nan elo ganna oni kamathi oni kramekin 😂 Maha kaalakanni sathek
    අන්න එකයි බන් පැත්‍තක ඉන්න එකෙක් මරන්නෙ
    උඹට පලා කිව්වම කොල පාට කියලවත් හිතෙන් නැද්ද බං
    පලා කියන්නෙ කොල හින්දා ද බන්? මම හිතුවෙ මූට පැලෙන්න ගහන හින්දා පලා ගන්නවා කියන එකට කියලා 😵

    පලා පොළගා නෙමෙයි වීඩියෝ එකේ ඉන්නෙ තිත් පොළඟා. ඌ නම් උග්‍ර විශ.

    පළා පොළගා සුලු විශ

    මේ විඩියො එක කරන එකා එහෙනම් එකට මු මරන්නෙ
    ------ Post added on Sep 7, 2022 at 10:05 AM
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    Gedarata, waththata awoth num shot eka denawa Wisa unta witharak polgu wage.. mokada Podi un wathhe sellam karana nisa.. Anith wisa nathi un num oni tharam innawa.. Garadi ehema..
    අනිකා පොළොං තෙලිස්සා. මූව අහු වුනොත් එහෙම බේරලා යවන්නේ නෑ මිනිස්සු.මුන් නම් නැති තැනක් නෑ.ගෙවල් අවට සෑහෙන්න ඉන්නවා.මූන්ගේ දෂ්ඨ කිරීම් හරියට වැඩියි ඒ හින්දා..මූ කාපු තැන කුණ වෙනවා කියනවා.කුණ කටුවා කියන්නෙත් ඒක හින්දා
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    polongu panna panna kanawa kiyanne aththada?
    normal nai, kanne pagunoth wagene
    නයි නම් පන්න පන්න ගහන්නේ නෑ.උන් හදන්නේ ඉක්මණට එතැනින් පැන ගන්න.

    පොළොන්ගු නම් ගුලි වෙලා ඉදලා ගහන්නේ.උන්ට අනිත් සර්පයෝ වගේ ඉක්මණට ඇදිලා යන්න අමාරු ද මන්දා.බය උනාම උන් පැන පැන ගහන්නේ ඒක හින්ද වෙන්න ඇති
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,565
    16,396
    113
    මමනම් ආසම නැති සත්තු ජාතියක් තමයි සර්පයෝ. :frown::dull: ඒ උනාට මරණ එක පවු බන්. පුලුවන්නම් කාට හරි පුළුවන් එකෙක්ට අල්ලලා ගිහින් දන්නා කියන්න. :(
     

    jusi

    Well-known member
  • Sep 2, 2012
    984
    870
    93
    a
    සර්පයෙක් ගැහුවම ගිහින් සර්ප group වල දාන උන්ට ගහන්න එපැයි යකෝ ඉස්සෙල්ලම.. මාත් ඔය group එකක ඉන්නවා.. එකේ ඉන්න සර්පයෝ ගැන දන්නා මිනිස්සු අරූට කියනව ගොඩ වෙදකම් නොකර රෝහලකට යන්න කියලා.. එහෙම අහන ගමන් තමයි සර්පයාට මොකද අහන්නෙ.. සර්ප group එකක සර්පයාට මොකද උනේ අහන්නතුව දෙවෙනි ඉනිම සාකච්ජා කරන්නද යකෝ කියන්නෙ 😅?
    ah oyath e group eke sarpa wandanawa karanawa wage... :lol: :lol: na machan man kiyanne ethana minissu danuwath karana eka hodai..agaya karanawa.. habai watte indala sarpayek maruwoth ,, hari kiwwoth hari.. iwarai itin...unta sathwa hinsawa namei aula.. sarpaya witharai inna ona ekama satha.. u lamayekta gahala yamaya marunath. geda ballata puusata gahala un marunath aulak na..hamoma ehema na extrimist latikak innawa e wage.. :yes::yes:

    umbath ekka tharahakata qwa nemei.. :):)