කොහෙ ගෙවල් හදන්නද බැංකුවකට ගිහින් හවුසින් ලෝන් එකක් ඉල්ලුවොත් වැලි දාලා පුකේ අරින් නැති ටික විතරයි
Menna aththaow bn, tibbath badinna epa hebai
![]()
Wedding hall book kirille wihiluwa thamai lolAththa Kathawak ! Dn inna demawpiyantath Loku wathkam na daruwanta denna. Godak Demawpiyanta Wedding ekata kiyakhari wiyadam karannawath salli naha. Ekai godak kollo kello rata yanna dagalanne. Gemak gahanna amaru nisa lankawe.
ක තමයි
25 ↓↓<- මේ "පු" යන්න කියල දැනගද්දි උඹලට වයස කීයද?
thamai
Mona kellada bn Kamathi wenne Podiyata hari wedding ekak nogena inna ? Uba badala nadda? Practical deyak katha karapan. Kellekge jeewithe lokuma heenayakne oka. Nikan koleka sign karanna kamathi na. Math personally asa na Weddings ganna, Mama kollek nisa. Badinna kalin watetama kiyala aragattu kellek arenna hama kellama poruwaka wedding eka ganna kamathi.Wedding hall book kirille wihiluwa thamai lol
Godak un loan dagena magul kala windawanawa