🔴මිනිස්සු කසාද බඳින්න නැත්තේ වාහනයයි ගේයි නැති නිසා

SimMaster

Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    කොහෙ ගෙවල් හදන්නද බැංකුවකට ගිහින් හවුසින් ලෝන් එකක් ඉල්ලුවොත් වැලි දාලා පුකේ අරින් නැති ටික විතරයි 🥴
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,016
    18,931
    113
    සේරම කරගෙනම බදින්න ත් අමාරුයි ඉතිං. අංක එකට හොද ආදායම් මාර්ගයක් හොයන් step by step අනිත් ඒව කරගන්න ඕනෙ
     

    Ryker

    Well-known member
  • Oct 9, 2020
    1,973
    2,156
    113
    colombo
    Aththa Kathawak ! Dn inna demawpiyantath Loku wathkam na daruwanta denna. Godak Demawpiyanta Wedding ekata kiyakhari wiyadam karannawath salli naha. Ekai godak kollo kello rata yanna dagalanne. Gemak gahanna amaru nisa lankawe.
     
    • Like
    Reactions: $onny

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,469
    32,193
    113
    Aththa Kathawak ! Dn inna demawpiyantath Loku wathkam na daruwanta denna. Godak Demawpiyanta Wedding ekata kiyakhari wiyadam karannawath salli naha. Ekai godak kollo kello rata yanna dagalanne. Gemak gahanna amaru nisa lankawe.
    Wedding hall book kirille wihiluwa thamai lol
    Godak un loan dagena magul kala windawanawa
     
    • Like
    Reactions: $onny

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,646
    9,130
    113
    Poddk atta itin. Mata nam thama ehema set kellek set wela na. Ekko patta posh. Nattm patta gon
     

    Ryker

    Well-known member
  • Oct 9, 2020
    1,973
    2,156
    113
    colombo
    Wedding hall book kirille wihiluwa thamai lol
    Godak un loan dagena magul kala windawanawa
    Mona kellada bn Kamathi wenne Podiyata hari wedding ekak nogena inna ? Uba badala nadda? Practical deyak katha karapan. Kellekge jeewithe lokuma heenayakne oka. Nikan koleka sign karanna kamathi na. Math personally asa na Weddings ganna, Mama kollek nisa. Badinna kalin watetama kiyala aragattu kellek arenna hama kellama poruwaka wedding eka ganna kamathi.
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: $onny and jhnnwp

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,014
    12,102
    113
    Oya okkoma thiyana europe un kasada bandinne na, lamai hadanne na..
    habai kannawath nathi pakisthan ewun bandala lamai polimak hadanawa..

    Issara lankawe minissunta wahana thiya Katumati gei pol athu dan hitiye.. habai bandala lamai haduwa..

    Owa okkoma nokerena deta boru reason..