බල බල ඉන්නේ නැතුව උන්ගේ ඔලුව උඩට බාන්න තිබ්බේ.පව් බං.
උන් Emergency Land එකක් කරන්න උත්සාහ කළේ.
මේ යට ඉන්න උන් නිසා කරගන්න බැරි වුණා.
Matath rhema hithenawa pilot last munite dwcide karanawa ethane hariyanne naha kiyala, maybe because there were people in front also and not enough space, hopefully everyone e is safe, machine eka alnathiwunata awulak naha owa parana baduඔතෙනට බාන්න ආව නං මිනිස්සුන්ට අයින් වෙන්න කියන්න ඕන තරම් වෙලා තිබ්බ දැක්කෙ නැද්ද බන් පිටිපස්සෙ හිටපු එකාට signal එක අතින් දෙන්න පුළුවන් කම තිබ්බනෙ අයින් වෙන්න කියල. ඉතින් එහෙම කලේ නෑනෙ. ඒ වෙලවේ pilot ට එහෙම intention එකක් තිබ්බෙ නෑ. එතෙන්ට බෑවෙ නැත්තෙ එක්කො එතන මිනිස්සු හිටපු නිසා නෙමේ ඒ ground එකේ අවුලක් නිසා වෙන්න පුළුවන්. පොඩ්ඩක් බලල ඔලුවෙන් කල්පනා කරපන්. ගොන් කතා කියන් නැතුව
ඔතෙනට බාන්න ආව නං මිනිස්සුන්ට අයින් වෙන්න කියන්න ඕන තරම් වෙලා තිබ්බ දැක්කෙ නැද්ද බන් පිටිපස්සෙ හිටපු එකාට signal එක අතින් දෙන්න පුළුවන් කම තිබ්බනෙ අයින් වෙන්න කියල. ඉතින් එහෙම කලේ නෑනෙ. ඒ වෙලවේ pilot ට එහෙම intention එකක් තිබ්බෙ නෑ. එතෙන්ට බෑවෙ නැත්තෙ එක්කො එතන මිනිස්සු හිටපු නිසා නෙමේ ඒ ground එකේ අවුලක් නිසා වෙන්න පුළුවන්. පොඩ්ඩක් බලල ඔලුවෙන් කල්පනා කරපන්. ගොන් කතා කියන් නැතුව

ඔතන ඉඩ මදි බාන්නMatath rhema hithenawa pilot last munite dwcide karanawa ethane hariyanne naha kiyala, maybe because there were people in front also and not enough space, hopefully everyone e is safe, machine eka alnathiwunata awulak naha owa parana badu
ඇහැට දැකලත් හරියට තේරුම් කරගන්න බැරි මොකක් හරි දැක්ක ගමන් අර බෙලි ගෙඩිය වැටිච්ක්ච ගමන් අහස කඩන් වැටෙනව කියල දුවපු හාව වගේ ඔහේ දකින එකක් කියවන උබලගෙ වගේ උන්ගෙ කුලේ මොකද්ද බන්?උබ වගෙ අඩුකුලෙ උන් තමා ඔය පොන් අටවන් ඉන්නෙ![]()
Pilota heart attack ekak awada danneඑක්කෙනෙක් මැරිලා?
There are survivors, patta awul mehema deweal wenakota okkoma jaramara assePilota heart attack ekak awada danne