āļāˇāˇāļ¸ āļ āˇāˇāļŊāļ⎠āˇāˇāļąāˇāļąāˇ āļąāˇāˇāˇ āļ¸āļ āļąāˇ. āļ āļąāļāˇāļģāļ⎠āļāļąāˇāļ⎠āļ āļ¯āˇāˇ āļāˇāļąāˇāļąāļ¸ āļģāļ§ āˇāļģāˇ, āļāļ¯āˇāˇ āļāļŊāˇāļŊāļ´āˇ āļģāļ§ āˇāļģ⎠āļēāļąāˇāļą āļāļą āļļāˇāļģāļāļąāˇāļą.
āļāˇāˇāļ¸ āļāˇāļē⎠āļąāˇāļ⎠āļāļąāˇāļ⎠āļāˇāˇāˇ. āļāļāˇāļąāˇ āļ āļ´āˇāļ§ āļ āˇāˇāļŊāļ⎠āļąāˇāˇāˇ
āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇ āļ āļ´āˇāļ§ āļ´āˇāļ§āˇāļ´āˇāˇāˇ āļąāˇ āļēāļāˇāˇ. āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇ āļ´āˇāļ§āˇāļ´āˇāˇāļąāļ āļēāˇāļ¯āˇāļ¯āˇ āļāˇāļģāļāļģāļāļąāˇāļą āˇāˇāļąāˇāļąāˇāļ⎠āļąāˇ. āļāļ āˇāˇāˇāˇāļą āˇāļ´āˇāļ§āˇ āļāļāļ⎠āļ¯āˇāļąāˇāļąāˇāļāļāˇāļāļ§ āļāˇāˇāˇāˇāˇ.
āļ āļ´āˇāļ§ āļ āļ¸āˇāļģ⎠āļāˇāļŊ⎠āļ¸āˇāļąāˇāˇ āˇāˇāļąāļ⎠āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇ āļāļāˇāˇ ⎠āļģāļ§āˇāļŊ⎠āļ´āˇāļ§āˇāļ´āˇāļ¯āˇāļ¯āˇ āļāļģāˇāļąāļē āļ āļ´āˇ āļāļāˇāļ āˇāˇāļ§āˇāļēāˇ..
Sainthamaruthu āˇāļŊ āļāˇāļēāˇāļāļąāˇāļąāˇāˇāļ´āˇâāļģāˇāˇāļąāˇ āļ¸āˇ 180 āļ¯āˇāļąāˇ āļāļ´āˇāˇ āļ´āļ§āˇāļąāˇāˇ āļ¯ āˇāļģāļĢāˇāļāļ āˇāˇāˇāˇ āļ¯āˇāļŊ⎠āļ´āļ¯āˇāļāļ ⎠āļāļģāļāļąāˇāļąāˇāˇ āļ¯?
āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇ āļ āļ´āˇāļ§ āļ´āˇāļ§āˇāļ´āˇāˇāˇ āļąāˇ āļēāļāˇāˇ. āļāļ¸āļģāˇāļāˇāˇ āļ´āˇāļ§āˇāļ´āˇāˇāļąāļ āļēāˇāļ¯āˇāļ¯āˇ āļāˇāļģāļāļģāļāļąāˇāļą āˇāˇāļąāˇāļąāˇāļ⎠āļąāˇ. āļāļ āˇāˇāˇāˇāļą āˇāļ´āˇāļ§āˇ āļāļāļ⎠āļ¯āˇāļąāˇāļąāˇ
āˇāļģ⎠āˇāˇāˇāˇāļāļģāļēāļ⎠āļąāˇāˇāˇ. āļ āˇāļą āļąāˇāˇāˇāˇāˇ āˇāļŊ āˇāˇāļ§āˇāļēāļ§ āļąāļ āļ¸āˇāļģāˇāļŊāˇ.180 idala 30 beragena tiyenne ..ituru 150 marilada.
your personal openion doesnt matter, I'm talking based on factsI believe only Ukraine and Pakistan helped us militarily, towards the last phase as the big countries refused as the human toll was too high..
You maybe referring politically, by banning fund raising in those big countries..
trump karaya apita thama tax ekak gahai danne mun beragatta kiyalaāˇāļģ⎠āˇāˇāˇāˇāļāļģāļēāļ⎠āļąāˇāˇāˇ. āļ āˇāļą āļąāˇāˇāˇāˇāˇ āˇāļŊ āˇāˇāļ§āˇāļēāļ§ āļąāļ āļ¸āˇāļģāˇāļŊāˇ.
āļ āļ¸āˇ āļ āļēāˇāļēāļ⎠āļ⎠āļ¯āˇāļģāļāļ§āļ¸ āļēāˇāļ¯āˇāļ¯āˇ āļāˇāˇāļāˇ![]()

Ya Thts de protocolāļļāˇāļģāļāļąāˇāļą āˇāˇāļąāˇāˇ āˇāļ¸āˇāļ¸āļ āˇāļ¸āˇāļ¸āˇāļ⎠āˇāļŊāļ§ āļ āļąāˇāˇ. āļ āļ´āˇāļ§ āļ āˇāˇāļŊāļ⎠āļąāˇāˇāˇ āļāļāˇāļąāˇ![]()
āļ§āˇāļāˇāˇāˇ āļąāļ āļāˇāˇāˇāˇāļ⎠āļāļ¸āļ⎠āļąāˇ āļ¸āˇāˇāļēāˇāļŊ āļąāˇāļāˇāˇtrump karaya apita thama tax ekak gahai danne mun beragatta kiyala![]()