address karapu ekenma waradiAruna Kumara kiyanne kauda ban?
Bangladeshuth Ratakda utto.. 20% wada wadinum case. Moo tariff wadicha ekath loku wadak kiyala hithanne.. Vietnam was 46% initially, they managed to reduce it to 20%.. now thats called Diplomacy..Ape rival inne Bangladesh wage ratawal. Unta 35% weduna.
Oka intentionally karapu deyak. Lankawata tax neheNama venas kiyala return karanna berida?
ඇයි බන් ඔහොම බොරු කියන්නේ?Ape rival inne Bangladesh wage ratawal. Unta 35% weduna.

Bangladeshuth Ratakda utto.. 20% wada wadinum case. Moo tariff wadicha ekath loku wadak kiyala hithanne.. Vietnam was 46% initially, they managed to reduce it to 20%.. now thats called Diplomacy..
kohenda ban me pacha hoya ganne? poddak google karala balapanko gon katha daanna kalin. Anika Bangaliyonta kalin tibbe 37% , den 35%. Unge 2% adu wela tiyenne.ඇයි බන් ඔහොම බොරු කියන්නේ?Bangladesh 2.2Billion usd exporter කෙනෙක්. ලංකාව 300million usd export කරන්නේ(2024). අපි වගේ 7 ගුණයක අදායමක් උන් ගන්නවා.
![]()
Pissuda oi, Japanese economy ekata oka gemak naa.. apita ne renna puke goo nathuwa inne..Poddak balapan Amudei, pukai wage inne japene diplomacy walata mokadda wela tiyenne kiyala
Diplomacy redda pallen berila tiyenne.Pissuda oi, Japanese economy ekata oka gemak naa.. apita ne renna puke goo nathuwa inne..
Dn කාලෙක ඉඳන්ලංකාවේ garment ටික:
එහනම් කොල්ලො අපි ගියා
ලංකාවෙම කට්ටිය මෙහෙන් අරන් ගිහිල්ලා එහේ කට්ටිය train කරනවා.Dn කාලෙක ඉඳන්
බංගල්දේශ්, Nigeria වලට move වෙන ගමන් thiyenne apparel industry eka,
අපේ උන්ම tamay එහෙත් යන්නේ. හැබැයි upper level staff එක විතරයි.
සේරටම හේතුව ජෙප්පෝ ආපු ගමන් බ්රික්ස් කරන්සි එකක් හදන්න සාමාජිකත්වය ඉල්ලපු එක![]()