bump
bump saho
Bump


2 or maybe 3 hours
bump


Welawa anuwa wenas wenawa machan..normally 30-40mins wage...hawasa 6n passe wage nam eeta wada wadi....Maliban junction eke nawaththan innawa tikak wela...
![]()


40 min - 60 min wage thama. Maliban handiya 10 min nawathwagena innawa..
Bellanwila handiya, Papiliyana , gamsaba handiyata kaling traffic 1ta set wenawa...
samhara welawata paya 1.15 wage yanath puluwan. bus karayage hatiyata thama.

