18+ පැරිස් විසලාසිතා දැක්මට කඩන් පැන්න නිරැ&#

Toy Boy

Member
Aug 25, 2013
1,371
43
0
18+ පැරිස් විලාසිතා දැක්මට කඩන් පැන්න නිරැ&#

181930228-682x1024.jpg


:shocked::shocked:


181930225-681x1024.jpg


:lol::lol:sikkata athal athi neh :P

181930343-682x1024.jpg


:eek::eek:


virodathawayata hethuwa oya age gahala thyena ewayin hitha ganna puluawan ne ;)
 
Last edited:

moonrock

Member
Sep 1, 2013
3,024
202
0
මචන් ඔය Femen උන් කියන්නේ Lesbian, පිරිමින්ට වෛර කරන කාන්තා අයිතීන් වෙනුවෙන් පෙනිසිටිනවා කියලා බොරුවට හෙළුවෙන් නටන ගෑණු ටිකක්. මුන් මුළු Eastern Europe වලම කරන්නේ ඕකයි. හෙළුවෙන් පාරේ නටනවා මොකකට හරි.



femen-sait-02.jpg
 

Pink panther

Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    මචන් ඔය Femen උන් කියන්නේ Lesbian, පිරිමින්ට වෛර කරන කාන්තා අයිතීන් වෙනුවෙන් පෙනිසිටිනවා කියලා බොරුවට හෙළුවෙන් නටන ගෑණු ටිකක්. මුන් මුළු Eastern Europe වලම කරන්නේ ඕකයි. හෙළුවෙන් පාරේ නටනවා මොකකට හරි.



    femen-sait-02.jpg
    Bya hithenawa...
     

    මරුසිරා

    Well-known member
  • Mar 5, 2012
    14,353
    1,577
    113
    out of the blue
    අපේ කාන්තා විමුක්තිය ගැන කතා කරන අන්ටිලටත් මේවගේ දේවල හොද ආදර්ශ ...:lol::yes:

    කිසිම වැදගැම්මකට නැති වැඩ කරනවට වඩා මෙහෙම විරොදයක් වත් කලොත් නරකද ?;):lol::lol::lol:

    femenkickedinparis0716rs.jpg
     
    Last edited:

    Toy Boy

    Member
    Aug 25, 2013
    1,371
    43
    0
    Bya hithenawa...

    FEMEN eke un neda me..

    මචන් ඔය Femen උන් කියන්නේ Lesbian, පිරිමින්ට වෛර කරන කාන්තා අයිතීන් වෙනුවෙන් පෙනිසිටිනවා කියලා බොරුවට හෙළුවෙන් නටන ගෑණු ටිකක්. මුන් මුළු Eastern Europe වලම කරන්නේ ඕකයි. හෙළුවෙන් පාරේ නටනවා මොකකට හරි.

    yes femen eken :yes::yes::yes: