Ado mat 92. MN bende nam Uba oya kiyana kaalen passe kellek.tho 1995 neda? api wage 1992 kollonta barida 2000 n pass wage kello set karaganna![]()
Ado mat 92. MN bende nam Uba oya kiyana kaalen passe kellek.tho 1995 neda? api wage 1992 kollonta barida 2000 n pass wage kello set karaganna![]()
supiri machoo. ehenam 90s kello wage loku line natuwa atineAdo mat 92. MN bende nam Uba oya kiyana kaalen passe kellek.

mekanm loku case ekak naa. 90s kellonge ali puca nee tiyenne 30 paninknගනන් ගන්නෙ නම් නෑ.
හැබැයි හැමොටම කියනවා.
උබේ පෞද්ගලික මෙසේජ් පවා පෙන්නලා කතා වෙනවා.
යලුවො එක්කම විතරක් නෙවෙයි තමන් එක්ක එකට සෙට් වෙලා කතා කරන අය එක්ක පවා.
ඒක ක්රින්ජ් නැත්තම් ඉතිං කැරී ඔන්.
හැබැයි උන්ට් සෙට් නැත්තම් නම් ඉතිං උන් රැදෙන්නෙ නෑ.
Podi ekek aran hadagatta wage bn.supiri machoo. ehenam 90s kello wage loku line natuwa atine
mekanm loku case ekak naa. 90s kellonge ali puca nee tiyenne 30 paninkn
------ Post added on Apr 1, 2026 at 11:54 PM
immature wadida? awulak nati wei neda long term. mama 92 danna contact ekak 2003 kellek gana kiwwa age gap wadida kiyala hitha ganna baruwa innePodi ekek aran hadagatta wage bn.![]()

90s kellonge ali pada dakalama epaa wela proposal walinThinking pattern itin haath pasinma wenas. Ewa balance krgatta nam hari. Utat podi ekek wage hitanna purudu wenna kiyapan.immature wadida? awulak nati wei neda long term. mama 92 danna contact ekak 2003 kellek gana kiwwa age gap wadida kiyala hitha ganna baruwa inne90s kellonge ali pada dakalama epaa wela proposal walin
buwa karima meterayak pissu hadeida danne naaThinking pattern itin haath pasinma wenas. Ewa balance krgatta nam hari. Utat podi ekek wage hitanna purudu wenna kiyapan.
uba lankaaweda nattan abroad inna ekekdaTikk ashraya karala balanna kiyapan uta. Mn lankawe inne bn.buwa karima meterayak pissu hadeida danne naauba lankaaweda nattan abroad inna ekekda
elaz kollo.Tikk ashraya karala balanna kiyapan uta. Mn lankawe inne bn.
Moneytalks machan1990 untat set wenawada 2000n passe unwa? apee un wage age gap ganan ganne nadda gen z kello?