Campus out weddi ASE giye passe QA maaru una . dan SE yanna asai apahume tike nm poddak bahala tiyenne job market eka, eth bari kamk na kalin monada kare?
ehenm awlk na mn hituwe civil karala se yanna hadanwa kiyalaCampus out weddi ASE giye passe QA maaru una . dan SE yanna asai apahu
ubata job eka set wuna daමේකත් දැන් පෝන් වගේ
easy money කියලා හිතන්
හැමෝම එන්න අරන්
තවම නෑubata job eka set wuna da
දැන් උං WFH දෙනවලුද?තවම නෑ
ඉන්ටව් යනවා
හම්බුනොත් හොඳයි
තව.. කලින් තැනින්
අඬගහයි කියලා
බලන් ඉන්නවා
මන් හිතන්නෑදැන් උං WFH දෙනවලුද?