https://www.ideabeam.com/mobile/all/20000-30000/ මේකේ නම් පෙන්වනවා මචෝOya gaanata thiyenawa da ban?
ඔව් මචන්Brand new???

කීයක් වගේ වෙයිද Minimum30 අඩුවෙන් නම් නෑ බන්
Android Phone ekak gananwa nam Ram 4gb wat gannahttps://www.ideabeam.com/mobile/all/20000-30000/ මේකේ නම් පෙන්වනවා මචෝ
ඔව් මචන්
කීයක් වගේ වෙයිද Minimum
------ Post added on Jun 8, 2023 at 6:39 PM
ow mchn ehma thamai. ekak suggest krpnkoAndroid Phone ekak gananwa nam Ram 4gb wat ganna

PMIC අවුල හදලානම් තියෙන්නේ මේ ෆෝන් එක මරු මේ ගානට
PC ekata connect karala ganna barid?මචංල display ගියපු phone එකක data ටික ගන්න විදියක් කියපන්කෝ
2016 ඉදන් පාවිච්චි කරපු පෝන් එකට කෙල වුනා බං
ado mgeth bn ekai gnne aluth ekakමචංල display ගියපු phone එකක data ටික ගන්න විදියක් කියපන්කෝ
2016 ඉදන් පාවිච්චි කරපු පෝන් එකට කෙල වුනා බං
බෑනේ බං usb mode එක තොරන්න බෑ.PC ekata connect karala ganna barid?

Samsung A04 3gb ram eka gatta dwas 4kta kalin. 34.900Samsung m04
Check this out on ikman: Xiaomi Redmi Note 8 64GB 6GB RAM 4G (New) http://ikman.lk/en/ad/xiaomi-redmi-note-8-64gb-6gb-ram-4g-new-for-sale-colombo
මේ ෆෝන් එකනම් හොදයි හැබැයි පොඩ්ඩක් බලන්න බ්රෑන්ඩ් නිව්ද කියලා