30 කට අඩුවෙන් ගන්න පුළුවන් හොඳම ෆෝන් එක ???

Micheal Corleon

Well-known member
  • Nov 1, 2022
    1,557
    2,653
    113
    • Like
    Reactions: RottenCOLT

    AhhhCapaCapa

    Well-known member
  • Oct 16, 2022
    3,048
    3,922
    113
    ඇඩ්රස් නෑ

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,694
    6,016
    113
    @ගෙදර
    PC ekata connect karala ganna barid?
    බෑනේ බං usb mode එක තොරන්න බෑ.
    Display එකක් දාන්න 4500ක් යනවලු.
    ඒක තමයි එකම විකල්පේ දැනට ඉතුරු.

    Downloads වලයි රේද්දේ වට්සැප් එකේ ඕනම මැසෙජ් වගයක් ගන්න තියෙනවා බං :sorry:

    අනිත් ඒවට default storage මම sdcard එකට හදලා තියෙන්නේ.ඒ නිසා ශේප්.
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42