ඔව් ඇත්ත..ලමෙකුත් ඉන්නව ඒකයි sedan hoyanne..ඒත් බඩ දාල තට්ටේ පෑදිලා නෑ..gym gihin well maintain wela ithin දෙතිස්මහපුරුශ ලක්ශන තියෙන් කෙනෙක්ට වගේ හිතල ගෙස් කරාන්කෝ..30 kiyanne uncle tama ban
Okoma hena ketha ewane.honda grace ekak ganin.hybrid unata awulak ne lokuඔව් ඇත්ත..ලමෙකුත් ඉන්නව ඒකයි sedan hoyanne..ඒත් බඩ දාල තට්ටේ පෑදිලා නෑ..gym gihin well maintain wela ithin දෙතිස්මහපුරුශ ලක්ශන තියෙන් කෙනෙක්ට වගේ හිතල ගෙස් කරාන්කෝ..![]()
ඕවනේ තියෙන්නේ. ඒ ගානට grace naha.Okoma hena ketha ewane.honda grace ekak ganin.hybrid unata awulak ne loku
75 wage weine.tawa 5k dala ganin.2014 wage ekak.owa ganna epa ban ketha balapankkඕවනේ තියෙන්නේ. ඒ ගානට grace naha.![]()
Nevara ekak nadda hoyagnd 50ta aduwen?30ක ගෑනියෙක් නන් ඔයගෙන් එකක් අරන් දියන්
30ක මිනිහෙක් නන් 90's Hilux එකක් ගනින්