ඔව් 30- 40 අතර වගෙ මේ දෙකෙන් හොද මොකක්ද ?Corolla ද Vios dha Vios එක ටිකක් ලස්ස්නයි.. චුට්ටක්. කියන්න මචන්Dekama eka wage neda ? Corolla 121 da? 141 Dan 38k wage neda
Civic ES1 MaMaintaining කරද්දි මචන් පාට්ස් ඒම තියනවද අවුලක් නැද්දdekama patta gahala thiyenne 121 ekenam tikak hari honda ekak hoya ganna chance thiyanawa vios godakma gahthe eke petrol karana nissa ewa patta gahuwa aran soluna eka wage oya 2kama nathuwa honda civic ES1 ekak wage ganna balanna eka hondai 2katama wada.
Civic ES1 MaMaintaining කරද්දි මචන් පාට්ස් ඒම තියනවද අවුලක් නැද්ද
dan oya geelyth suggest kerenawada?141 පුළුවන් නම් ඒක
නැත්නම් Vios
Geely Emgrand, Suzuki SX4 වගේව හරියන්නැද්ද?
https://ikman.lk/en/ad/suzuki-sx4-xg-2008-for-sale-matara
https://ikman.lk/en/ad/suzuki-sx4-2008-for-sale-colombo-98
Plural nemei oya Geely eka (EC7) witharai. Panda, MX7 ehema case long term reliability. Meka Premio eka tharam comfortable, NCAP 4 stars safety rating, kaali halenne na awurudu 5/100,000kms yanakotadan oya geelyth suggest kerenawada?
e unata market nane?Plural nemei oya Geely eka (EC7) witharai. Panda, MX7 ehema case long term reliability. Meka Premio eka tharam comfortable, NCAP 4 stars safety rating, kaali halenne na awurudu 5/100,000kms yanakota
e unata market nane?