මචන් මම German Tech එකේ 4 year full time AC course එකක් කරලා තියෙනව. 2 years experience . PTE Score - 53 ( ඕනේ 36 ).මම හොයල බැලුවම ausie යන්න පුළුවන් mechanic කෙනෙක් විදිහට. මම try කරන්නේ හොද රටක් නට්ටන් gulf වගේ යන්න පුළුවන් එත් පට්ට කට්ටක් බන්. ( යාලුවෝ ඉන්න හින්ද දන්නේ ). මම Agent කෙනෙක්ව හම්බවුන. උ කිව්වා 482 sponcered visa එකෙන් උන් එහෙ Company එකක් Set කරලා Sponcered employee විදිහට යවනවා කියල. උබල මොනවද මේ ගැන දැනටමත් දන්නේ? එහෙම PR ගන්න අමාරු එකක් Seen තියේද? ඔක්කොටම ලක්ෂ 50 වගේ යයි කියලත් කියනව... මම දැනටත් තනියෙමත් Seek,Linkedin එකේ CV එකේ දානවා ..දන්නා කියන එකෙක්වත් හරියකට නෑ බන්...මම පුළුවන් තරම් බැලුව විස්තර ,,උබලගේ අදහස් ඕනේ !!